Musiikki Onko täällä Blind Channelin kuuntelijoita tai faneja

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
Muitakin, kun minä. :D Teen tähän vaikka jonkun kyselyn johon saa halutessaan vastata tai voi vaikka vastata vaan otsikon kysymykseen.

•Kuinka kauan oot kuunnellut tai fanittanut?

•Miten löysit Blind Channelin?

•Ensimmäinen biisi jonka kuulit heiltä?

•Lempi biisi?

•Lempi jäsen/jäsenet (jos on) ja miksi juuri hän/he?

•Ootko käynyt heidän keikoilla tai ootko tänä kesänä menossa?

•Mikä on parasta Blind Channelissa?


En keksinyt enempää kysymyksiä, mutta ehkä tässä oli oleellisimmat. (:
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,590
Reaktioarvo
2,893
•Kuinka kauan oot kuunnellut tai fanittanut?
- no siis en kyllä ennen umk:ta kuunnellut niin sieltä asti, tai oikeastaan enemmän alkanu kuuntelee vasta siinä Euroviisujen jälkeen ehh

•Miten löysit Blind Channelin?
- umk:n takia tietty tosin voi olla et ennen sitä olin saattanu kuulla siit mut you know en o varma ees
•Ensimmäinen biisi jonka kuulit heiltä?
- dark side ainakin tietääkseni.
•Lempi biisi?
- öö juu okei vaikee mut ... Sanotaan nyt vaikka my heart is a hurricane.
•Lempi jäsen/jäsenet (jos on) ja miksi juuri hän/he?
- noh :DDDDDD vielä vaikeempi kysymys koska ööm nojoo. Sanoisin Niko mut sit kuitenki vaikee sanoo koska oon/oon ollu ihastunu joonaksee ja aleksii yhtä lailla, mut varmaan tunteet nikoo kohtaa ollu kuitenkin hiukan vahvempii. Et sanoisin Niko. Mut myös aleksi ja joonas. Juuh. Ja siis syy on juuri se ku oon iha vitu rakastunu niihi (jos jolleki tääl ei oo käyny selväks viel)
•Ootko käynyt heidän keikoilla tai ootko tänä kesänä menossa?
- en oo käyny ja no en varmaankaan oo menossa koska Helsingin keikat myytii loppuu ja muut taitaa olla niin pitkällä et. Ehkä sitä joskus vielä pääsee mutta toisaalta ajatus siitä myös ahdistaa varmaan kaiken tän ongelmallisuuden takia. Koska you know liian vahvat fiilikset ni pelkään et alan panikoimaa tai jotai et ööh joo.
•Mikä on parasta Blind Channelissa?
- ööh no siis. Niko? :D onhan se itse musiikkikin ihan hyvää.

Juuh ok voi vittuuuuuuu nyt ajattelen taas niitä kolmee ku ajattelin äsken ihan muita henkilöitä voi perkeles 🤔
 

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
•Kuinka kauan oot kuunnellut tai fanittanut?
- no siis en kyllä ennen umk:ta kuunnellut niin sieltä asti, tai oikeastaan enemmän alkanu kuuntelee vasta siinä Euroviisujen jälkeen ehh

•Miten löysit Blind Channelin?
- umk:n takia tietty tosin voi olla et ennen sitä olin saattanu kuulla siit mut you know en o varma ees
•Ensimmäinen biisi jonka kuulit heiltä?
- dark side ainakin tietääkseni.
•Lempi biisi?
- öö juu okei vaikee mut ... Sanotaan nyt vaikka my heart is a hurricane.
•Lempi jäsen/jäsenet (jos on) ja miksi juuri hän/he?
- noh :DDDDDD vielä vaikeempi kysymys koska ööm nojoo. Sanoisin Niko mut sit kuitenki vaikee sanoo koska oon/oon ollu ihastunu joonaksee ja aleksii yhtä lailla, mut varmaan tunteet nikoo kohtaa ollu kuitenkin hiukan vahvempii. Et sanoisin Niko. Mut myös aleksi ja joonas. Juuh. Ja siis syy on juuri se ku oon iha vitu rakastunu niihi (jos jolleki tääl ei oo käyny selväks viel)
•Ootko käynyt heidän keikoilla tai ootko tänä kesänä menossa?
- en oo käyny ja no en varmaankaan oo menossa koska Helsingin keikat myytii loppuu ja muut taitaa olla niin pitkällä et. Ehkä sitä joskus vielä pääsee mutta toisaalta ajatus siitä myös ahdistaa varmaan kaiken tän ongelmallisuuden takia. Koska you know liian vahvat fiilikset ni pelkään et alan panikoimaa tai jotai et ööh joo.
•Mikä on parasta Blind Channelissa?
- ööh no siis. Niko? :D onhan se itse musiikkikin ihan hyvää.

Juuh ok voi vittuuuuuuu nyt ajattelen taas niitä kolmee ku ajattelin äsken ihan muita henkilöitä voi perkeles 🤔
Mäkin olin ihastunu Joonaksen aluks, mutta onneks mulla ei oo ketään BC:n jäsentä kohtaan enää sellasia tunteita, koska oon menossa elokuussa niiden keikalle.😅 Oon siinä mielessä kai onnekas, että saan tukahdutettua mun ihastumiset julkkiksiin aika nopeesti. Mutta siis tiedän tunteen...
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,590
Reaktioarvo
2,893
Mäkin olin ihastunu Joonaksen aluks, mutta onneks mulla ei oo ketään BC:n jäsentä kohtaan enää sellasia tunteita, koska oon menossa elokuussa niiden keikalle.😅 Oon siinä mielessä kai onnekas, että saan tukahdutettua mun ihastumiset julkkiksiin aika nopeesti. Mutta siis tiedän tunteen...
Mä en oo siinä asiassa ollenkaan onnekas xD voin jo ennustaa et oon mahdollisesti vielä monen vuoden päästä silleen "niko 😭 joonas 😭 aleksi 😭" koska oon viime aikoina ajatellut kariakin (Ketonen) johon ihastuin sentään noin 11 vuotta sitten. Että..... Eteenpäin meneminen on kyllä erikoisosaamistani! Mutta eihän siinä :Dd
 

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
Mä en oo siinä asiassa ollenkaan onnekas xD voin jo ennustaa et oon mahdollisesti vielä monen vuoden päästä silleen "niko 😭 joonas 😭 aleksi 😭" koska oon viime aikoina ajatellut kariakin (Ketonen) johon ihastuin sentään noin 11 vuotta sitten. Että..... Eteenpäin meneminen on kyllä erikoisosaamistani! Mutta eihän siinä :D
Aaa :D no mutta tavallaan toi on aika hienoo, että noinkin pitkän ajan jälkeen on vielä tunteita tmv. Tietysti siinä kohtaa voi olla vähän vaikeeta, jos menee esim, keikalle ja alkaa panikoimaan, mutta ehkä aika auttaa siinäkin asiassa, että tunteet vähän muuttuu.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,590
Reaktioarvo
2,893
Aaa :D no mutta tavallaan toi on aika hienoo, että noinkin pitkän ajan jälkeen on vielä tunteita tmv. Tietysti siinä kohtaa voi olla vähän vaikeeta, jos menee esim, keikalle ja alkaa panikoimaan, mutta ehkä aika auttaa siinäkin asiassa, että tunteet vähän muuttuu.
Niin. Pahinta on varmaan se syyllisyys. Mutta yritän nykyään ajatella että mun ei tarvis päästä yli vaikka pystyisinki. Koska miks pitäis. Ei kukaan mua voi käskee siihen. Tai niiku et mitä väliä sillä on.
 

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
Niin. Pahinta on varmaan se syyllisyys. Mutta yritän nykyään ajatella että mun ei tarvis päästä yli vaikka pystyisinki. Koska miks pitäis. Ei kukaan mua voi käskee siihen. Tai niiku et mitä väliä sillä on.
Niinpä, ei siinä oo mitään pahaa.😊 Jos joku siitä pahoittaa mielensä, niin se on sen ongelma, eikä omille tunteilleen voi mitään.
 

Jjoker

Kokenut
Liittynyt
14.3.2021
Viestejä
105
Reaktioarvo
134
•Kuinka kauan oot kuunnellut tai fanittanu?
Ööö.... Joskus varmaan 2017-2018 oon alkanu kuunteleen sillain satunnaisesti ja sillain aktiivisesti 2019vuodesta asti.

•Miten löysit Blind Channelin?
Kaverit kuunteli, niin sitä kautta löysin pari hyvää biisiä ja 2019 bc oli lämppäämässä dead by apriliä, niin siellä keikalla sitten tuli se "viimeinen pisara" ja rakkaus tähän yhtyeeseen syttyi<3

•Ensimmäinen biisi jonka kuulit heiltä?
Don't

•Lempi biisi?
Tää on paha.... Ehkä sharks love blood tai timebomb.. Snake on kyllä super hyvä myös:D

•Lempi jäsen/jäsenet (jos on) ja miksi juuri hän/he?
Tähän en osaa vastata, fanitan musaa, en niinkään ihmisiä:D

•Ootko käynyt heidän keikoilla tai ootko Tänä kesänä menossa?
Valitettavasti oon tähän mennessä päässyt käymään vaan tuolla yhdellä keikalla:( Mutta elokuussa oon kyllä menossa Helsinkiin keikalle:)

•Mikä on parasta Blind Channelissa?
Ehkä se, ettei niillä oo yhtään huonoon biisiä... Jotenkin helppoo, kun voi laittaa minkä vaan bc:n biisin soimaan ja aina tulee hyvä fiilis:D
 

Meikävaan

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,726
Reaktioarvo
2,673
Mä en oo siinä asiassa ollenkaan onnekas xD voin jo ennustaa et oon mahdollisesti vielä monen vuoden päästä silleen "niko 😭 joonas 😭 aleksi 😭" koska oon viime aikoina ajatellut kariakin (Ketonen) johon ihastuin sentään noin 11 vuotta sitten. Että..... Eteenpäin meneminen on kyllä erikoisosaamistani! Mutta eihän siinä :Dd
Ketonen mainittu! Torilla tavataan.
 

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
•Kuinka kauan oot kuunnellut tai fanittanu?
Ööö.... Joskus varmaan 2017-2018 oon alkanu kuunteleen sillain satunnaisesti ja sillain aktiivisesti 2019vuodesta asti.

•Miten löysit Blind Channelin?
Kaverit kuunteli, niin sitä kautta löysin pari hyvää biisiä ja 2019 bc oli lämppäämässä dead by apriliä, niin siellä keikalla sitten tuli se "viimeinen pisara" ja rakkaus tähän yhtyeeseen syttyi<3

•Ensimmäinen biisi jonka kuulit heiltä?
Don't

•Lempi biisi?
Tää on paha.... Ehkä sharks love blood tai timebomb.. Snake on kyllä super hyvä myös:D

•Lempi jäsen/jäsenet (jos on) ja miksi juuri hän/he?
Tähän en osaa vastata, fanitan musaa, en niinkään ihmisiä:D

•Ootko käynyt heidän keikoilla tai ootko Tänä kesänä menossa?
Valitettavasti oon tähän mennessä päässyt käymään vaan tuolla yhdellä keikalla:( Mutta elokuussa oon kyllä menossa Helsinkiin keikalle:)

•Mikä on parasta Blind Channelissa?
Ehkä se, ettei niillä oo yhtään huonoon biisiä... Jotenkin helppoo, kun voi laittaa minkä vaan bc:n biisin soimaan ja aina tulee hyvä fiilis:D
Se on kyllä totta, että Blind Channelilla ei oo yhtäkään huonoa biisiä. Kiva, että täällä on jo pidempäänkin fanittaneita. Mua harmittaa, että löysin Blind Channelin vasta tän vuoden tammikuussa, mutta parempi myöhään, kun ei milloinkaan. :D
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,849
Reaktioarvo
2,387
En ole fani mutta oon tykännyt kaikista tähän asti kuuntelemistani biiseistä. Ne muistuttavat minua lapsuudestani kun silloin 20 vuotta sitten hieman tuontyylinen musiikki oli aika kova juttu silloisessa kaveripiirissä.
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,692
Reaktioarvo
1,625
Ite en juuri kuuntele ko. bändiä - mutta mun paras kaveri sen sijaan kyllä tykkää niitten musiikista kovastikin. Henkilön suosikkikappaletta Dark Sidea (Mikäpä muukaan? :-D) tulee siksi munkin kuultua suhteellisen usein. :D
 

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
alkuun mainitsen, etten mikään hardcore fani oo :D mutta kyllä mie tykkään kuunella ja keikallekin sitä ollaan menossa (ellei peruunnu) :)!

•Kuinka kauan oot kuunnellut tai fanittanut?
-mie oon kuunellu...no ekan kerran kuulin heiltä biisin, kun oli lunta vielä maassa (keväällä), mutta aloin vasta nyt "kunnolla" kuunella...oisinkohan joku kolmisen viikkoo sitten.

•Miten löysit Blind Channelin?
-musiikin tunnilla kuunneltiin se "dark side", kun olivat ehdokkaina euroviisuihin (meiän piti äänestää niitä ehdokkaita). ja muutenkin ystävä kunnon hardcore fani.

•Ensimmäinen biisi jonka kuulit heiltä?
-dark side!

•Lempi biisi?
-kenties "enemy for me", mutta mie tykkään myös tosi paljon "sharks love blood"

•Lempi jäsen/jäsenet (jos on) ja miksi juuri hän/he?
-en niitä jäseniä oo seuraillu :D mutta sanon Joonas, koska hän on ainoo jonka muistan nimeltä ja hänestä piirsin tälle ystävälle kuvan :D!

•Ootko käynyt heidän keikoilla tai ootko tänä kesänä menossa?
-elokuussa oon menossa x)!

•Mikä on parasta Blind Channelissa?
-ystävä kerto, että hyö on tosi rentoja ja semmosia, joita ei kiinnosta paskaakaan! että hyö vaan on ja pelleilee yhessä (niinkun jäsenien kesken) ja pitää vaan hauskaa! toi kuulostaa erittäin kivalle, etteivät ota vakavasti :)!
 

ohojelma

Lohduton lohduttaja
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
136
Reaktioarvo
126
Kuinka kauan oot kuunnellut tai fanittanut?
- Satunnaisesti oon kuunnellu vuodesta 2019 ja ihan kunnolla vuoden 2020 syksystä muistaakseni.
•Miten löysit Blind Channelin?
- YouTubessa tuli joku niitten biisi sattumalta vastaan ja olin heti että fuck jes näissä jätkissä on ainesta :D
•Ensimmäinen biisi jonka kuulit heiltä?
- Luulen että se oli Enemy for me, en voi aivan varmaksi sanoo
•Lempi biisi?
- Hmm.. Oikeesti vaikia, koska niinku jo aikasemmin sanottiin, niin kaikki biisit on hyviä!! Ehkä Left outside alone, Over my dead body ja Calling out
•Lempi jäsen/jäsenet (jos on) ja miksi juuri hän/he?
- Kaikki tyypit on niin upeita, mutta muhun iskee varmaan eniten Olli, Aleksi ja Joonas. Emmätiiä heillä on hauskat jutut ja on jotenkin semmosia mun tyyppisiä. Ainii Tommiki on ihan läppä!
•Ootko käynyt heidän keikoilla tai ootko tänä kesänä menossa?
- En oo käyny, mutta ajatuksena ois mennä tänä vuonna, mutta saas nähä tän koronan kanssa että uskaltaako lähtiä.
•Mikä on parasta Blind Channelissa?
- Just se että kaikki biisit on hyviä eikä niihin kyllästy ja tyyppien energia on aivan ihanaa, helposti tarttuvaa. Ja tietty läpänheitto on jotain aivan omaa luokkaansa että huhhuh. :D
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
•Kuinka kauan oot kuunnellut tai fanittanut?
-no siis umk asti. Ennen euroviisuja aloin kuuntelemaan enemmän.
•Miten löysit Blind Channelin?
-kun ne umk kilpailijat julkistettiin
•Ensimmäinen biisi jonka kuulit heiltä?
-dark side
•Lempi biisi?
-ehottomasti dark side ja toiseksi suosikikseni on muodostunut out of town.
•Lempi jäsen/jäsenet (jos on) ja miksi juuri hän/he?
-Joel, Niko ja Aleksi. Koska ne on fiksun oloisia ja mielenkiintoisia persoonia sekä tykkään niiden tyylistä.
•Ootko käynyt heidän keikoilla tai ootko tänä kesänä menossa?
-en oo enkä oo tänä kesänä menossa.
•Mikä on parasta Blind Channelissa?
-koska ne on oulusta!! XD
 
Ylös Pohja