Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Outoa kun on kesä
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 38894" data-attributes="member: 34"><p>No nyt v i t t u 😭 oon oikeesti ihan kuolemas. Melkee paniikkikohtaus tullu täs ja oon hyperventiloinu ja itkeny koska 1) Sedu 2) timppa 3) tumppi 4) pote 5) hessu 6) vähän myös janne 7) muutenkin kaikki saanko oikeesti vaipuu koomaan. Ei oo ahistanu hetkeen näin pahasti. Itken oikeest vittu koko ajan :D niin kauhee olo. Varsinkin kauhee paniikki siit ku kaikki varmaa haluis tonki itellee ja vittu. Nii-i. Huoh. Oon nii vitu ruma :) en ymmärrä miksen voi olla yhteen kerrallaan rakastunu en oikeesti kestä tämmösiä elämää suurempia tunteita noihin samaan aikaan. Ei vittu menetän tajuntani :D en oikeesti ymmärrä enää. Mikä vitun syy siihen ees on et rakastuin toho idioottii. Niiku miks. En mä tunne sitä. Voi vittu haluan vaan emt kuolla. Miks oon tämmönen, vihaan itteeni. Haluun vaan eroon näistä tunteista. En pysty tekee asialle mitään, en saa näitä tunteita pois. Kaikki noi on vääriä mut mä en pysty rakastuu muihin ku vääriin. Ei helvetti että haluan vaan unohtaa. Hessuki voi vittu ei saatana ei helvetti. Oikeest kadotkaa. En tajuu miks nää ihmiset on vittu olemassa. Kunpa en ois ikinä rakastunu kehenkään noista. Tumppiki. Mitä aktuaalista saatanaa. Ei sitä enää????? Vittu????? Jos miettii että pelkän timpan ja hessunki takii olin ihan sekaisin niin nyt sit muutamaa muutakin ajatellaan ja voi vitun vitun vittu aina vaa pahemmaks menee. Mun puolesta kaikki voi painuu helvettiin :D ja mikä ongelma sedul on koko ajan olla silleen joo mul on ollu naisii oon naistenmies oikeest äijä, ketää ei kiinnosta shysh nyt vittu</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 38894, member: 34"] No nyt v i t t u 😭 oon oikeesti ihan kuolemas. Melkee paniikkikohtaus tullu täs ja oon hyperventiloinu ja itkeny koska 1) Sedu 2) timppa 3) tumppi 4) pote 5) hessu 6) vähän myös janne 7) muutenkin kaikki saanko oikeesti vaipuu koomaan. Ei oo ahistanu hetkeen näin pahasti. Itken oikeest vittu koko ajan :D niin kauhee olo. Varsinkin kauhee paniikki siit ku kaikki varmaa haluis tonki itellee ja vittu. Nii-i. Huoh. Oon nii vitu ruma :) en ymmärrä miksen voi olla yhteen kerrallaan rakastunu en oikeesti kestä tämmösiä elämää suurempia tunteita noihin samaan aikaan. Ei vittu menetän tajuntani :D en oikeesti ymmärrä enää. Mikä vitun syy siihen ees on et rakastuin toho idioottii. Niiku miks. En mä tunne sitä. Voi vittu haluan vaan emt kuolla. Miks oon tämmönen, vihaan itteeni. Haluun vaan eroon näistä tunteista. En pysty tekee asialle mitään, en saa näitä tunteita pois. Kaikki noi on vääriä mut mä en pysty rakastuu muihin ku vääriin. Ei helvetti että haluan vaan unohtaa. Hessuki voi vittu ei saatana ei helvetti. Oikeest kadotkaa. En tajuu miks nää ihmiset on vittu olemassa. Kunpa en ois ikinä rakastunu kehenkään noista. Tumppiki. Mitä aktuaalista saatanaa. Ei sitä enää????? Vittu????? Jos miettii että pelkän timpan ja hessunki takii olin ihan sekaisin niin nyt sit muutamaa muutakin ajatellaan ja voi vitun vitun vittu aina vaa pahemmaks menee. Mun puolesta kaikki voi painuu helvettiin :D ja mikä ongelma sedul on koko ajan olla silleen joo mul on ollu naisii oon naistenmies oikeest äijä, ketää ei kiinnosta shysh nyt vittu [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Outoa kun on kesä
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja