Mielenterveys oon ihan semi ylpee itestäni

mamiya

Asiantuntija
Reaktioarvo
1,692
- oon päässy eroon osasta sh-käyttäytymismalleista
- en ole satuttanut itseäni pahemmin yli vuoteen
- en enää juurikaan sekakäytä tai ole "sekaisin"
- vaikka rajojen asettaminen on ollut haastavaa niin olen siinä onnistunut parantamaan, osaan joskus sanoa myös ei
- olen aloittanut koulun vaikka sekin vähän takkuaa
- aloitin terapian
- en ole saanut vuoteen yhtään vuokravelkaa
- olen oppinut sietämään yksinoloa edes jotenkin
- olen innostunut leipomisesta ja ruuan laitosta!!

asioista mistä en ole ylpeä ja haluan parantaa: valehtelu läheisille ja ihmisille jotka yrittää auttaa, pinnan kiristyminen ja helpommin hermostuminen, loput päihteet ja holtiton tupakan polttaminen, asunnon siivottomuus ja kotitöiden laiminlyönti, syrjäytyminen ja täydellinen eristys muista ihmisistä ilman koronaakin

ero on iso viiden vuoden takaiseen mutta silti on paljon tehtävää, mutta kai sitä on ihan ok olla ylpeä koska oon kuitenkin saavuttanut paljon asioita kun miettii tarkemmin D= hyvä minä, jee

Tanssivapina

Asiantuntija
Reaktioarvo
1,221
Hienoa! Sulla on tosiaan syytä olla ylpeä!! Pieniä baby steppejä vain kohti uusia saavutuksia. Muista että on täysin ok ottaa aina välillä muutama askel taaksepäin. Ole armollinen itsellesi. Olet selkeästi saavuttanut ja kasvanut paljon viimeisen vuoden aikana!
Älä kauhulla ajattele niitä asioita joista et ole ylpeä itsessäsi.

Onko terapia lähtenyt hyvin käyntiin? Miten koulu alkanut? Oletko etäopetuksessa?

Totenkopf

Ragdoll
Reaktioarvo
2,388
Hienoa :) Mukavaa että asiat on alkaneet mennä paremmin. Toivottavasti jatkossakin .

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Reaktioarvo
6,563
Sulla on tosi paljon asioita mistä oot ja saatkin olla ylpeä! Ja ei siinä mitään, vaikka parannettava löytyiski, ihan pienin askelin alottelet niin kyllä se lopulta onnistuu!
Tsemppiä<3

salisbury

nettimuumio
Reaktioarvo
463
Saa olla ylpeä itsestään ! Pienillä jutuilla saa aikaan jotain suurta :-)

Ylös Pohja