siis obviously...Wtf tää on nyt legit joku läppä? Lättyskii, cama nyt älä flexaa.
Hyi yök alkoi itseäkin inhottaa.
Ihan based :D Finglish vaan hits different.Wtf tää on nyt legit joku läppä? Lättyskii, cama nyt älä flexaa.
Hyi yök alkoi itseäkin inhottaa.
Se vaan on kinda special ja sillai love language ja mä vaan functaan paremmin in englishIhan based :D Finglish vaan hits different.
kuulostaa coolilt. onko teil kotona peanut butterii ja chocolate chip cookies?Aika nice tulla homeen wörkist ku saa vihdoin vähä relaa ja syödä hyvän dinnerin. Tänään oiski menuussa vähä fisua ja broccolia w/ smashed potatoes
Toi rooomiksen boifrendi lupas cyklata nopee storeen!kuulostaa coolilt. onko teil kotona peanut butterii ja chocolate chip cookies?
toi meikkaa senssii!Toi rooomiksen boifrendi lupas cyklata nopee storeen!
Pitää weitata et se tulee bäkkiin!toi meikkaa senssii!
Luinko edes että "meikkaa denssii"💀toi meikkaa senssii!
SickLuinko edes että "meikkaa denssii"💀
Täällä pilkataan teikäläisiä, sorge.Puhuu vaan mun kans, mä en enään osaa Suomea ja vie ihan liikaa aivo kapasiteettii yrittää muistaa correct language 😁. Eli kun yritän puhua suomea, se on full on Finglish. Aloitan itseasiassa uuden terapeutin kanssa joka on kans kaksikielinen ja puhuu suomea toisena kielenä, must tuntuu et pystyn menee syvemmällä jos pystyn puhuu Finglish eikä tartte miettiä mitä sanoo vaan voi access the real emotions
It's fine! Voin olla pilkan kohde!Täällä pilkataan teikäläisiä, sorge.
Tiedätkö, miten finglisti tajuaa tulleensa kiusatuksi?It's fine! Voin olla pilkan kohde!
Kerro!Tiedätkö, miten finglisti tajuaa tulleensa kiusatuksi?