Sama. :D Lisäksi välillä hypin matot takaisin paikoilleen, koska moisten liikuntasuoritusten seurauksena ne tuppaavat alkaa vaellella vääriin paikkoihin!Teen myös. Muutenkin hyppelehdin ja liu'un pitkin lattioita sukat jalassa.
Itse koitan vältellä mattoja kun varmaan kompastuisin :DSama. :D Lisäksi välillä hypin matot takaisin paikoilleen, koska moisten liikuntasuoritusten seurauksena ne tuppaavat alkaa vaellella vääriin paikkoihin!
Minä! 🙌
Minäkin teen :D
Teen myös. Muutenkin hyppelehdin ja liu'un pitkin lattioita sukat jalassa.
Kyllä vaikka olen huono tanssimaan
Sama. :D Lisäksi välillä hypin matot takaisin paikoilleen, koska moisten liikuntasuoritusten seurauksena ne tuppaavat alkaa vaellella vääriin paikkoihin!
Ihanaa kun noin moni samaistuu:DItse koitan vältellä mattoja kun varmaan kompastuisin :D
Kuulostaa loistavalta! Olen mukana! 💃Ihanaa kun noin moni samaistuu:D
Mites jos perustettais tanssiruhmä?
Semmonen jossa rytätään mattoja oikein huolella ja tehdään hienoimmat piruetit ja hypyt!(tietysti ilman koreografiaa)
Minä hypin täällä iltavillissäni*alkaa jo tehdä kärrynpyöriä*
katso liitettä 762
Huvittais hirveesti tanssia mut emmä kehtaa eikä aikakaan varmaan riittäs.Mä oon harrastanu balettia 7 vuotiaasta ja harrastan edelleen...:)
Ei se kyllä tällä hetkellä oo niin kivaa yleensä ku joutuu tanssia etänä, mutta toisaalta onhan siinä hyvätkin puolet ku ainakaan kukaan ei nää mua ku tanssin...:))Huvittais hirveesti tanssia mut emmä kehtaa eikä aikakaan varmaan riittäs.
Muutenkin se on paljon kivempi tehdä noita jalan nostoja tossa huvikseen kun pakotettuna.
Mulla aina tekniikan taso tippuu puoleen etä treenrissä:')Ei se kyllä tällä hetkellä oo niin kivaa yleensä ku joutuu tanssia etänä, mutta toisaalta onhan siinä hyvätkin puolet ku ainakaan kukaan ei nää mua ku tanssin...:))
Nii mullaki:)Mulla aina tekniikan taso tippuu puoleen etä treenrissä:')
En, ellei sekopäistä toikkarointiani läpi elämäni lasketa sellaiseksi. :DHarrastatteko tai ootteko harrastanu mitään tanssimista? :)
Joo, voin olla :)Mut hei sä voi olla myös meidän tanssiryhmässä vaikka semmisena olen-ainut-joka-tietää-mitä-on-tekemässä- ihmisenä