Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Oon niin kyllästynyt siihen
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="mamiya" data-source="post: 141867" data-attributes="member: 176"><p>On joo. Myönnän että en oo täydellinen ja oisin voinut tehdä monta asiaa toisin ja oon aikaisemmin saanut paljon apua kun asuin muualla. Nyt Helsingissä tuntuu et resursseista on pulaa tai sit mulle vaan osu tollanen robotti joka ei osaa ajatella omilla aivoillaan. Nehän voisi myöntää mulle sen avun koska sitä ei ole määritelty miten pitkään tukea voi antaa vaan se on harkinnan varaista. En tiiä miksei ne sitten tue jos osoitan että opiskelen.</p><p></p><p>Ehkä olisi helpointa vaan lopettaa yrittäminen. Isä otti eläkkeen puheeksi ja ehkä se olisi sitten paras vaihtoehto. Eläkkeellä ollessakin voi sitten opiskella jos kunto sallii eikä tarttisi joka kuukausi tapella toimeentulosta kelan kanssa kun ei se toimeentulotuki ole pitkäaikaiseksi tarkoitettu (ollut joku 7 vuotta nyt mulla). Eläkkeelle vaan taitaa olla tosi vaikea päästä varsinkin näin nuorena.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mamiya, post: 141867, member: 176"] On joo. Myönnän että en oo täydellinen ja oisin voinut tehdä monta asiaa toisin ja oon aikaisemmin saanut paljon apua kun asuin muualla. Nyt Helsingissä tuntuu et resursseista on pulaa tai sit mulle vaan osu tollanen robotti joka ei osaa ajatella omilla aivoillaan. Nehän voisi myöntää mulle sen avun koska sitä ei ole määritelty miten pitkään tukea voi antaa vaan se on harkinnan varaista. En tiiä miksei ne sitten tue jos osoitan että opiskelen. Ehkä olisi helpointa vaan lopettaa yrittäminen. Isä otti eläkkeen puheeksi ja ehkä se olisi sitten paras vaihtoehto. Eläkkeellä ollessakin voi sitten opiskella jos kunto sallii eikä tarttisi joka kuukausi tapella toimeentulosta kelan kanssa kun ei se toimeentulotuki ole pitkäaikaiseksi tarkoitettu (ollut joku 7 vuotta nyt mulla). Eläkkeelle vaan taitaa olla tosi vaikea päästä varsinkin näin nuorena. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Oon niin kyllästynyt siihen
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja