Ihastuminen Oon bi ja ärsyttää ku ihastun vaa julkkiksiin

Likka123

Uusi
Liittynyt
10.2.2021
Viestejä
56
Reaktioarvo
51
Siis en vaa tapaa ketää ulkona ku baarit on kii ja asun semipienes kaupungis. En haluu ladata Tinderii, mut en mä voi jatkaa näinkään. Kaiket päivät mä vaa selaan TikTokkii ja kuolaan mallien, laulajien ja koomikoiden perään. Sit fantasioin niist illal ja nään märkii unii jne. Mut siis seksi ei oo se pointti vaa se et haluun et joku suutelee mua ja haluu mua ja sellasen äärimmäisen romanttisen mut samalla intohimosen suhteen joka on tuomittu loppumaan koska muutan puolen vuoden pääst ulkomaille. Ni jos teil on jotai vinkkejä miten saan "oikeita" ihmisiä elämääni ni antaa kuulua.

Vastaan itse myös mieluusti biseksuaalisuutta kohtaan kohdistuneita kysymyksiä
 

kromi

Kurnau
Liittynyt
21.2.2021
Viestejä
660
Reaktioarvo
1,112
Fantasioi rauhassa vaan.

Julkkisihastumiset on semmosia, että niiden kautta sitä opettelee niitä tunteita ja muita silleen turvallisesti kun mitään ei oikeasti tapahdu.

Oikeiden ihmisten löytäminen nyt just onkin sitten vaikeempaa, kun oikeen missään ei voi käydä. Sanoisin, että jostain netin kautta yrittää tutustua muihon. Mutta sitä ihastumista ja haluamista ja romantiikka ei voi pakottaa, se tulee sit jos on tullakseen. Musta nyt on muutenkin typerää etsiä ihmisiä ihan vain sen takia. Tutustuu mielenkiintoisiin ihmisiin ja jos jotain tapahtuu niin hyvä. Jos ei niin onpahan tutustunut mielenkiintoiseen ihmiseen.
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,849
Reaktioarvo
2,387
Mä olen kans vähän hukassa kun ihastun aina naisiin ja miehiin yleensä julkkiksiin tai joskus kaupan kassa on niin kaunis. En edes tiedä olenko hetero, bi tai jotain. :unsure:
 
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
92
Reaktioarvo
106
Toki voit tutustua ihmisiin vaikka netissä, mutta ei niitä romanttisia tunteita ja halua ja rakkautta voi pakottaa tulemaan. Ne tulee jos tulee ja jos ei tuu niin ei, that's it. En oikein ymmärrä ihmisiä jotka ettii rakkautta ns. pakolla, tai esim. eräs entinen kaverini ei pystynyt olemaan ilman kumppania. Heti kun se eros, niin jo oli uus jätkä kierroksessa. Hohhoijaa, ite oon 16 ja koko elämäni pärjänny hyvin yksinkin. Enkä tietenkään sano sitä ettetkö saa fantasioida ja haluta rakkautta, sillä totta kai se on täysin ymmärrettävää. Mutta sanon vaan, että väkisin se ei onnistu. Nuo julkkisihastukset on tietysti vähän ikäviä kun asialle ei voi tehä mitään, mutta ne on turvallisia kun siinä saa opetella lisää omista tunteistaan ja mitään ei tapahdu.
 

Likka123

Uusi
Liittynyt
10.2.2021
Viestejä
56
Reaktioarvo
51
Miks ihmiset yrittää pakolla löytää rakkautta? Voitteko oikeest rauhottua.
Koska kun sen oot jo kerran kokenu ni tavallinen elämä tuntuu karulta. Esim. jos sul on ikivanha puhelin jostai 90 luvult ni aattelisit et tämä on ihan hyvä. Mut sit ku oot saanu sen uusimman puhelimen kaikilla ominaisuuksilla ni et enää ikinä haluu palata vanhaan. Kyllä silläkin nyt pärjää, mut ei se enää kelpaa täysin. On tullu uusia tarpeita joita se ei tyydytä. Ei oo oikeest mitää parempaa ku nukahtaa toisen syliin. Eikä seksiikään saa enää yhtä paljon. Ja elämä ei oo vaa enää yhtä onnellista ja nautinnollista.
 

Likka123

Uusi
Liittynyt
10.2.2021
Viestejä
56
Reaktioarvo
51
Mä olen kans vähän hukassa kun ihastun aina naisiin ja miehiin yleensä julkkiksiin tai joskus kaupan kassa on niin kaunis. En edes tiedä olenko hetero, bi tai jotain. :unsure:
Eipä sitä tarviikaa tietää. kunhan vaa löytää jonkun joka tekee onnelliseks
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,910
Reaktioarvo
2,893
Koska kun sen oot jo kerran kokenu ni tavallinen elämä tuntuu karulta. Esim. jos sul on ikivanha puhelin jostai 90 luvult ni aattelisit et tämä on ihan hyvä. Mut sit ku oot saanu sen uusimman puhelimen kaikilla ominaisuuksilla ni et enää ikinä haluu palata vanhaan. Kyllä silläkin nyt pärjää, mut ei se enää kelpaa täysin. On tullu uusia tarpeita joita se ei tyydytä. Ei oo oikeest mitää parempaa ku nukahtaa toisen syliin. Eikä seksiikään saa enää yhtä paljon. Ja elämä ei oo vaa enää yhtä onnellista ja nautinnollista.
Ai

No mut anyway tarkotan vaa et ei se ny pakolla kannata silti yrittää

En ite vaa osaa oikee samastuu toho ku oon tyytyväinen sinkkuna (jos ei oteta huomioon sitä että kuolen ilman mun ihastusta joten joo sen haluisin koska en kestä, mutta en mä ketään muuta haluis). Tai niiku et yrjistä ajatukselle et oisin jonku randomin kaa joho mul ois esim vaa lievät tunteet. Tai et en ikinä haluu suhdetta suhteen takia haluun vaa ihastukseni.
 

Likka123

Uusi
Liittynyt
10.2.2021
Viestejä
56
Reaktioarvo
51
Ai

No mut anyway tarkotan vaa et ei se ny pakolla kannata silti yrittää

En ite vaa osaa oikee samastuu toho ku oon tyytyväinen sinkkuna (jos ei oteta huomioon sitä että kuolen ilman mun ihastusta joten joo sen haluisin koska en kestä, mutta en mä ketään muuta haluis). Tai niiku et yrjistä ajatukselle et oisin jonku randomin kaa joho mul ois esim vaa lievät tunteet. Tai et en ikinä haluu suhdetta suhteen takia haluun vaa ihastukseni.
Juu en mäkää ketätahansa haluu ja sinkkuus on ihan jees. Mut ois just vaa kiva ku vois olla rakastunu. Mut siks en mitää tinderiikää haluu ku alko vaa ahistaa et niit tuntemattomii pitäis niinku nähäki xd
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,910
Reaktioarvo
2,893
Juu en mäkää ketätahansa haluu ja sinkkuus on ihan jees. Mut ois just vaa kiva ku vois olla rakastunu. Mut siks en mitää tinderiikää haluu ku alko vaa ahistaa et niit tuntemattomii pitäis niinku nähäki xd
Tinder on kyl ahistava paikka, hrr :D ei ainakaan sopinut meitsille, juurikin sen luonteen takia että ahdistaa nähä jtn random ihmisiä + se että en jaksa muutenkaan ilman syviä tunteita panostaa johonkin ihmisten näkemiseen. Kevyt treffailukulttuuri ei siis taida olla mua varten lol.
 

varjojenmaa

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
300
Reaktioarvo
305
Koska kun sen oot jo kerran kokenu ni tavallinen elämä tuntuu karulta. Esim. jos sul on ikivanha puhelin jostai 90 luvult ni aattelisit et tämä on ihan hyvä. Mut sit ku oot saanu sen uusimman puhelimen kaikilla ominaisuuksilla ni et enää ikinä haluu palata vanhaan. Kyllä silläkin nyt pärjää, mut ei se enää kelpaa täysin. On tullu uusia tarpeita joita se ei tyydytä. Ei oo oikeest mitää parempaa ku nukahtaa toisen syliin. Eikä seksiikään saa enää yhtä paljon. Ja elämä ei oo vaa enää yhtä onnellista ja nautinnollista.
Oon ite perus ihmispelkoinen introvertti, jolle parisuhde tuntuis aivan liian ahdistavalta. Itellä on yksi tosi läheinen ystävä johon oon yhteyksissä lähes päivittäin, ja oon miettinyt, että haluaako ihmiset osittain parisuhteen sen takia, et ois yksi riittävän läheinen ihmissuhde. Oon nimittäin ite tyytyväinen elämääni näin, ja oon tosiaan jo ihan aikuistunut ihminen. Ymmärrän kyllä senkin että en oo välttämättä se maailman yleisin ihmistyyppi sosiaalisine pelkoineni ja epävarmuuksineni :D
 
Ylös Pohja