Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Tyyli, muoti & kauneus
Ootkoottanut lävistystä tampereella?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="haituvainen" data-source="post: 75475" data-attributes="member: 386"><p>oi, ihanaa! :D :3 miekin oisin saanu tikkarin, mutta mua pyörrytti niin kovasti jännityksen takia, että änkytin siinä vaan jotain ja sanoin "ei kiitos" varmaankin sen näkösenä, että oisin ollu jossain aineissa :D: halusin vaan päästä sieltä äkkiä pois sen huonon olon takia. muistan että mentiin äidin kans siinä vieressä olevalle Subwaylle hakemaan pillimehua, ja kun menin istumaan sinne pöytään äidin mennessä tiskille, niin voi herranjumala miltä mie näytin :D en pystyny istumaan kunnolla vaan lojuin siinä pöydällä ja porukka vähän katto mua silleen, että mikä ihme tuolla on :D koko kroppa oli todella veltto, joten ihmettelen vieläkin miten en kaatunu lattialle siitä penkiltä :DD muistan kun yritin jotenki nostaa kättä ja se ei millään pysyny ilmassa D:</p><p></p><p>tähän tuli nyt tämmönen kunnon story time, mutta oli pakko kertoa D:</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="haituvainen, post: 75475, member: 386"] oi, ihanaa! :D :3 miekin oisin saanu tikkarin, mutta mua pyörrytti niin kovasti jännityksen takia, että änkytin siinä vaan jotain ja sanoin "ei kiitos" varmaankin sen näkösenä, että oisin ollu jossain aineissa :D: halusin vaan päästä sieltä äkkiä pois sen huonon olon takia. muistan että mentiin äidin kans siinä vieressä olevalle Subwaylle hakemaan pillimehua, ja kun menin istumaan sinne pöytään äidin mennessä tiskille, niin voi herranjumala miltä mie näytin :D en pystyny istumaan kunnolla vaan lojuin siinä pöydällä ja porukka vähän katto mua silleen, että mikä ihme tuolla on :D koko kroppa oli todella veltto, joten ihmettelen vieläkin miten en kaatunu lattialle siitä penkiltä :DD muistan kun yritin jotenki nostaa kättä ja se ei millään pysyny ilmassa D: tähän tuli nyt tämmönen kunnon story time, mutta oli pakko kertoa D: [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Tyyli, muoti & kauneus
Ootkoottanut lävistystä tampereella?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja