Nosiis en tiiä kaveri ei ees yritä ymmärtää miks mulla on paha mieli ja öö oon kattonu surullisia tiktokkeja ja emmietiiä itken aina:DSnif snif..snif..
Miksi?
En oo ennen laskenu mutta nyt oon merkannu muistiinpanoihin! Voin sitten vuen päästä ihmetellä. Jos siis muistan merkata..En oo ite laskenut mut veikkaanpa että samaa luokkaa hyvinkin
Jos merkkaisin koko vuoden itkut niin paljonkohan niitä tulis 😩 älytön määrä 😂En oo ennen laskenu mutta nyt oon merkannu muistiinpanoihin! Voin sitten vuen päästä ihmetellä. Jos siis muistan merkata..
Snif snif..miten törkeää..snif.. snif snif..Nosiis en tiiä kaveri ei ees yritä ymmärtää miks mulla on paha mieli ja öö oon kattonu surullisia tiktokkeja ja emmietiiä itken aina:D
Ymmärrän :D:Ite ainaki kolme kertaa ku oon vaan flipannu ihan täysin ja mul on keittänyt yli ja sit oon vaan parkunut asioille
No totta! Paitsi jos vaan on surullinen mutta ei itke, niin voi olla vähän huono silti. Mutta jos on yleensä hyvällä mielellä niin jee!Ite en muista millon oon viimeks itkeny, mutta ehkä se on ihan hyvä asia.
Mulla on vähän henkisiä ongelmia ja vaikka kukaan ei pidä musta muutenkaan nii ärsyttää jos tulee jätetyksi yksin ku muilla on hauskaaYmmärrän :D:
En juuri koskaan oo surullinen, osaan olla vaan joko yli-iloinen tai tosi vittuuntunut ja sotajalalla kaikkien kanssa :D Ilmeisesti jossain kohtaa tulin siihen tulokseen että itkeminen ei auta.No totta! Paitsi jos vaan on surullinen mutta ei itke, niin voi olla vähän huono silti. Mutta jos on yleensä hyvällä mielellä niin jee!
Kätevää :D mie oon kauhea itkupilli :DEn juuri koskaan oo surullinen, osaan olla vaan joko yli-iloinen tai tosi vittuuntunut ja sotajalalla kaikkien kanssa :D Ilmeisesti jossain kohtaa tulin siihen tulokseen että itkeminen ei auta.
Elämä kyllä on rankkaa D:Mäkin olen itkenyt varmaan 30 kertaa tänä vuonna. Elämä on rankkaa.