Deminkin opettelemisessa meni ikuisuus DD =
Paprikapringles Uusi Liittynyt 2.2.2021 Viestejä 96 Reaktioarvo 51 2.2.2021 #1 Deminkin opettelemisessa meni ikuisuus DD =
Syksysydän Löylykauha Liittynyt 2.2.2021 Viestejä 797 Reaktioarvo 624 2.2.2021 #2 Itekkin oon aika täydellisen pihalla, mut eiköhä tää pikkuhiljaa kaikil selkene D :
varasija Ylläpito Ylläpidon jäsen Liittynyt 2.2.2021 Viestejä 384 Reaktioarvo 615 2.2.2021 #4 Oon tosi pahoillani. Muutan kielen englannista suomeksi pian. Post thread = postaa uusi lanka Reply (viestin oikeassa alakulmassa) = lainaa viestiä ja jätä kyseiselle käyttäjälle ilmoitus vastauksesta. Kysykää vaan, jos tulee vielä kysyttävää!
Oon tosi pahoillani. Muutan kielen englannista suomeksi pian. Post thread = postaa uusi lanka Reply (viestin oikeassa alakulmassa) = lainaa viestiä ja jätä kyseiselle käyttäjälle ilmoitus vastauksesta. Kysykää vaan, jos tulee vielä kysyttävää!
Paprikapringles Uusi Liittynyt 2.2.2021 Viestejä 96 Reaktioarvo 51 2.2.2021 AP AP #5 mulkku sanoi: Kauheen vaikeeta täällä :( Napsauta laajentaaksesi... Niinpä
Paprikapringles Uusi Liittynyt 2.2.2021 Viestejä 96 Reaktioarvo 51 2.2.2021 AP AP #6 Syksysydän sanoi: Itekkin oon aika täydellisen pihalla, mut eiköhä tää pikkuhiljaa kaikil selkene D : Napsauta laajentaaksesi... Näin mä ainaki uskon
Syksysydän sanoi: Itekkin oon aika täydellisen pihalla, mut eiköhä tää pikkuhiljaa kaikil selkene D : Napsauta laajentaaksesi... Näin mä ainaki uskon
Paprikapringles Uusi Liittynyt 2.2.2021 Viestejä 96 Reaktioarvo 51 2.2.2021 AP AP #7 Varasija sanoi: Oon tosi pahoillani. Muutan kielen englannista suomeksi pian. Post thread = postaa uusi lanka Reply (viestin oikeassa alakulmassa) = lainaa viestiä ja jätä kyseiselle käyttäjälle ilmoitus vastauksesta. Kysykää vaan, jos tulee vielä kysyttävää! Napsauta laajentaaksesi... Joo ei mitää, hienoo et oot ylipäätään tehny tän demin tilalle!! Tää on vaan mun aivoille pikkasen sekava, mutta enköhän mää tähän pikkuhiljaa totu : D
Varasija sanoi: Oon tosi pahoillani. Muutan kielen englannista suomeksi pian. Post thread = postaa uusi lanka Reply (viestin oikeassa alakulmassa) = lainaa viestiä ja jätä kyseiselle käyttäjälle ilmoitus vastauksesta. Kysykää vaan, jos tulee vielä kysyttävää! Napsauta laajentaaksesi... Joo ei mitää, hienoo et oot ylipäätään tehny tän demin tilalle!! Tää on vaan mun aivoille pikkasen sekava, mutta enköhän mää tähän pikkuhiljaa totu : D
varasija Ylläpito Ylläpidon jäsen Liittynyt 2.2.2021 Viestejä 384 Reaktioarvo 615 2.2.2021 #8 Paprikapringles sanoi: Joo ei mitää, hienoo et oot ylipäätään tehny tän demin tilalle!! Tää on vaan mun aivoille pikkasen sekava, mutta enköhän mää tähän pikkuhiljaa totu : D Napsauta laajentaaksesi... Kiitos! Yritän parhaani 🤗
Paprikapringles sanoi: Joo ei mitää, hienoo et oot ylipäätään tehny tän demin tilalle!! Tää on vaan mun aivoille pikkasen sekava, mutta enköhän mää tähän pikkuhiljaa totu : D Napsauta laajentaaksesi... Kiitos! Yritän parhaani 🤗