Syvälliset Oon hämmentyny

kuljeskelija

Matkalla
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
888
Reaktioarvo
861
Miks ihmeessä mä oon yhtäkkiä laiska jos en jaksa polkea kuuden kilometrin matkaa kouluun ja sieltä takas viitenä päivänä?

Siinähän ois 5 x 12 eli 60 km kouluviikossa jos oikein laskin

Mulla on kuudesta kaheksaan tuntia koulua joka päivä :/ Ei ihme etten jaksa

Ja nyt mua syytetään että 'voivoi mitä valitsit sen lumaluokan oma vika et on pitkät päivät et voi valittaa voi voi'
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
millä perusteella toi on laiskuutta...? 👀 hmm, kuka sulle noin sano?

also inhoan ihmisiä, jotka on sillee mITÄPÄS VALITSIT ET VOI VALITTAA - sillee ööh kylläpäs voin, turpa kii 🦔
 

kuljeskelija

Matkalla
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
888
Reaktioarvo
861
millä perusteella toi on laiskuutta...? 👀 hmm, kuka sulle noin sano?

also inhoan ihmisiä, jotka on sillee mITÄPÄS VALITSIT ET VOI VALITTAA - sillee ööh kylläpäs voin, turpa kii 🦔
Sitä minäkin D: Ja siis mun vanhemmat sano noin. Outoa tässä on se, että veljelle ostetaan bussilippu, vaikkei se edes kulje bussilla. Joten ihmetyttää miksen mä sais sitä, kun saman hintanen lippu on kuitenkin 🤔

Ja kyllä, minäkin inhoan.
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Mitä ne oikein horisee? D: Toi ei todellakaan oo mitään laiskuutta! Itse kävelin (joskus pyöräilin) viime syksyn ja suurimman osan talvesta 6km per päivä koulumatkaa, ja vaikka se onkin vaan puolet tuosta, niin kyllä se tuntu aika isolta matkalta kun oli jaksamisen kans ongelmia ja pitkät päivät D: Sit aloin kulkea bussilla ja siitä lähtien oonkin menny sillä aika paljon, helpottaa elämää huomattavasti vaikka toki joskus on hyvä kävelläkin. Todellakin ansaitsisit sen bussikortin noin isolle matkalle. Ja ihan turha niiden on vetää tuota "Turha valittaa, mitäpä ite valitsit luma-luokan" -nipotusta esiin, koska totta kai siun pitää seurata unelmias D: Saisit sen bussikortin ilmaseks jos matka ois 7km tai yli, mutta sulla jää sen alapuolelle :c Ite ainakin nostasin tuosta pystyyn kunnon kapinan :D!
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
Sitä minäkin D: Ja siis mun vanhemmat sano noin. Outoa tässä on se, että veljelle ostetaan bussilippu, vaikkei se edes kulje bussilla. Joten ihmetyttää miksen mä sais sitä, kun saman hintanen lippu on kuitenkin 🤔

Ja kyllä, minäkin inhoan.
jaahas, no sitten varmaan vanhempasi menevät pyörillä/kävellen töihin, koska autoiluhan olisi hirveää laiskuutta heidän mielestään varmastikin? 🤔🤔🤔 onpa typerää vanhemmiltasi
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,023
Reaktioarvo
8,490
Minun nuoruudessani HIIHDETTIIN kouluun joka KESÄ, menomatkalla ja tulomatkalla oli yhteensä 20 km YLÄMÄKIÄ eikä yhtään laskettelua!!
 
Ylös Pohja