tärkeä tieto, kyllä tarvitte tätä
ujobiseksuaali turhautunut matemaatikko ja true bisexual Liittynyt 6.2.2021 Viestejä 258 Reaktioarvo 213 21.3.2021 #1 tärkeä tieto, kyllä tarvitte tätä
P Poistettukäyttäjänimi27 Guest Liittynyt 2.2.2021 Viestejä 6,011 Reaktioarvo 4,757 21.3.2021 #2 kiva tietää
Peruukkiteline Teenlitkijä Ylläpidon jäsen Liittynyt 7.2.2021 Viestejä 1,426 Reaktioarvo 2,314 21.3.2021 #3 AV, YV, HIV! Mitat? Ai niin, kysyn vielä mieheltäni ja vaimoltani, että sopiiko meidän puutarhavajan väreihin. Ja koiralta myös.
AV, YV, HIV! Mitat? Ai niin, kysyn vielä mieheltäni ja vaimoltani, että sopiiko meidän puutarhavajan väreihin. Ja koiralta myös.
Peruukkiteline Teenlitkijä Ylläpidon jäsen Liittynyt 7.2.2021 Viestejä 1,426 Reaktioarvo 2,314 21.3.2021 #4 Peruukkiteline sanoi: AV, YV, HIV! Mitat? Ai niin, kysyn vielä mieheltäni ja vaimoltani, että sopiiko meidän puutarhavajan väreihin. Ja koiralta myös. Napsauta laajentaaksesi... Ei kun oho, ei ollutkaan myynti-ilmoitus. Perun! Olin tosin muutenkin tulossa kertomaan, että mieheni ja vaimoni sanoivat, ettei sovi meidän puutarhavajan väreihin. Koira taas oli kyllä vähän pettynyt, kun ei ollutkaan mitään myynnissä. Antexi, olen vähän väsynyt. 🤣
Peruukkiteline sanoi: AV, YV, HIV! Mitat? Ai niin, kysyn vielä mieheltäni ja vaimoltani, että sopiiko meidän puutarhavajan väreihin. Ja koiralta myös. Napsauta laajentaaksesi... Ei kun oho, ei ollutkaan myynti-ilmoitus. Perun! Olin tosin muutenkin tulossa kertomaan, että mieheni ja vaimoni sanoivat, ettei sovi meidän puutarhavajan väreihin. Koira taas oli kyllä vähän pettynyt, kun ei ollutkaan mitään myynnissä. Antexi, olen vähän väsynyt. 🤣
P Poistettu käyttäjänimi 43 Guest Liittynyt 3.2.2021 Viestejä 1,068 Reaktioarvo 1,522 21.3.2021 #5 Viisas hankinta, se on kyllä kätevä kapistus!
Girlofpunk Asiantuntija Liittynyt 4.2.2021 Viestejä 889 Reaktioarvo 1,595 22.3.2021 #6 Kerberos sanoi: Viisas hankinta, se on kyllä kätevä kapistus! Napsauta laajentaaksesi... itekki oon miettinyt sen ostoa mutta samalla oon vähän silleen et osaanko ees laittaa sellasta
Kerberos sanoi: Viisas hankinta, se on kyllä kätevä kapistus! Napsauta laajentaaksesi... itekki oon miettinyt sen ostoa mutta samalla oon vähän silleen et osaanko ees laittaa sellasta
P Poistettu käyttäjänimi 43 Guest Liittynyt 3.2.2021 Viestejä 1,068 Reaktioarvo 1,522 22.3.2021 #7 Girlofpunk sanoi: itekki oon miettinyt sen ostoa mutta samalla oon vähän silleen et osaanko ees laittaa sellasta Napsauta laajentaaksesi... Netistä löytää nykyään aika hyvin erilaisia ohjeita kuukupin asetukseen ja taitteluun jne. Kannattaa vilkaista, jos kuukupin hankinta kiinnostaa. Esim. https://fi.lunette.com/pages/kuukupin-taittelu
Girlofpunk sanoi: itekki oon miettinyt sen ostoa mutta samalla oon vähän silleen et osaanko ees laittaa sellasta Napsauta laajentaaksesi... Netistä löytää nykyään aika hyvin erilaisia ohjeita kuukupin asetukseen ja taitteluun jne. Kannattaa vilkaista, jos kuukupin hankinta kiinnostaa. Esim. https://fi.lunette.com/pages/kuukupin-taittelu
ujobiseksuaali turhautunut matemaatikko ja true bisexual Liittynyt 6.2.2021 Viestejä 258 Reaktioarvo 213 22.3.2021 AP AP #8 Kerberos sanoi: Viisas hankinta, se on kyllä kätevä kapistus! Napsauta laajentaaksesi... osaispa käyttää t. en meinaa saaha sisälle
Kerberos sanoi: Viisas hankinta, se on kyllä kätevä kapistus! Napsauta laajentaaksesi... osaispa käyttää t. en meinaa saaha sisälle
Keskiyö Asiantuntija Liittynyt 4.2.2021 Viestejä 244 Reaktioarvo 258 23.3.2021 #9 Viisas valinta! :) jos on alussa ongelmia nii katsokaa luneten sivuilta tietoa esim taitteluihjeita, neuvoja sekä apua muutenkin
Viisas valinta! :) jos on alussa ongelmia nii katsokaa luneten sivuilta tietoa esim taitteluihjeita, neuvoja sekä apua muutenkin