Ihastuminen Oon pitkästä aikaa niin ihastunu että mahaan sattuu

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Kaikki lähti siitä ku oltiin viikonloppuna koko luokka kännis ja olin vähä mieli maassa illan lopussa koska laskuhumala. Sit ilmaannuin kahestaa mun luokkalaisihastuksen vieree, tää ihastus on siis ollut sellainen onoff-ihastus koko vuoden ja meil molemmilla oli vähä vaikea hetki sinä iltana. Sit hän vetää mut sen kainaloo ja päädyttiin sit hipsuttelee toisiamme.
Toki ymmärrän sen et oltii molemmat tosi humalassa ja siin ei oo mitään merkittävää ja tää tyyppi on kännis vähä tollanen kuulemma. Mut mietin vaa sitä et miten se jakso pitää mut nii pitkää lähellä ja silitteli niin ihanasti ja katottiin niin söpösti myös toisiamme silmii. Ihastuminen tohon tyyppiin oli tauolla ennen tota hetkee mut helvetti sen hetken jälkee oon ollu niin pilvilinnoissa että huhhuh.
Tää ihastuminen sattuu ihan fyysisestikin ja sit ku mietin sitä hetkee ku oltiin niin lähekkäin ja unelmoin muutenki siitä niin mun rintaan tulee tosi lämmin olo. Aaaah voisin oksentaa tän tunteen johdosta mut tiiän sen etten oikeesti voi saada tota tyyppii ikinä koska kaikki johtu isosta humalasta. Mut silti mulla ei oo pitkään aikaan ollut näin leijuva olo ihastumisen takia. Vitun kevät saa perhoset vatsaan.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Pelkään myös vähän sitä et oon sinisilmäinen ja romantisoin tätä hetkeä turhan paljon. Se sattuu mua, koska tiiän olevani paha yliajattelija. Mut se on viimeaikoina rohkistunu koskee mua enemmän jotenkin pienesti.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Siis tää on niin ihanaa ku tapahtu tällänen käänne, ensin se on ollu tunneilla mun seurassa aika hiljaa eikä oo ollu huomaavinaankaan, mutta muutama yö taaksepäin päädyttiin vierekkäin tämän tyypin kanssa nukkumaan. Hihi, ja me pussailtiin (ja tehtiin me muitakin juttuja mut ei siitä sen enempää) ja nukuttii tosi lähekkäin, hipsuteltiin. Aloitteen tein minä ja oltii molemmat tosi messis. Ja oltiihan me nautittu muutakin kuin vettä saman illan aikana.
Mut ei olla puhuttu yhdessä asiasta tapahtuneen jälkeen. Mut ihan normaalisti ollaan muita juttuja voitu kommunikoida vaikka aika paljon vältellään katseita. Ja ongelma on tässä se, että me molemmat ollaan aika ujoja ihmisiä että ehkä se on vähän estellyt meitä lähentymästä. Mut onneks tein rohkeesti aloitteen, oikeestaan eka kerta ku teen ylipäänsä aloitteen jonkun salaisen ihastuksen suuntaan.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Nonii, päädyin viime yönä ihastuksen luokse yöksi <3 Oikeestaa musta tuntuu siltä, että ihastuksen paras kaveri paritti meitä koko illan ku se on salee tajunnu et mä oon ihastunu siihe tai siis se että ne ihastuksen tunteet on ehkä molemminpuolisia.
Oltiin juotu, mutta oli kivaa. Mä kehuin sen vaatteita ja sitten se halasi mua pitkään. Kehuin sitä ihanaksi tyypiksi siinä samalla ja hän sanoi, että on samaa mieltä mustakin. Sit me alettiin pussailee <3
Jubailtiin jotain ja mentii nukkuu sit lähekkäin.
Aamu oli vähän akward kun sen porukat tuli käymää sen luona ihan yhtäkkiä ja oli niille kyllä yllätys kun huomas että siellä onkin yövieras XD Mut mukavasti ottivat vastaan mut vähän jäin yliajattelemaan, että vaikutinkoha liian akwardilta heille. Muutenkin meidän välillä oli vähän jännittynyt tunnelma, ollaan niin ujoja molemmat, mutta kun lähdin kotii, se katso mua pitkään ja näytti mun silmiin kyllä ihastuneelta, halattii pitkään ja sanoi ”nähdään!”.
En oo vielä kertonu suoraan mun tunteista eikä se mulle mutta mulla on oikeesti sellanen tunne että tästä vois tulla jotai <3
Mut musta tuntuu ettei koko ajan haluais olla toisen kanssa, mut tämmösissä romanttisissa jutuissa mulla on ollut niin aina. Haluun omaa tilaa ja antaa etäisyyden kehittää tunteita.
 
Viimeksi muokattu:

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,545
Reaktioarvo
2,892
Siis meinasin silleen että älä mee sinne asti että oot niin ihastunut että mahaan sattuu. Siis läpäl meinasin ko tän tason ihastuminen on niin vitun saatanasta ku ikinä voi olla 😂 mut ehkä sulla eri tilanne ku on kehittymäs jotai, mulla ei todellakaan ole kehittymäs mut virun tässä samassa tilanteessa loppuelämäni
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Siis meinasin silleen että älä mee sinne asti että oot niin ihastunut että mahaan sattuu. Siis läpäl meinasin ko tän tason ihastuminen on niin vitun saatanasta ku ikinä voi olla 😂 mut ehkä sulla eri tilanne ku on kehittymäs jotai, mulla ei todellakaan ole kehittymäs mut virun tässä samassa tilanteessa loppuelämäni
Okei 😂 Tää ihastuminen vaan on niin ihanaa et sattuu mahaan ku miettii sitä että oikeesti ekaa kertaa on saanu lähelle sellaisen ihastuksen, jota on vaa katellu kauempaa eikä olla uskallettu tehä mitään asian eteen.

Kirjoitan tähän samaan viestiin avautumisen. Mulla on nyt joku ahdistus tästä. Et mitä jos kumpikaa ei uskalla laittaa viestii ja meistä ei tuukkaa mitää. Ja uskalletaan lähentyä vaan kännissä muttei ikinä sen kummemmin selvinpäin. Ja sit mietin sitä että mitä jos sillä on muitakin säätöjä. Vaikka tavallaa se ei oo väärin ku ei seurustella mutta silti vähän yliajattelen nyt tätä ihastusasiaa. Ku tavallaan haluais että meijä juttu ois oikeesti aitoa ja jos se vaan pelaa niin en tiiä tuntuisko se kovin kivalta. Voisko vaan mun aivot rauhottua?
 
Ylös Pohja