Syvälliset Onko teidän murheita tai huonoa elämätilannettanne koskaan vähätelty?

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
Tuli vaan tää juttu mieleen, koska ala-asteella maikkani vähättelivät yksinäisyyttäni.

Mulla oli pitkään kolmosluokan puoliväliin asti siten, että kulla oli kavereita tai leikkiseuraa muulta luokilta oman luokkani sijaan. Kolmosluokan puolivälissä meidän koulun homeongelma paisui niin helvetilliseksi, että koulumme jouduttiin evakuoimaan. Oma luokkani meni toiseen kouluun, ja kaverini muilta luokilta jäivät entiseen kouluumme hiekkakenttään pystytettyihin parakkeihin. Tästä luokassa kertoessani ennen toiseen kouluun muuttoa maikkamme meni uuden koulumme sivuille ja listasi mulle koko luokan nähden kaikki uuden koulumme luokat, josta minulla olis mahdollisuus saada kavereita. Ihan kiva tolleen tosta noin vaan kamui ettii toisilta luokilta, jos et niitä tunne, etkä oo niiden kaa mitenkään tekemisissä. :D

Ja kun me tehtiin vitosel joulukorttei, ja mun kaveri oli silloin Amerikassa matkoilla, kerroin opelle siitä, ettei mulla oo ketään, kelle korttia antaa. Tää ope sit kertoi, että kaikki meidän koulun noin 500 oppilasta on kavereitani, ettei kaverini tartte olla "best friend". Aika säd, kun en tunne näitä 500 kaveriani suurimmaks osaks edes nimeltä. :'D Tää tilanne on kyl mua ketuttanut näin jälkeenpäin, kun mun yksinäisyys on noussut pahasti pilviin ja oon joutunut porukoista yhä ulkopuolelle. Ei tämmöinen 500 kaverin tapaus löytänyt ilman liikkamaikkoja omaa wanhojentanssiparia edes. :D
 
Ylös Pohja