Oon vissii ihan valveilla

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,446
Reaktioarvo
3,134
Kun heräsin äsken, olin menossa kahvia keittämään. Olin ottanut kapselikoneen töpselin pois seinästä jostain kumman syystä enkä muista siitä hetkestä mitään. Sen mä muistan kun heräsin ja se kapselitöpseli oli siinä seinässä ja kahvinkeittimen ei. Sit kun olin ladannut kahvinkeittimen niin katsoin pistorasioita ja olin ihan hämmästynyt että ”mitäs helvettiä tuo yks töpseli on lähtenyt kävelee??”
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,446
Reaktioarvo
3,134
Mulle tulee vaan sairaan hauskoja kauhumielikuvia tästä että esim oon menossa kastelee huonekasveja ja huomaan että pöydällä on kuivunut kasvi ja sit ihmettelen sitä että miten se on tuossa vielä. Sit kaivan sytkärin jostain ja tuikkaan sen kuivuneen kasvin tuleen. Sit meen vaik käväisee jossain huoneessa ja kauhistun kun näen että ”mitä täällä on tapahtunut, kuka v*ttu on sytyttänyt kasvit palamaan?”
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,446
Reaktioarvo
3,134
Suosittelen vähentämään juomista.
Joo ajattelin vähentää kans. Oikeesti pakko. Muuten olen kohta rappioitunut alkoholisti ja en saa juomisesta enää kauheesti iloa. Ja muutenkin juomiseen menee helposti ihan vitusti rahaa. En kyl oikeesti oo juonut itseäni aina känniin asti, monesti olen käynyt vain yksillä. Mut kerron syyn, miksi olen ollut baarissa niin paljon. Täällä koulussa baari-illoista on tullut tapa viettää iltaisin aikaa yhdessä kurssikamujen kanssa kun täällä on aika vähän hengailupaikkoja (vaik kyl niitä muitakin tapoja keksis hengailla jos oikeesti ottais aikaa sen miettimiseen). Ja multa on lähtenyt kiinnostus koko touhuun. En halua kuulostaa siltä Jackass-jäbältä, joka syyttää muita alkoholismista. Tiiän että itsehän mä olen juomani aina tilannut ja mä en todellakaan voi muita syyttää siitä. Baarissa se kynnys aina juomiselle laskee, joten pakko kai on jäätävä suosiolla kotiin kun baari-iltoja tulee. Huhhuh tulipa pitkä teksti…
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,456
Reaktioarvo
8,627
Joo ajattelin vähentää kans. Oikeesti pakko. Muuten olen kohta rappioitunut alkoholisti ja en saa juomisesta enää kauheesti iloa. Ja muutenkin juomiseen menee helposti ihan vitusti rahaa. En kyl oikeesti oo juonut itseäni aina känniin asti, monesti olen käynyt vain yksillä. Mut kerron syyn, miksi olen ollut baarissa niin paljon. Täällä koulussa baari-illoista on tullut tapa viettää iltaisin aikaa yhdessä kurssikamujen kanssa kun täällä on aika vähän hengailupaikkoja (vaik kyl niitä muitakin tapoja keksis hengailla jos oikeesti ottais aikaa sen miettimiseen). Ja multa on lähtenyt kiinnostus koko touhuun. En halua kuulostaa siltä Jackass-jäbältä, joka syyttää muita alkoholismista. Tiiän että itsehän mä olen juomani aina tilannut ja mä en todellakaan voi muita syyttää siitä. Baarissa se kynnys aina juomiselle laskee, joten pakko kai on jäätävä suosiolla kotiin kun baari-iltoja tulee. Huhhuh tulipa pitkä teksti…
Missä dokaat?
 
Ylös Pohja