Opettakaa mulle finglishiä

aviva

Asiantuntija
Reaktioarvo
931
Mitä teinimpi ja ärsyttävämpi sana, sitä parempi.

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Reaktioarvo
1,052
Common aviva W. Tiiän ihan legit joitain sanoi, mut ne saattaa olla vähän next levelii. No cap, ong.

irwikissa

Puff-lohikäärme
Reaktioarvo
5,782
Aika nice tulla homeen wörkist ku saa vihdoin vähä relaa ja syödä hyvän dinnerin. Tänään oiski menuussa vähä fisua ja broccolia w/ smashed potatoes

Xanor

Asiantuntija
Reaktioarvo
886
Aika nice tulla homeen wörkist ku saa vihdoin vähä relaa ja syödä hyvän dinnerin. Tänään oiski menuussa vähä fisua ja broccolia w/ smashed potatoes
kuulostaa coolilt. onko teil kotona peanut butterii ja chocolate chip cookies?

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,670
Siis must omakotitalo on vasta silloin true home jos siellä on walk-in closet master bedroomissa, sellanen walk-in closet johon saan kaikki mun upeet basicit joilla pystyy kasvattaa statement-neuleideni eye-cather potentiaalia!

Tanssivapina

Asiantuntija
Reaktioarvo
1,221
Puhuu vaan mun kans, mä en enään osaa Suomea ja vie ihan liikaa aivo kapasiteettii yrittää muistaa correct language 😁. Eli kun yritän puhua suomea, se on full on Finglish. Aloitan itseasiassa uuden terapeutin kanssa joka on kans kaksikielinen ja puhuu suomea toisena kielenä, must tuntuu et pystyn menee syvemmällä jos pystyn puhuu Finglish eikä tartte miettiä mitä sanoo vaan voi access the real emotions

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,670
Puhuu vaan mun kans, mä en enään osaa Suomea ja vie ihan liikaa aivo kapasiteettii yrittää muistaa correct language 😁. Eli kun yritän puhua suomea, se on full on Finglish. Aloitan itseasiassa uuden terapeutin kanssa joka on kans kaksikielinen ja puhuu suomea toisena kielenä, must tuntuu et pystyn menee syvemmällä jos pystyn puhuu Finglish eikä tartte miettiä mitä sanoo vaan voi access the real emotions
Täällä pilkataan teikäläisiä, sorge.

Ylös Pohja