oon niin onnellinen ;___;

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
harvemmin puhun sen enempää parisuhteestani ja hanistani, mut ny mie puhun D: mun sydän o iha pakahtumispisteessä, ja mul on sellane olo et haluan kirjoittaa tuntemuksistani.

tiättekö, jos joku ois vaikka 5 vuotta sitten sanonu mulle, että kaikki tää tulee tapahtumaan, en ois uskonu. en ois uskonu, että 19-vuotiaana löydän tosi kivan tyypin, jonka kans on helppoo olla, voin olla 100% oma itseni ja joka tuntuu... kaikil tavoil sopivalta. en ois ikinä uskonu, että vuoden tinderöinnin jälkeen tinder sanois "it's a match!" ja oisin tavannu mu mahdollisesti loppuelämän kumppanin. en ois ikinä uskonu, että ihan kirjaimellisesti joskus vaan itken onnesta, ku mul on mun lemppari-ihminen vierellä. en ois ikinä uskonu, että tapaan jonku, kenen kans on helppoo ja ihanaa suunnitella ja ajatella tulevaisuutta. en ois ikinä uskonu, et mite sanoinkuvaamattoman ihanaa on vaa istuu sohvalla peiton alla kattomas animee samal syöden jotai hyvää ruokaa ja miettii toisen kans, et mitäköhä tapahtuu seuraavaks.

välillä mä oon epäilly ja välillä mä mietin, millasta mun elämä ois, jos joku asia oiskin toisin. niit asioita on varsinkin nykyään hankalampaa kuvitella, koska mä tunnen aina vain vahvemmin, et mun hanin kanssa haluun jakaa mu koko loppuelämäni. mä oon kiitollinen joka ikinen päivä siitä, et mä oon hänen kanssa. mä oon oikeesti onnellinen ja tiedän, että ansaitsen tän kaiken. mä haluun ajatella, että kaiken paskan jälkeen mä oon siinä missä pitääkin ja mä ansaitsen tämän onnen. mun on ollu joskus tosi hankala uskoa, et joku vois tykätä musta saati rakastaa ja on välil vieläkin. mut... on kiva oikeesti tietää se sydämessä, että toinen rakastaa ja välittää eikä sitä tarvii epäillä tai ylianalysoida. vaik välil vieläki joskus varmistelen et "hei, tykkääksä musta vielä?" ja hän vastaa aina, että "joo höpsö" D:

neljän päivän päästä, 6.10., ollaan oltu yhdessä 2 vuotta. toivottavasti universumi ja kohtalo antaa myöden, ja ollaan yhdessä aina. tottakai ollaan tosi nuoria vielä, eikä sitä koskaan voi tietää, mitä käy - siitä me ollaa puhuttuki pariin kertaan. mut toivotaan kautta rukoillaan, et ollaan aina yhdessä. juuri äsken puhuttii, et meist kummastaki tuntuu iha oikeesti siltä, et halutaan joskus naimisii. aina välillä hän vitsailee, et joskus oon rouva *hänen sukunimi* ja sanon ain puol vitsillä, että nii noh eihä sitä koskaa tiedä. nii, ei tiedäkää, mut mä toivon todella, et saan joskus olla hänen rouva.

minä vaa halusin hehkuttaa minu onnea D: ai että. elämä osaa kyl olla tosi ihanaa ;__;
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
705
Reaktioarvo
810
Samaistun kaikkeen tässä vaikka vihaan myöntää sitä. Tuo yks on ainoa ihminen ketä oon ite lähestyny ensin ja rupeaa aina itkettämään ajatus siitä miten asiat ois jos en olis sitä tehny.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,565
Reaktioarvo
6,478
Tullee itellekki aivan ihana olo ku lukkee tota sun tekstiä 😍😍
Mää toivon et teijän onni tullee jatkumaan aina ♥️✨
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,905
Reaktioarvo
5,733
Aww kuulostaa ihanalta
(lol Han oli kuulemma järkyttynyt kuullessaan ensimmäisen kerran minun lausuvan aww:D)
Ja joo se on ihanaa kun pystyy vaan olemaan se oma sarkastinen ja nauravainen itsensä tai suoraan sanomaan olevansa huolissaan. Tänäänkin vaan istuttiin ulkona yhellä penkillä 3h ja juteltiin ja naurettiin.
Samaan aikaan mietin että miks en tunne enää sitä ihastumisen höpöä oloa niin hirveästi vaikka hänen kanssaan onkin aivan ihana olla. Nytkään ei ole niin älyttömän ikävä kuin ehkä pitäisi olla näin kun juuri nähtiin eikä nähdä nyt taas hetkeen mutta toisaalta olen kyllä hirveän väsynyt koulusta jne eli voi olla sitäkin.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,905
Reaktioarvo
5,733
On vaan ihanaa kun voi samaan aikaan halata ja olla lähellä ja sitten kuitenkin välillä saa nauraa ja vitsailla tai puhua jostain vähä syvemmästä joskus.
Mutta pelottaa joskus "ihastumisen" tunteen valjuus.
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
On vaan ihanaa kun voi samaan aikaan halata ja olla lähellä ja sitten kuitenkin välillä saa nauraa ja vitsailla tai puhua jostain vähä syvemmästä joskus.
Mutta pelottaa joskus "ihastumisen" tunteen valjuus.
miks se pelottaa? D:
 

Kertokaapliis

Asiantuntija
Liittynyt
13.3.2021
Viestejä
280
Reaktioarvo
153
Siis samaistun ja jotenkin tuntuu et rakastaa päivä päivältä vaan enemmän, mä ajattelen päivät pitkät oikeesti vaan mun miestä ja jotenkin on vaan niin yllättynyt että miten onkaan saanu niin ihanan ihmisen vierelleen ja suunnitellaan paljon yhteistä tulevaisuutta, en voisi olla onnellisempi<3 meilläkin tulee pari vuotta täyteen tossa 12.10
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
Mä en tiedä. Kai se että jotenkin feikkaan ja valehtelen hänelle ja itselleni tai että en oikeasti tunnekkaan niin kuin luulen tuntevani ja se on vain sitä että haluan olla suhteessa tai jotain en tiedä.
aa, ymmärrän. D: kieltämättä tunteit on välillä hankala ymmärtää - i should know... ootko puhunu hänelle tosta? tai ainaki voisin kuvitel et se saattais keventää oloa
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,905
Reaktioarvo
5,733
aa, ymmärrän. D: kieltämättä tunteit on välillä hankala ymmärtää - i should know... ootko puhunu hänelle tosta? tai ainaki voisin kuvitel et se saattais keventää oloa
Oon mä joo muutamaan kertaan kertonu et pelkään tota ja on kuulemma ihan fine ja ei oo kiire mut en tiiä onko ok kun en kuitenkaan halua olla suhteessa ja satuttaa jos en tunnekkaan mitään
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
Oon mä joo muutamaan kertaan kertonu et pelkään tota ja on kuulemma ihan fine ja ei oo kiire mut en tiiä onko ok kun en kuitenkaan halua olla suhteessa ja satuttaa jos en tunnekkaan mitään
hyvä juttu, et hän ymmärtää D: mut ymmärrän kyl sinuaki, en oikeen tiedä mikä ois viisasta ;__; muu ku se, että tutkii omia tunteitaan D: jos siis sekään
 
Ylös Pohja