Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Oon pitkästä aikaa niin ihastunu että mahaan sattuu
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Minkelii" data-source="post: 140700" data-attributes="member: 32"><p>Kaikki lähti siitä ku oltiin viikonloppuna koko luokka kännis ja olin vähä mieli maassa illan lopussa koska laskuhumala. Sit ilmaannuin kahestaa mun luokkalaisihastuksen vieree, tää ihastus on siis ollut sellainen onoff-ihastus koko vuoden ja meil molemmilla oli vähä vaikea hetki sinä iltana. Sit hän vetää mut sen kainaloo ja päädyttiin sit hipsuttelee toisiamme.</p><p>Toki ymmärrän sen et oltii molemmat tosi humalassa ja siin ei oo mitään merkittävää ja tää tyyppi on kännis vähä tollanen kuulemma. Mut mietin vaa sitä et miten se jakso pitää mut nii pitkää lähellä ja silitteli niin ihanasti ja katottiin niin söpösti myös toisiamme silmii. Ihastuminen tohon tyyppiin oli tauolla ennen tota hetkee mut helvetti sen hetken jälkee oon ollu niin pilvilinnoissa että huhhuh.</p><p>Tää ihastuminen sattuu ihan fyysisestikin ja sit ku mietin sitä hetkee ku oltiin niin lähekkäin ja unelmoin muutenki siitä niin mun rintaan tulee tosi lämmin olo. Aaaah voisin oksentaa tän tunteen johdosta mut tiiän sen etten oikeesti voi saada tota tyyppii ikinä koska kaikki johtu isosta humalasta. Mut silti mulla ei oo pitkään aikaan ollut näin leijuva olo ihastumisen takia. Vitun kevät saa perhoset vatsaan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Minkelii, post: 140700, member: 32"] Kaikki lähti siitä ku oltiin viikonloppuna koko luokka kännis ja olin vähä mieli maassa illan lopussa koska laskuhumala. Sit ilmaannuin kahestaa mun luokkalaisihastuksen vieree, tää ihastus on siis ollut sellainen onoff-ihastus koko vuoden ja meil molemmilla oli vähä vaikea hetki sinä iltana. Sit hän vetää mut sen kainaloo ja päädyttiin sit hipsuttelee toisiamme. Toki ymmärrän sen et oltii molemmat tosi humalassa ja siin ei oo mitään merkittävää ja tää tyyppi on kännis vähä tollanen kuulemma. Mut mietin vaa sitä et miten se jakso pitää mut nii pitkää lähellä ja silitteli niin ihanasti ja katottiin niin söpösti myös toisiamme silmii. Ihastuminen tohon tyyppiin oli tauolla ennen tota hetkee mut helvetti sen hetken jälkee oon ollu niin pilvilinnoissa että huhhuh. Tää ihastuminen sattuu ihan fyysisestikin ja sit ku mietin sitä hetkee ku oltiin niin lähekkäin ja unelmoin muutenki siitä niin mun rintaan tulee tosi lämmin olo. Aaaah voisin oksentaa tän tunteen johdosta mut tiiän sen etten oikeesti voi saada tota tyyppii ikinä koska kaikki johtu isosta humalasta. Mut silti mulla ei oo pitkään aikaan ollut näin leijuva olo ihastumisen takia. Vitun kevät saa perhoset vatsaan. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Oon pitkästä aikaa niin ihastunu että mahaan sattuu
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja