Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Viihde & vapaa-aika
Onko täällä Blind Channelin kuuntelijoita tai faneja
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 50914" data-attributes="member: 34"><p>•Kuinka kauan oot kuunnellut tai fanittanut?</p><p>- no siis en kyllä ennen umk:ta kuunnellut niin sieltä asti, tai oikeastaan enemmän alkanu kuuntelee vasta siinä Euroviisujen jälkeen ehh</p><p></p><p>•Miten löysit Blind Channelin?</p><p>- umk:n takia tietty tosin voi olla et ennen sitä olin saattanu kuulla siit mut you know en o varma ees</p><p>•Ensimmäinen biisi jonka kuulit heiltä?</p><p>- dark side ainakin tietääkseni.</p><p>•Lempi biisi?</p><p>- öö juu okei vaikee mut ... Sanotaan nyt vaikka my heart is a hurricane.</p><p>•Lempi jäsen/jäsenet (jos on) ja miksi juuri hän/he?</p><p>- noh :DDDDDD vielä vaikeempi kysymys koska ööm nojoo. Sanoisin Niko mut sit kuitenki vaikee sanoo koska oon/oon ollu ihastunu joonaksee ja aleksii yhtä lailla, mut varmaan tunteet nikoo kohtaa ollu kuitenkin hiukan vahvempii. Et sanoisin Niko. Mut myös aleksi ja joonas. Juuh. Ja siis syy on juuri se ku oon iha vitu rakastunu niihi (jos jolleki tääl ei oo käyny selväks viel)</p><p>•Ootko käynyt heidän keikoilla tai ootko tänä kesänä menossa?</p><p>- en oo käyny ja no en varmaankaan oo menossa koska Helsingin keikat myytii loppuu ja muut taitaa olla niin pitkällä et. Ehkä sitä joskus vielä pääsee mutta toisaalta ajatus siitä myös ahdistaa varmaan kaiken tän ongelmallisuuden takia. Koska you know liian vahvat fiilikset ni pelkään et alan panikoimaa tai jotai et ööh joo.</p><p>•Mikä on parasta Blind Channelissa?</p><p>- ööh no siis. Niko? :D onhan se itse musiikkikin ihan hyvää.</p><p></p><p>Juuh ok voi vittuuuuuuu nyt ajattelen taas niitä kolmee ku ajattelin äsken ihan muita henkilöitä voi perkeles 🤔</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 50914, member: 34"] •Kuinka kauan oot kuunnellut tai fanittanut? - no siis en kyllä ennen umk:ta kuunnellut niin sieltä asti, tai oikeastaan enemmän alkanu kuuntelee vasta siinä Euroviisujen jälkeen ehh •Miten löysit Blind Channelin? - umk:n takia tietty tosin voi olla et ennen sitä olin saattanu kuulla siit mut you know en o varma ees •Ensimmäinen biisi jonka kuulit heiltä? - dark side ainakin tietääkseni. •Lempi biisi? - öö juu okei vaikee mut ... Sanotaan nyt vaikka my heart is a hurricane. •Lempi jäsen/jäsenet (jos on) ja miksi juuri hän/he? - noh :DDDDDD vielä vaikeempi kysymys koska ööm nojoo. Sanoisin Niko mut sit kuitenki vaikee sanoo koska oon/oon ollu ihastunu joonaksee ja aleksii yhtä lailla, mut varmaan tunteet nikoo kohtaa ollu kuitenkin hiukan vahvempii. Et sanoisin Niko. Mut myös aleksi ja joonas. Juuh. Ja siis syy on juuri se ku oon iha vitu rakastunu niihi (jos jolleki tääl ei oo käyny selväks viel) •Ootko käynyt heidän keikoilla tai ootko tänä kesänä menossa? - en oo käyny ja no en varmaankaan oo menossa koska Helsingin keikat myytii loppuu ja muut taitaa olla niin pitkällä et. Ehkä sitä joskus vielä pääsee mutta toisaalta ajatus siitä myös ahdistaa varmaan kaiken tän ongelmallisuuden takia. Koska you know liian vahvat fiilikset ni pelkään et alan panikoimaa tai jotai et ööh joo. •Mikä on parasta Blind Channelissa? - ööh no siis. Niko? :D onhan se itse musiikkikin ihan hyvää. Juuh ok voi vittuuuuuuu nyt ajattelen taas niitä kolmee ku ajattelin äsken ihan muita henkilöitä voi perkeles 🤔 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Viihde & vapaa-aika
Onko täällä Blind Channelin kuuntelijoita tai faneja
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja