Keho Onkohan mulla astma :D

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,845
Reaktioarvo
2,897
En oo koskaan edes tajunnut alkaa miettimää sitä vaihtoehtoa. Ja isällä kans on samoja oireita hmm. Nimittäin mulla on ainakin yskää, limannousua ja joskus hengenahdistusta mutta ei kovin usein. Mut jos on kovin tukkonen olo ni onhan siin vaikee hengittää sillee kunnolla. Mutta kun jossain iltalehden tai iltasanomien jutussa puhuttiin hengityksen vinkumisesta niin sitä mulla ei oo kyllä tainnut olla. Pitäisköhän asia tutkia D: ois ikävää jättää hoitamatta vaan se jos sellanen oliski. Vaikka en kyllä tiedä miten lääkärille nyt edes pääsee ja kuitenkin joutuu maskia käyttämään ja kuten arvata saattaa niin meinaan joskus pyörtyä sen kanssa =) silti sen käyttöö vaaditaan. Kyllä mä joskus voin käyttää mutta mieluusti ei kovin pitkään ainakaan.

En kyllä osaa ees varata mitään aikaa lääkärille mutta :D hah, kiva nyt kun oikeasti rupesin miettimään niin onhan tuo kai ihan mahdollista et olis astma? Tai joku muu ongelma koska en usko tän ehkä ihan tervettäkään olevan.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,845
Reaktioarvo
2,897
Meillä on toki aika pölyistäkin, tai ainakin mun huoneessa on, kun harvoin pystyn siivoamaan siel, mut en tiedä onko se vaan ja ainoastaan sitä. Kuitenkin nää samat oireet silti jatkuu muuallakin, kaverin luona, ulkona, ihan missä vaan. Niin en tiedä onko se sitten jotain muuta vai pelkästään tosta pölyisyydestä tms johtuvaa. Viitsinkö edes mennä lääkäriin jos se onki vaa siitä että pitäs vaa siivota enemmän :D tosin hankala siivota ku ei yrityksestä huolimatta pysty (mielenterveyden takia on tosi vaikee päättää alkaa vaa siivoomaa vaikka haluiski).
 

Lauravaan

Uusi
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
49
Reaktioarvo
11
Meillä on toki aika pölyistäkin, tai ainakin mun huoneessa on, kun harvoin pystyn siivoamaan siel, mut en tiedä onko se vaan ja ainoastaan sitä. Kuitenkin nää samat oireet silti jatkuu muuallakin, kaverin luona, ulkona, ihan missä vaan. Niin en tiedä onko se sitten jotain muuta vai pelkästään tosta pölyisyydestä tms johtuvaa. Viitsinkö edes mennä lääkäriin jos se onki vaa siitä että pitäs vaa siivota enemmän :D tosin hankala siivota ku ei yrityksestä huolimatta pysty (mielenterveyden takia on tosi vaikee päättää alkaa vaa siivoomaa vaikka haluiski).
Kannattaa mennä. Eiks se oo just hyvä mennä ja totee käynnin olleen turha?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,845
Reaktioarvo
2,897
no ompa tyhmää ಠ_ಠ
Näin on D::::::::: näin tää meidän terveydenhuolto toimii hyvin D:::::: toivottavasti vakavampien juttujen diagnosointi ja hoito ei viivästy koska huutista joka tuutista ois aika vitun fail

Tosin kyllä astmakin on sellane mikä kandeis mahollisimman aikasin todeta ja alkaa hoitaa, kuulemma.
 

Wikibedia

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
408
Reaktioarvo
343
Näin on D::::::::: näin tää meidän terveydenhuolto toimii hyvin D:::::: toivottavasti vakavampien juttujen diagnosointi ja hoito ei viivästy koska huutista joka tuutista ois aika vitun fail

Tosin kyllä astmakin on sellane mikä kandeis mahollisimman aikasin todeta ja alkaa hoitaa, kuulemma.
Joo näimpä. Mikä muute estää niiden testien tekemise?
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,845
Reaktioarvo
2,897
Joo näimpä. Mikä muute estää niiden testien tekemise?
En tiiä. Voisko olla ruuhka tai joku koronaa liittyvä juttu just varmaa. Ei hajuukaa. Mut hammaslääkärin kaa on ollu vähän sama et sinne on päässy tosi huonosti koronan aikana. Vaikka kyllä se muutenki oli tosi vaikee päästä mut korona vaan pahens tilannetta.
 
Ylös Pohja