Oon taas kuorossa

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,565
Reaktioarvo
6,478
Silti tuntuu tosi hassulta ku kaikki on tyyliin kolmekymppisiä aikusia ja sit oon minä 16v
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,441
Reaktioarvo
2,333
Olin joskus koulun diskanttikuorossa, noin 4-5 viikkoa. En tykännyt. Mieluummin laulan soolona.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,565
Reaktioarvo
6,478
Olin joskus koulun diskanttikuorossa, noin 4-5 viikkoa. En tykännyt. Mieluummin laulan soolona.
Itekki tykkään laulaa enemmä soolona mut kuorossa on kummiski itellä tosi kivaa, varsinki jos lauletaan tosi hienoja lauluja :D Tossa aikuiskuorossa me lauletaan sellasia lauluja jotka kuulostaa oikeesti upeelta ku kaikki lauletaan yhessä eri äänenkorkeuksilta
Plus onhan siihen jo oikeestaan tottunukki et pittää laulaa ryhmässä ku oon kakkosluokasta lähtien käyny kuorossa xD
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,441
Reaktioarvo
2,333
Itekki tykkään laulaa enemmä soolona mut kuorossa on kummiski itellä tosi kivaa, varsinki jos lauletaan tosi hienoja lauluja :D Tossa aikuiskuorossa me lauletaan sellasia lauluja jotka kuulostaa oikeesti upeelta ku kaikki lauletaan yhessä eri äänenkorkeuksilta
Plus onhan siihen jo oikeestaan tottunukki et pittää laulaa ryhmässä ku oon kakkosluokasta lähtien käyny kuorossa xD
Siinä koulun kuorossa meillä oli altot, mezzot ja sopraanot, kaikki omat harmoniansa. Itse olin sopraanoissa. Mutta suurin ongelma oli se, että biisit ei ollenkaan iskeneet, en ollut niistä koskaan kuullutkaan. Sellaisia "tuomiokirkkoon hautajaisiin" -melodioita.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,565
Reaktioarvo
6,478
Siinä koulun kuorossa meillä oli altot, mezzot ja sopraanot, kaikki omat harmoniansa. Itse olin sopraanoissa. Mutta suurin ongelma oli se, että biisit ei ollenkaan iskeneet, en ollut niistä koskaan kuullutkaan. Sellaisia "tuomiokirkkoon hautajaisiin" -melodioita.
No teillä on sit varmaan ollu aika tylsiä lauluja :') Hassua et koulun kuorossa ees lauletaan sellasia. Oli meilläki alakoulussa välillä kuorossa laulamista mut ne oli yleensä ilosia lauluja vaikka oisivatki ollu virsiä.
Sillee joo ihan kirkkokuoro toi on missä mää käyn mut ei meillä mittää hautajaislauluja lauleta
Ite oon ainaski näin aluksi altoissa laulamassa:D
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,565
Reaktioarvo
6,478
Tajusin just et meillä on vissii tulossa vielä esiintyminenki D: Ilmeisesti jossaki juhlassa
Ja aikuiskuorossa niitä esiintymisiä on tiheämmin ja saatetaan mennä iha eri kaupunkiinki laulaa :') Noh pittää kattua, kyl se meijän kuoronpitäjä tietää et mää en ihan kaikkeen pysty osallistuu jo pelkästään koulunkäynnin takia
 
Ylös Pohja