Opiskelu Osaatteko ohjelmoida?

Opiskelu ja itseopiskelu

tuhatsanaa

astronautti
Liittynyt
20.6.2022
Viestejä
132
Reaktioarvo
115
Välillä tuntuu, että kaikki puhuu vain ohjelmoinnin tärkeydestä ja välillä taas siltä, että kukaan ei oikeasti osaa ohjelmoida kovin hyvin. Mitenkäs tämä nyt menee?
 

Riisitassu

Jokapaikanhöylä
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
808
Reaktioarvo
1,256
Mielestäni ohjelmointi voi olla tärkeää joillain tietyillä aloilla, mutta ei se yleisesti ottaen vaikuta kauhean tärkeältä. Itse osaan Python-ohjelmointikielen alkeet
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,977
Reaktioarvo
8,475
Aikoinaan osasin, mutta taidot ruostuneet. Ihme, että nykyään ehdotetaan edes koodaamista ammatiksi kun veetit ja vilmat eivät osaa käyttää edes Googlea, saati tietokoneita.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
No siis oon mä jo kun verran koulussa. Mut oon aika tumpelo eli en osaa. Yritin joskus yhtä ysäri pelin luontia mut en löytäny c-kielelle sopivaa alustaa tai muuten caan osannut joten se mun parisataa riviä koodia meni hukkaan xd
En oo sen jälkeen yrittänytkään
 

Lukutoukka_05_

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,066
Reaktioarvo
997
Yläkoulussa oli muutama tunti jolloin harjoteltiin ohjelmointia mutta en sillonkaan oikeen osannut :D
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Jonkun verran joskus pienempänä koodasin. Jos löytäs sen koodausohjelman jonka iskä sillon anto nii vois taas kokeilla että osaanko :D En kyllä varmaan osaa ja se oli käsittääkseni semmone ns. peli mut sun piti vaa ite päättää mitä siihen laitat tai jotai, semmone lapsille tarkotettu lol
 
Ylös Pohja