Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
4
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Opiskelen
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="eipitsaa" data-source="post: 128840" data-attributes="member: 291"><p>Joo-o. Ryhmätyöhön olis pitäny suunnitella joitain ja meillä on sen tapaaminen tänään. Meidän koko tehtävä on muutenkin myöhästynyt, vaikka minä ja yks muu painotettiin aikasemmin kursilla että meidän pitäis edistyä tässä. Kuitenkin nää tapaamiset kulu muuhun ja kaikki tehtävät jne. tähän asti tehtiin vaan vaikeen kautta ja ryhmän "johtaja" on halunnu et me tehään kaikki mahollisimman monimutkaisesti ja lisää kaikkeen turhia hommia mitä ei ees tarvita tai vaadita. Työelämässä on varmaan eri juttu ja siellä pitää tehä toisella tavalla, mutta haloo me ei olla töissä ja nää kaikki ylimääräiset väkerrykset ei sovi meidän aikatauluun.</p><p></p><p>Ja kaiken lisäks meillä on esim. ryhmäläinen joka ei tuu paikalle kuin vaan puolet ajasta. Me ollaan sovittu tapaamiset kaikkien kesken. Joskus siitä ei oo tehty kaikille mieluisaa, kuten esim. itse ehdotin aikaisemman ja seuraavan tapaamisen väliin enemmän aikaa, että ehtii tehdä muiden kurssien työt määräaikaan mennessä. En ehi suunnittelemaan tohon mitään. Tän kurssin (ryhmätyön) opettajan mukaan on okei olla myöhässä palautuksen kanssa, mutta muiden opettajien mielestä ei oo okei. Niin priorisoin tän viikonlopun muiden opettajien kursseja. Kuitenkin tää ryhmäläinen ilmoittaa aina jälkikäteen kun ei pääse tapaamiselle. Ihan kiva tyyppi ja näin, mutta se on kans hidastanu meidän porjektia ja nyt mä oon yks syy miks tää myös hidastuu.</p><p></p><p>Meille taitaa tulla kurssin loppumisen jälkeen vertaisarvio ja kommentteja kursseille. Oon tehny omaa luonnosta siihen aina välillä. Mulla on yks doxci mihin oon vuodattanu sydäntä aina kun mua alkaa ärsyttämään ryhmätyö ja se miten me toteutetaan tää. Arviosta tulee kuitenkin tosi sensuroitu ja tiivistetty, mutta oon käyttäny sitä nyt mun ns. ragepäiväkirjana ryhmätyöhön liittyen.</p><p></p><p>Mun tekstistä ei varmaan saa enää mitään selvää, eikä mun tekstin ideaa varmaan ees ymmärrä enää.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="eipitsaa, post: 128840, member: 291"] Joo-o. Ryhmätyöhön olis pitäny suunnitella joitain ja meillä on sen tapaaminen tänään. Meidän koko tehtävä on muutenkin myöhästynyt, vaikka minä ja yks muu painotettiin aikasemmin kursilla että meidän pitäis edistyä tässä. Kuitenkin nää tapaamiset kulu muuhun ja kaikki tehtävät jne. tähän asti tehtiin vaan vaikeen kautta ja ryhmän "johtaja" on halunnu et me tehään kaikki mahollisimman monimutkaisesti ja lisää kaikkeen turhia hommia mitä ei ees tarvita tai vaadita. Työelämässä on varmaan eri juttu ja siellä pitää tehä toisella tavalla, mutta haloo me ei olla töissä ja nää kaikki ylimääräiset väkerrykset ei sovi meidän aikatauluun. Ja kaiken lisäks meillä on esim. ryhmäläinen joka ei tuu paikalle kuin vaan puolet ajasta. Me ollaan sovittu tapaamiset kaikkien kesken. Joskus siitä ei oo tehty kaikille mieluisaa, kuten esim. itse ehdotin aikaisemman ja seuraavan tapaamisen väliin enemmän aikaa, että ehtii tehdä muiden kurssien työt määräaikaan mennessä. En ehi suunnittelemaan tohon mitään. Tän kurssin (ryhmätyön) opettajan mukaan on okei olla myöhässä palautuksen kanssa, mutta muiden opettajien mielestä ei oo okei. Niin priorisoin tän viikonlopun muiden opettajien kursseja. Kuitenkin tää ryhmäläinen ilmoittaa aina jälkikäteen kun ei pääse tapaamiselle. Ihan kiva tyyppi ja näin, mutta se on kans hidastanu meidän porjektia ja nyt mä oon yks syy miks tää myös hidastuu. Meille taitaa tulla kurssin loppumisen jälkeen vertaisarvio ja kommentteja kursseille. Oon tehny omaa luonnosta siihen aina välillä. Mulla on yks doxci mihin oon vuodattanu sydäntä aina kun mua alkaa ärsyttämään ryhmätyö ja se miten me toteutetaan tää. Arviosta tulee kuitenkin tosi sensuroitu ja tiivistetty, mutta oon käyttäny sitä nyt mun ns. ragepäiväkirjana ryhmätyöhön liittyen. Mun tekstistä ei varmaan saa enää mitään selvää, eikä mun tekstin ideaa varmaan ees ymmärrä enää. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Opiskelen
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja