Keho Onpa muuten mukavaa ku menkat on myöhässä

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,594
Reaktioarvo
6,502
Mullakin on tällä hetkellä myöhässä. Syy lienee hyvin helppo arvata: stressi. Tossa muutama päivä sitten oli jotain tiputtelua mutta se sit vaan loppu. Uskon skippaavani yhden kierron kokonaan. Vaikka kierron pituus vaihtelee muutenkin, mutta se vaihteluväli on kyllä alle viiden päivän mittainen yleensä ja nyt ollaan jo reilu viikko myöhässä.
Kuten aikasemmin tässä kesuissa sanoin, stressi on perseestä :')
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
miten kolme kuukautta voi sua
No, sen terkkarin ja hoitajan mukaan johtuu vaan siitä, että mun menkat alko "vasta kolme vuotta sitten". Niin ne on sit sen takia tommoset. Olihan se aika inhottavaa, etenki ku mulle tuli siitä raudanpuute ja jopa koulumatka tuntu raskaalta kävellä vaikka koululle oli alle kilsa matkaa. D:
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,594
Reaktioarvo
6,502
No, sen terkkarin ja hoitajan mukaan johtuu vaan siitä, että mun menkat alko "vasta kolme vuotta sitten". Niin ne on sit sen takia tommoset. Olihan se aika inhottavaa, etenki ku mulle tuli siitä raudanpuute ja jopa koulumatka tuntu raskaalta kävellä vaikka koululle oli alle kilsa matkaa. D:
No just mulle taas terkkari ja koululääkäri sanoo et mun pittää varmaan mennä suunnilleen johonki tutkimuksiin jos ei säännöllisty xD Miten ihimeessä sit sulle sanotaan et ihan normaalia D:
 
Ylös Pohja