Ihastuminen Oon ittelleni niin vihanen kun menin ihastumaan tyyppiin joka 99,99% ei oo ees huomannu mua

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,594
Reaktioarvo
6,502
Hei kuule varmasti se on huomannu

Ei se oo ku alat vaa moikkailee ja juttelee iha randomisti sille ja jos se tuntuu juttelevan mielellää takasi nii rohkeesti vaa :'D
 

Lukutoukka_05_

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,066
Reaktioarvo
997
Hei kuule varmasti se on huomannu

Ei se oo ku alat vaa moikkailee ja juttelee iha randomisti sille ja jos se tuntuu juttelevan mielellää takasi nii rohkeesti vaa :'D
Nojoo kyl se mut silleen tietää et se on mun jälkeen aina nimenhuudossa…

No nii pitäis varmaan mutta kun oon niin helvetin ujo että en vaan kehtaa kun sit kaikki kattos ja niii D: voi luoja alan ymmärtämään niitä demissä ihastuksista panikoivia tyttöjä..
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,149
Reaktioarvo
5,470
Ei siitä kannata olla vihainen itselleen, että ihastuu johonkuhun. Eihän sitä "uhria" voi itse päättää. Toki se aina vähän ärsyttää, jos ihastuu ihmiseen jonka tietää olevan tavoittamattomissa.
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Ei se oo sun vika etkä voi sille mitään, joten älä oo vihanen itelles. Toki ymmärrän, että tuo tuntuu varmasti ikävältä D: Ootko kokeillu laittaa hänelle viestiä Ig diressä tai jotain?
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,594
Reaktioarvo
6,502
Nojoo kyl se mut silleen tietää et se on mun jälkeen aina nimenhuudossa…

No nii pitäis varmaan mutta kun oon niin helvetin ujo että en vaan kehtaa kun sit kaikki kattos ja niii D: voi luoja alan ymmärtämään niitä demissä ihastuksista panikoivia tyttöjä..
Mikä ois pahin asia minkä voisit menettää tai mitä vois ylipäätään tapahtua jos meet puhuu sille? Tuskin sentään mitään koko elämän tuhoavaa
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,594
Reaktioarvo
6,502
ehkä ei pojat mutta tytöt sain nimittäin kuulla siitä pitkään
Niin no joo
Itelle vaan on kasvanu tässä vuosien aikana poikien kiusaamisten takia kova nahka et vaikka tytöt mulle jottai sanoski nii mua ei kiinnostas (okei no ei tytöt uskalla sanua mulle suoraan koskaan mitään kovin negatiivista että en oo mikään asiantuntija) mutta ihmiset toki reagoi eri tavoin et jos vaikka mua ei kiinnosta nii jotakuta toista kiinnostaa D:
 
Ylös Pohja