Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
5
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Oon hämmentyny
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="haituvainen" data-source="post: 63806" data-attributes="member: 386"><p>Mitä ne oikein horisee? D: Toi ei todellakaan oo mitään laiskuutta! Itse kävelin (joskus pyöräilin) viime syksyn ja suurimman osan talvesta 6km per päivä koulumatkaa, ja vaikka se onkin vaan puolet tuosta, niin kyllä se tuntu aika isolta matkalta kun oli jaksamisen kans ongelmia ja pitkät päivät D: Sit aloin kulkea bussilla ja siitä lähtien oonkin menny sillä aika paljon, helpottaa elämää huomattavasti vaikka toki joskus on hyvä kävelläkin. Todellakin ansaitsisit sen bussikortin noin isolle matkalle. Ja ihan turha niiden on vetää tuota "Turha valittaa, mitäpä ite valitsit luma-luokan" -nipotusta esiin, koska totta kai siun pitää seurata unelmias D: Saisit sen bussikortin ilmaseks jos matka ois 7km tai yli, mutta sulla jää sen alapuolelle :c Ite ainakin nostasin tuosta pystyyn kunnon kapinan :D!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="haituvainen, post: 63806, member: 386"] Mitä ne oikein horisee? D: Toi ei todellakaan oo mitään laiskuutta! Itse kävelin (joskus pyöräilin) viime syksyn ja suurimman osan talvesta 6km per päivä koulumatkaa, ja vaikka se onkin vaan puolet tuosta, niin kyllä se tuntu aika isolta matkalta kun oli jaksamisen kans ongelmia ja pitkät päivät D: Sit aloin kulkea bussilla ja siitä lähtien oonkin menny sillä aika paljon, helpottaa elämää huomattavasti vaikka toki joskus on hyvä kävelläkin. Todellakin ansaitsisit sen bussikortin noin isolle matkalle. Ja ihan turha niiden on vetää tuota "Turha valittaa, mitäpä ite valitsit luma-luokan" -nipotusta esiin, koska totta kai siun pitää seurata unelmias D: Saisit sen bussikortin ilmaseks jos matka ois 7km tai yli, mutta sulla jää sen alapuolelle :c Ite ainakin nostasin tuosta pystyyn kunnon kapinan :D! [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Oon hämmentyny
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja