Poistettukäyttäjänimi1459
puhelias
- Reaktioarvo
- 949
Hmmm
No joo. Latasin eilen illalla :DJos tarviit sitä elämässäsi ja koet sen hyvin tärkeeksi niin anna mennä vaan. Eihän siin muutenkaa mitään menetä kuin vain vähän tilaa puhelimesta.
Hyvät puolet: väin snäpätä pojalle josta tykkäänitselle aiheutuu ahdistusta avaamattomista snäpeistä, mutta kai siinä myös on hyviä puolia!
No siis mä snäppään about vaan sille henkilölle jista tykkään et onnistuu sekin:DHyvät puolet: väin snäpätä pojalle josta tykkään
Huonot puolet: kaikki muu
No mieki vaan tietyille :DNo siis mä snäppään about vaan sille henkilölle jista tykkään et onnistuu sekin:D
Aa lol ei mulla kukaan kyselis perään että oo vaan onnellinen:DNo mieki vaan tietyille :D
Nyt haen huomiota -> poistin koko sovelluksen eilen. Yks kaveri soitti ko en avannu snäppejä, mutta muut ei oo ihmetelly. Ees mun serkkuja ei näytä kiinnostavan, vaikka snäppään normaalisti kokoajan...:D
Itseasiassa taijan alkaa itkeä pillittään ko yks tietty ei osota mitään kiinnostusta mua ja mun asioita kohtaan:DAa lol ei mulla kukaan kyselis perään että oo vaan onnellinen:D
Aa no höh:(Itseasiassa taijan alkaa itkeä pillittään ko yks tietty ei osota mitään kiinnostusta mua ja mun asioita kohtaan:D