Aihe vapaa Onko täällä tapahtunut mitään merkittävää?

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,152
Reaktioarvo
5,470
Olin pari päivää poissa, päivittäkää minulle mehevimmät varasija-juorut. Jos sellaisia siis on...
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,152
Reaktioarvo
5,470
eipä muuta oikeen oo tapahtunu, ku toi ylilautaselkkaus D: mä kerkesin jo ihmettelee, että mihin sie oot hävinny!
Okei, eli en missannut mitään.

Ja joo, pidin pari päivää taukoa koska oli niin paljon muuta mietittävää. Mietin itse asiassa aluksi poistavani käyttäjäni kokonaan ja katoavani täältä vähin äänin (tein tätä Demissä monta kertaa), mutta ehkä se olisi turhan dramaattista näin pienessä paikassa. Tiedän kuitenkin palaavani aina takaisin ennemmin tai myöhemmin, joten on se ja sama pidänkö saman käyttäjänimen vai en...
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
Okei, eli en missannut mitään.

Ja joo, pidin pari päivää taukoa koska oli niin paljon muuta mietittävää. Mietin itse asiassa aluksi poistavani käyttäjäni kokonaan ja katoavani täältä vähin äänin (tein tätä Demissä monta kertaa), mutta ehkä se olisi turhan dramaattista näin pienessä paikassa. Tiedän kuitenkin palaavani aina takaisin ennemmin tai myöhemmin, joten on se ja sama pidänkö saman käyttäjänimen vai en...
ymmärrettävää D: oon kuitenkin ilonen, ettet lähtenyt! tai ei sillä, tietysti saat tehä mitä haluat, mut sanon vaan
 
Ylös Pohja