Aihe vapaa Osaako kukaan auttaa?

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,931
Reaktioarvo
1,428
Elikkäs mun kännykkä heittää mut ulos tietyistä sovelluksista (Amino, Tumblr ja Snapchat) ja mulla ei oo mitään hajua mistä tää johtuu. Oon käynnistäny mun kännykän uudestaan 2 kertaa, päivittänyt ne sovellukset, mutta sekään ei oo auttanu. (Onneks pääsen aminoon ja tumblriin koneella.)
Kaikki nää sovellukset on vaan alkanu yks toisensa jälkeen heittään mut ulos ja mä en enää tiiä että mitä tässä pitäis tehä.
 

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
En osaa auttaa. Minulla oli sama ongelma yhteen aikaan Spotifyn kanssa, eikä siinä auttanut kännykän käynnistäminen uudestaan tai Spotifyn päivittäminen.

Päättelin vian olevan joko itse Spotifyn toiminnassa, tai sitten oma puhelimeni kettuili. Joka tapauksessa en keksinyt mitään, mitä olisin voinut enää tehdä, mutta ongelma katosi ihan itsestään vain tullakseen aina joskus takaisin jopa useammaksi päiväksi.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,659
Reaktioarvo
5,133
En osaa minäkään auttaa, valitettavasti. Jos ei häviä itsekseen jokusen päivän sisällä niin kannattaa viedä puhelin johonkin näytettäväksi, sillä selkeästi vikaa on siinä luurissa, kun useampi kuin yksi sovellus heittää ulos. Tietenkin kannattaa tarkistaa ohjelmistopäivitykset ynnä muut, jos puhelimesi on päivittämättä tai kyseiset sovellukset, asia voi ratketa sillä. Ei tosin mitään varmuutta.
 

kuljeskelija

Matkalla
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
888
Reaktioarvo
861
Mulla täysin sama juttu!! amino ja wattpad heittää ulos. harmittaa, varsinkin kun lupasin itelleni kirjoittavani tänään uuden luvun D:
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,931
Reaktioarvo
1,428
Mulla täysin sama juttu!! amino ja wattpad heittää ulos. harmittaa, varsinkin kun lupasin itelleni kirjoittavani tänään uuden luvun D:
itellä amino alko nyt toimiin silleen että ei enää heitä ulos (ja muut sovellukset myös) mutta koska latasin sen uudelleen noitten ongelmien takia, mun pitää kirjautua uudelleen, ja nyt se ei anna mun kirjautua sisään googlen avulla, kun painan siitä se vaan lataa hetken ja heittää mut takas siihen kirjautumis juttuun.
 

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,120
Reaktioarvo
886
En osaa ja onneks ei oo tullu tuollaista ongelmaa vastaan. En varmasti osais korjaa
 
Ylös Pohja