Onko täällä muita sisustusfriikkejä?

  • Keskustelun aloittaja ted
  • Aloituspäivämäärä

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
739
Tulkaa keskustelemaan... ööh... ihan mistä vaan sisustukseen liittyvästä. Kertokaa vaikka omista sisustustyyleistänne, mistä hankitte tavaroita jne...

Aloitan. Mun asunto on aikamatka 60-70-luvulle. Ei, täällä EI ole ruskeita kukkaverhoja, mutta muuten kyseisillä vuosikymmenillä elänyt järkyttyisi pahasti. Alunperin täällä oli pelkistetty puna-musta-valkoinen sisustus, mutta jostain syystä tänne alkoi kertyä keltaisia tavaroita ja ruskeita retroastioita, joten oli pakko vähän muuttaa koko sisustusta heheeh. Tein just keltaisen tyynynpäällisen, koska aiemmin tekemäni KISS-teemainen oli liian "nykyaikainen". Ehkä toi keltainen tuo vähän lisää valoakin tänne pikku koppiin. Suurimman osan tavaroista oon ostanut kirpputoreilta ja saanut mummilta, ja tietenkin osa on uustuotantoa. Eli oon koko ajan menossa pahempaan suuntaan ton retroinnostuksen kanssa D:
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,031
Reaktioarvo
8,492
Itse tykkään, että kaikki on valkoista ja nurkassa on yhdet tikkaat ja wc:ssä toiset..
 

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
739
Itse tykkään, että kaikki on valkoista ja nurkassa on yhdet tikkaat ja wc:ssä toiset..
Tikkaat pitäisi olla pakolliset joka kodissa! Ilman niitä ei voi paeta murhaajaa korkealla olevasta ikkunasta. Ja tietysti on myös ihan kivaa hypätä tikkailta vessanpönttöön, tulee parempi loiskahdus kun hyppää korkealta
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
En oo jaksanut pitkään aikaan sisustaa. Mutta tykkään semmosesta semi hillitystä sisustuksesta ja järjestyksestä.
 
Ylös Pohja