Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Opiskelumotivaatio
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Taivaansini" data-source="post: 19695" data-attributes="member: 167"><p>Siis mäkään en jaksais oikein opiskella ja mul on just ongelmia ton itsekurin kaa. Onneks sentään nyt menee etäkoulu paremmin, kuin viime keväänä, koska joka tunnin alussa on meet tai sit on koko tunnin, joten se rytmittää opiskelua ja tulee niitä juttuja tehtyä. Eikä niitä tuu tällä kertaa niin paljoo ja matikassakin on helppo aihe. D: </p><p></p><p>Mut teatteriharrastus ärsyttää niin paljon. Kun ei yhtään huvittais perjantaina koulun jälkeen mennä johonkin hitsin etäteatteriin. Ja sit ku mä ja mun pikkusisko ollaan tyyliin ainoita siellä etänä, kun meidät totta kai laitettiin semmoseen kivaan 10-vuotiaiden ryhmään eikä isompien 12-14-vuotiaiden ryhmään vaikka mä oon 15 ja mun sisko 13. :) Sit kaikki muut on lähinä siellä melkeinpä ja me ollaan etänä eikä teatterissa oo mitään järkee etänä ja se on ihan sika tylsää. Muutenkaan toi harrastus ei kehitä yhtään, ku se ollaan suunnattu 10-vuotiaille. Haluisin vaan lopettaa ton ja olla menemättä tunneille, mut äiti haluu et jatkan. -_- Varmaan vaihdan toiseen teatteriryhmään sitten kesän jälkeen. Semmoseen jossa saan olla oman ikästeni kanssa.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Taivaansini, post: 19695, member: 167"] Siis mäkään en jaksais oikein opiskella ja mul on just ongelmia ton itsekurin kaa. Onneks sentään nyt menee etäkoulu paremmin, kuin viime keväänä, koska joka tunnin alussa on meet tai sit on koko tunnin, joten se rytmittää opiskelua ja tulee niitä juttuja tehtyä. Eikä niitä tuu tällä kertaa niin paljoo ja matikassakin on helppo aihe. D: Mut teatteriharrastus ärsyttää niin paljon. Kun ei yhtään huvittais perjantaina koulun jälkeen mennä johonkin hitsin etäteatteriin. Ja sit ku mä ja mun pikkusisko ollaan tyyliin ainoita siellä etänä, kun meidät totta kai laitettiin semmoseen kivaan 10-vuotiaiden ryhmään eikä isompien 12-14-vuotiaiden ryhmään vaikka mä oon 15 ja mun sisko 13. :) Sit kaikki muut on lähinä siellä melkeinpä ja me ollaan etänä eikä teatterissa oo mitään järkee etänä ja se on ihan sika tylsää. Muutenkaan toi harrastus ei kehitä yhtään, ku se ollaan suunnattu 10-vuotiaille. Haluisin vaan lopettaa ton ja olla menemättä tunneille, mut äiti haluu et jatkan. -_- Varmaan vaihdan toiseen teatteriryhmään sitten kesän jälkeen. Semmoseen jossa saan olla oman ikästeni kanssa. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Opiskelumotivaatio
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja