Opiskelen

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,138
Reaktioarvo
1,049
Motivaatiota on 0 kpl. Juon eka kahvit ja alan sitten opiskella.
 

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,138
Reaktioarvo
1,049
En kestä. Miks ryhmäläiset haluu pitää tapaamisii viikonloppuisin? Noista tehtävistä ollaan huomautettu aikaisemminkin tälle ryhmän johtalalle, jonka kuuluis päättää tapaamiset. Se aluks vaan vältteli niitä tehtäviä ja nyt meidän pitäis tehä hirveellä kiireellä niitä... Ja ei kuulemma sovi muut päivät kuin lauantai ja sunnuntai.
 

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,138
Reaktioarvo
1,049
Oon käyttäny karamellisiirappia aina silloin tällöin kahvissa ja kävin ostamassa tänään vaniljasiirappia. Ihan hyvää, mutta mun mielestä karamelli on paremman makuista.
 

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,138
Reaktioarvo
1,049
Pidän tauon. Keitän lisää kahvia ja mietin mitä oon tehny nyt mun tehtävissä väärin.
 

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,138
Reaktioarvo
1,049
Oon tosi innoissani siitä että gosu tulee takas. Sen pitäis tulla nyt joulukuussa. Mulla on kaikkii hyvii nimi-ideoita, mut en osaa valita niist parasta D:
 

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,138
Reaktioarvo
1,049
Kokeilin Switch Sportin golffia ja nyt pitäis taas alkaa tekemään jotain muuta ku turhaa.
 

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,138
Reaktioarvo
1,049
En jaksais. Väsyttää.
 
Viimeksi muokattu:

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,138
Reaktioarvo
1,049
Heräsin 30 min sitten ja on aika jatkaa ): Tääl asunnossa on ihan sairaan kylmä. Oon nukkunu pari yötä nyt neljän viltin kanssa peiton lisäks.
 

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,138
Reaktioarvo
1,049
Tunnit mitkä on vaan yritysten esittelyjä on niin tylsiä. Lähtisin tält etätunnilta, mut tästä saa lisäpisteitä :D.

Onneks on pitsaperjantai. Oon alkanu kans tykkäämään pitsasta. Kylästyin siihen jossain kohtaa, koska aina ku hengaili kavereiden kanssa jossain niin ne halus mennä syömään pitsaa ja se oli kans joka kerta ruokana kun vietettiin iltaa. Nyt se on alkanu taas maistumaan ja oon pyhittäny perjantait sille noin viimeiset 3 kuukautta.
 

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,138
Reaktioarvo
1,049
Tunnit mitkä on vaan yritysten esittelyjä on niin tylsiä. Lähtisin tält etätunnilta, mut tästä saa lisäpisteitä :D.

Onneks on pitsaperjantai. Oon alkanu kans tykkäämään pitsasta. Kylästyin siihen jossain kohtaa, koska aina ku hengaili kavereiden kanssa jossain niin ne halus mennä syömään pitsaa ja se oli kans joka kerta ruokana kun vietettiin iltaa. Nyt se on alkanu taas maistumaan ja oon pyhittäny perjantait sille noin viimeiset 3 kuukautta.
Tästä tuli mieleen kun tilasin kerran humalassa pitsan ja valitsin täytteiks salaatin, tomaatin ja suolakurkun. Se pitsa oli täytetty suolakurkuilla ja ne oltiin laitettu aseteltu hienosti, eikä niiden välissä ollu melkein yhtään tilaa. Uskon et pitsan tekijöillä oli hauskaa, koska se pitsa näytti VILLILTÄ. Muita täytteitä laitettiin siis normaali määrä ja suolakurkkuja oli jumalattoman paljon. Olisinpa ottanu siitä kuva.
 

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,138
Reaktioarvo
1,049
Lähin tunnilta kesken, koska meillä olis ollu jotain esitelmiä :P Sit menin nukkumana pariks tuntia ja oon kohta lähtemässä kauppaan.

On kyl jännää miten mä saan tästä keskustelusta opiskelumotivaatiota.
 

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,138
Reaktioarvo
1,049
Oon yrittäny edetä kaikessa missä pitää, mutta oon pillittäny suurimman osan illasta. Nyt oon ihan okei niin jatkan paremmin mielin. Ei kyllä tekis hirveesti mieli tehä mitään.

Otin muuten tonnikala- ja mexicanapitsan.
 

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,138
Reaktioarvo
1,049
Oon melkein valmis yhen jutun kanssa. Tonnikalapitsa on upotettu ja mexicana oottaa vielä pakkasessa. Meen kohta laittamaan sen lämpeämään. En yleensä juo energiajuomia, mut nyt otin kaupasta Red Deviliä.
 

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,138
Reaktioarvo
1,049
Jep. Kaikki mitä halusin tehä tänään on tehty. Hyvää yötä! Paistan vielä ton yhen pitsan ja menen sitten nukkumaan.

Pidin tänään 0 kpl hauskaa.
 

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,138
Reaktioarvo
1,049
Joo-o. Ryhmätyöhön olis pitäny suunnitella joitain ja meillä on sen tapaaminen tänään. Meidän koko tehtävä on muutenkin myöhästynyt, vaikka minä ja yks muu painotettiin aikasemmin kursilla että meidän pitäis edistyä tässä. Kuitenkin nää tapaamiset kulu muuhun ja kaikki tehtävät jne. tähän asti tehtiin vaan vaikeen kautta ja ryhmän "johtaja" on halunnu et me tehään kaikki mahollisimman monimutkaisesti ja lisää kaikkeen turhia hommia mitä ei ees tarvita tai vaadita. Työelämässä on varmaan eri juttu ja siellä pitää tehä toisella tavalla, mutta haloo me ei olla töissä ja nää kaikki ylimääräiset väkerrykset ei sovi meidän aikatauluun.

Ja kaiken lisäks meillä on esim. ryhmäläinen joka ei tuu paikalle kuin vaan puolet ajasta. Me ollaan sovittu tapaamiset kaikkien kesken. Joskus siitä ei oo tehty kaikille mieluisaa, kuten esim. itse ehdotin aikaisemman ja seuraavan tapaamisen väliin enemmän aikaa, että ehtii tehdä muiden kurssien työt määräaikaan mennessä. En ehi suunnittelemaan tohon mitään. Tän kurssin (ryhmätyön) opettajan mukaan on okei olla myöhässä palautuksen kanssa, mutta muiden opettajien mielestä ei oo okei. Niin priorisoin tän viikonlopun muiden opettajien kursseja. Kuitenkin tää ryhmäläinen ilmoittaa aina jälkikäteen kun ei pääse tapaamiselle. Ihan kiva tyyppi ja näin, mutta se on kans hidastanu meidän porjektia ja nyt mä oon yks syy miks tää myös hidastuu.

Meille taitaa tulla kurssin loppumisen jälkeen vertaisarvio ja kommentteja kursseille. Oon tehny omaa luonnosta siihen aina välillä. Mulla on yks doxci mihin oon vuodattanu sydäntä aina kun mua alkaa ärsyttämään ryhmätyö ja se miten me toteutetaan tää. Arviosta tulee kuitenkin tosi sensuroitu ja tiivistetty, mutta oon käyttäny sitä nyt mun ns. ragepäiväkirjana ryhmätyöhön liittyen.

Mun tekstistä ei varmaan saa enää mitään selvää, eikä mun tekstin ideaa varmaan ees ymmärrä enää.
 

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,138
Reaktioarvo
1,049
Okei. Yks ryhmäläinen ilmoitti ettei pääse ja sanoin etten oo ehtiny suunnittelemaan mitään, koska ei oo aikaa. Me ollaan tapaamas sittenkin ensviikolla. Helpotti hommaa eikä tuu taas "turhia" tapaamisia.

Ferret Dancing Animal GIF by TikTok
 

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,138
Reaktioarvo
1,049
Miksi mä menin varamaan tälle työlle näin vähän aikaa? On kyl ihan oma moka. Onneks Prisma aukee kuudelta niin käyn hakemassa kebakoita ja omenamehuu.
 

eipitsaa

Finglish-kerhon member
Liittynyt
18.2.2021
Viestejä
1,138
Reaktioarvo
1,049
Juonenkäänne: Käyn kaupassa sittenkin illalla
 
Ylös Pohja