Aihe vapaa Outoa kun on kesä

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,370
Reaktioarvo
2,900
Tai no pitäis olla kevät mutta siis? Tavallaan vaan niin outoa että tää meni niin äkkiä. Ja mulla edelleen (ainakin osittain) samat kuviot kuin talvella, hehe ":D"

Kyllä kieltämättä oli taas psykoosit tulilla tänään kun stalkkasin instasta kaikkea mahdollista liittyen noihin neljään+ poteen. Hehe. Hulvatonta.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,370
Reaktioarvo
2,900
Oikeesti en ymmärrä miks noiden kahen piti tulla sekottaa asioita niin saatanasti :DDDDDD tää ei todellakaan ollu hyvä käänne
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,370
Reaktioarvo
2,900
No mitä vittua :DDDDD bisexual chaos täällä taas sekoomassa ja lähes tekee mieli huuutaaaa mutta vanhemmat ehkä ihmettelis että miks eläydyn näin vahvasti

Hhhh oon muuten jokseenkin onnellinen että en oo varsinaisesti out bissenä (enkä gerontoseksuaalina) koska jos esim noi tietäs siit ni mul ois tosi epämukava ja kiusallinen olo itellä ku pelkäisin et ne tietää keistä tykkään ja häpeisin lmaooooo nice.

Ja vittu et repesin tossa aleksin ja Petran kivi sakset paperi jutussa ku petral tuli randomisti fingergun :DDDD 👉 HMMMM outtas ittensä vahingossa biseksuaalina hmmmmm :D no ei mut toihan on siis vaan se juttu et biseksuaalit (mukamas) tekee näin: 👉✌️ xd vaikka ihan ku se ny olis pelkästään meidän juttu, en tiiä mistä koko läppä on ees lähteny.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,370
Reaktioarvo
2,900
No voi ny herranjumalaaaaaaa :Dddd okei okei panikointi siis saattaa vähetä nyt kun sedu läks helvettiin talosta :D ei saatana oli vaikeeta pitää pokka ku katon tätä mutsin kaa oml siis tekee mieli vaa hyperventiloida koska en vaa voi kattoo tota miestä hymyilemättä ja hihittelemättä 😭❤️❤️ muru 😍😭 aaaaaaaaaaaaa mitä tääl tapahtuu rakastan niin paljon tota äijää. Oon oikeest varmaa täysin avoin kirja ja mu vanhemmat salee tietää et tykkään siit voi jeesus eiköhän sen nää naamasta ihan suoraan. Fr. Mut silti talossa on viel janne jota panikoida ja kuolata ja niiiih aaaaa mut silti mitä mä teen oh god. Anyway rakastun joka hetki enemmän ja enemmän seduun 😭 niin söpö pikkune. Ei voi ees rakastaa näin paljon haloo ny vittu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,370
Reaktioarvo
2,900
No nyt v i t t u 😭 oon oikeesti ihan kuolemas. Melkee paniikkikohtaus tullu täs ja oon hyperventiloinu ja itkeny koska 1) Sedu 2) timppa 3) tumppi 4) pote 5) hessu 6) vähän myös janne 7) muutenkin kaikki saanko oikeesti vaipuu koomaan. Ei oo ahistanu hetkeen näin pahasti. Itken oikeest vittu koko ajan :D niin kauhee olo. Varsinkin kauhee paniikki siit ku kaikki varmaa haluis tonki itellee ja vittu. Nii-i. Huoh. Oon nii vitu ruma :) en ymmärrä miksen voi olla yhteen kerrallaan rakastunu en oikeesti kestä tämmösiä elämää suurempia tunteita noihin samaan aikaan. Ei vittu menetän tajuntani :D en oikeesti ymmärrä enää. Mikä vitun syy siihen ees on et rakastuin toho idioottii. Niiku miks. En mä tunne sitä. Voi vittu haluan vaan emt kuolla. Miks oon tämmönen, vihaan itteeni. Haluun vaan eroon näistä tunteista. En pysty tekee asialle mitään, en saa näitä tunteita pois. Kaikki noi on vääriä mut mä en pysty rakastuu muihin ku vääriin. Ei helvetti että haluan vaan unohtaa. Hessuki voi vittu ei saatana ei helvetti. Oikeest kadotkaa. En tajuu miks nää ihmiset on vittu olemassa. Kunpa en ois ikinä rakastunu kehenkään noista. Tumppiki. Mitä aktuaalista saatanaa. Ei sitä enää????? Vittu????? Jos miettii että pelkän timpan ja hessunki takii olin ihan sekaisin niin nyt sit muutamaa muutakin ajatellaan ja voi vitun vitun vittu aina vaa pahemmaks menee. Mun puolesta kaikki voi painuu helvettiin :D ja mikä ongelma sedul on koko ajan olla silleen joo mul on ollu naisii oon naistenmies oikeest äijä, ketää ei kiinnosta shysh nyt vittu
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,370
Reaktioarvo
2,900
AAAAAAAAAAAAAA tulee mieleen pari Tumpin keikkaa joilla olin silloin joskus. Ei vittu nyt ei helvetti sentään.

Joo-o, mitään näistäkään ei olis tapahtunu jos en olis tämmönen gerontosexual chaos. Vittu. Mikä vittu mua vaivaa. Olisinpa joku ihan muu. Unohtaisinpa noi. Ei helvetin perse. Nyt helvettiin oikeesti noi sankarit mun mielestä. Voi vittu joku seduki, mikä vitu järki ihastua niin pahasti siihen ku ei siit seuraa muuta ku kipua ja viel vähän lisää kipua oikeest kill me already idek
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,370
Reaktioarvo
2,900
Huutista unohtu taas petraki alta aikayksikön ku äijät valtaa mielen :] ohan se söpö mut emmä kuole sen takii samal taval ku noiden. Oikeest. Kill me.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,370
Reaktioarvo
2,900
Siis mikä vitun fever dream mun elämä nykyään on? Entistäkin enemmän ehkä jopa nyt kun bb alko.

Jooh. Mut tosiaa nyt ku kuuntelen over you ni en pysty oikee muuta ku miettii timppaa. Tää on nii vahvasti sen biisi et siinä melkeinpä jää seduki mielest poies. En tosin voi unohtaa sitä mut vittu. Timo Eero kahilainen. Idioottihan sekin on niinku kaikki mutta eipä siitä sen :) en koskaan pääse yli siitä. No en kyllä sedustakaan vaikka syytä olis. Joskus vaa mietin et mitä helvettiä nyt taas. Oikeesti mitä vittua minä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,370
Reaktioarvo
2,900
NOH TÄMÄPÄ TÄMÄ :))))((((((€++€+€(€(_+!__+_((4 🙂🙃🙂🙃🙂🙃🙂🙃🙂🙃🙂🙃🙂🙃🙂🙃🙃🙃🙃🙂🙃🙃🙂🙃🙃🙂🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙂🙃🙂🙃 mitäs sieltä sattuikaan löytymään vittu :
Voi ny VITTU :DDDDDDDDDDDDD voi ny vitun vittu miten idiootti voi ihminen olla. Minä siis ☺️ okei mutta nään nois KAIKIS jotenki samaa näköä ja en tykkää yhtään, fiilis on niin vitusti tämä:
Also en tiedä mikä vitun seniiliys noitaki vaivaa ku sedu ja tumppiki höpisee fb:ssä ihan mitä sattuu ja oon vaa sillee "mitä sä yrität sanoo mä en saa mitään selvää 🤷" huoh papat eksyny faceen voi jeesus.

Ja ei saatana mitä paskaa löysinkään voi vittu no nyt taas pyörii varmaan eniten mielessä timppa koska NIINPÄ NIIN oliko vittu ihan pakko. Ei helvetti tukehdun :D
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,370
Reaktioarvo
2,900
Joo niinpä mitä vitun vitun vittua nyt taas :D tää ei oo nyt vittu mitään muuta kun palloilua sedusta timppaan ja tumppiin ja taas timppaan ja taas seduun ja taas tumppiin ja välillä hessua mietitään ja välillä jopa jannea ja poteakin mutta selkeesti vähemmän. Onks nyt siis joku timppa-sedu-tumppi-kausi vai??????? Joo kiitos :DDDDDDDDDD mietin ihan koko vitun ajan noita kolmee. Koko. Ajan. Tajusin että en oo missään nimessä yli tumpista enkä usko et lakkaan rakastamasta ikinä. Moikka kuolen:) mutta en tiedä kehen oon eniten rakastunu koska jokainen noista on ollu sellanen että oon aatellu etten "haluu ketään muuta koskaan" mikä ei siis tietenkään pidä paikkaansa mutta se tunne on jännä kun se tulee (= näin, tämmöstä tänään. Tiesin et tää tumppi case ei ollu viel täs. Arvasin. Vaikka siit on kyl aikaa ku oon miettiny sitä kunnol. Mutjoo. Ja varmaa tääki sedun syytä ku olin sillee ah ne näyttää samalta ja sit vaa aloin miettiä tumppii. Olipa nostalgista tosiaan ku tulee joku 2019 loppuvuos mieleen. Siitäki jo niin kauan. Ja viimeks oon nähny tumpin 2020 alkuvuonna tyyliin just ennen ku kaikki meni päin vittua. Nykyään en varmaa enää uskalla mennä keikoille vaikka niitä oliski. En oo tottunu ni ihmiskammo ottaa vallan. Rääh ei vittu. Täs koko kuvios on nyt niin paljon kaikkee että. Juuh. Mut on kyl ikävä tumppii. Tai en mä sen kanssa oo puhunu ku ehk... Kerran? Mut kuitenkin. Eikä sekää ny mitää ihmeellistä ollu. Turhaa edes yrittää mutta.... Minkäs teet. Voi vittu, tääki kestäny about puoltoist vuotta. Näinpä näin. Tumps. Menin viel tsekkaa vanhoi kuvii voi vittu. Oon iha idiootti.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,370
Reaktioarvo
2,900
Meinasin kans kirjaimellisesti oksentaa (en ny ehk ihan mut oli sellanen olo et oikeest iha vitu yököttävä ja oksettava olo ja melkein oikeest yökkäilinki siinä) ku katoin kuvii simonist ja olin sillee hmm ehk siinki o samoi piirteit ku sedus.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,370
Reaktioarvo
2,900
Okei mut...... Ällöttää oma ikäfetissini XDDDDDDDDD toisaalta tää on ny puoliksi läpällä sanottu mut tavallaan ällöttää koska en ymmärrä sitä että miks se on niin vitun tärkeetä mun tunteiden kannalta että se ihminen on vanha. Siis kyllä mä rakastun joskus ihan saatanasti nuoriinkin esim krisu on ihan hyvä esimerkki tästä ja vili (juu bb-ihastuksia vaan) tai joonas tai ööööööö no siinä ne oliki XD no ei on niit kai muitaki. Ei vaa tuu mielee ketää täl hetkel. Okei no m kyl. Mut silti se ikä näyttää vaan olevan niin vitun olennainen asia kuitenkin. Niin miks???????? Ku en mä sitä tahallaan tee mut se jotenkin vaan tapahtuu? Itestään? Siis ihan itestään mä en oikeesti oo silleen et HAH vois rakastuu toho kosk läppä. Ei vaa se vaa jotenki menee vaa niin. Nii mikä vitu homma?????? Tunnen niin paljon oksetusta itteeni kohtaan niiku iha oikeesti oikeesti, koska,,, en tiedä edes miks. Sattuu. Ei mun pitäs olla tämmönen. Mun pitäs olla normaali. Mun pitäs olla niiku muutkin nuoret ja rakastuu ja seurustella. Normaalisti. Mut ei. Tää menee aina näin. Aina. Oikeesti aaaa ällöttää ja ahistaa. Jos oisin joskus jonkun kaa joka on mua vitusti vanhempi niin....... En haluu et kaikki aattelee must jotai paskaa 😔 kuulostaa säälittävält mut en oikeesti kestä sitä samaa mitä puhutaan tai puhuttiin dannyst ja erikast ja ööm helmist ja eih en vaa niiku. Aaaaaaaaa. Saan aivoaneurysman. Also helmist tuli mieleen et joko oon nähny jotain tähän juttuun liittyvää unta tai sit oon puhunu jonku kaa asiast. Jossain joka tapauksessa se mainittiin taas, mutta miten en vaan saa päähäni et missä? Olikse ees unta vai totta? En ihmettelis vaikka oisin nähny jotai vitu psykoosi unta kaikest tämmösestki.

Ahahahaha ei vittu hajoon kappaleiks, kuin tilauksesta: same love 😂🎶 kiitti spotify 🙃 on on on. Vittu miten paska ajotus. Koht itketääääään.

and i can't change
even if i tried
even if i wanted to

Huoh noi sanat on vähintäänkin siitä asti sattunu muhu nii vitusti ku rakastuin artoon. Ja oon kuunnellu tätä jostai sielt asti. Myös aika pahasti osuu: a world so hateful some would rather die than be who they are. et ei niiku vittu kiinnosta taas yhtää tälläset biisit. Toi sattuu kyl niin saatanan paljon.

Mut niiku emmä tiiä kosk oon oikeesti vaa 22v skidi joka kuolaa yli 50v miesten perään sellasella intensiteetillä että hirvittää ja yritän salata sitä kaikin keinoin esim vanhemmiltani, mut sit kuitenki juoksen jossai tumpinki keikoilla nii um muija mitä vittua sä luulet et kukaa ei muka tajuu :DDDDD oon vaa säälittävä pikkulapsi. Juuh, täysikänenhän mä oon mutta ei oo kovin aikuinen olo kyllä. Oikeesti oksetan itteeni, ei tää vaa oo sellast mitä sen pitäs olla. Mä oon kaikin tavoin ihan väärin :D häpeen niin paljon, oon ihan varma et mun vanhemmat tajuu tän ellei oo jo tajunnu, ja tieshän ne (kai?) Siitä costi keissistäkin ja eih mä en vaan..... Ja luulen et se ku puhuin tumpist oli myöski niin läpinäkyvää et varmaa ne senki tajus et oon rakastunu siihe. En tiedä mikä täs on häpeällist mut on se. En pysty olee oma itteni. En pysty. Joka ikinen kerta ku bb:ssäki oon nähny jannen tai zedun ilman paitaa ni tulee iha kauhee vainoharhane olo ja yritän olla mahd. Normaalisti mut tulee niin vahvasti olo et ne kuitenkin näkee jotenki mun ilmeestä et kuolaan niit. Ja mikä siin o häpeällistä??? En tiedä. Mut se vaa on. Ei mua samalla tavalla hävetä puhua niiden kanssa jostai nuoremmast, vaikka saattaa sekin olla omal taval inhottavaa mut silti ihan eri asia. Tää taas on ällöttävää ja väärin, sitä paitsi ihmiset kuiteski vaa nauraa mulle ku oon säälittävä pikkulapsi ja tää on vaan niin vitun..... Lapsellista. Vittu et oon oikeest nolo :D ei näis oo ees mitää järkee, vittu. Vaikka tunteissa nyt muutenkaan harvemmin on järkee. Mut kuitenkin. Sillon costistaki äiti sano jtn et eihän toi oo niiku todellista ja et se on iskän ikänen. NII?? mitä vittua sitte??? Oon kyllästyny siihe et joudun selittelemään mun tunteita joillekin kun en ymmärrä niitä vittu itsekään. En alkuunkaan. Mitä niiku ihmiset olettaa et tohonki vastaisin?????? "Aa niinpä, enpä tajunnukaa et se on iskän ikänen, lopetan siis siitä tykkäämisen" ???? Mitä mun on niiku tarkotus yrittää? Jotenki päästä yli? Ihan ku en ois yrittäny. Ei toi kommentti nyt niin paha ollu mut kyl mua joka tapauksessa sattuu tää kaikki niin paljon et tekee vaa mieli sillon tällön esim kuolla pois. Koska nii. Vääränlainenhan mä oon. Onneks mul on ihan pian aika ammattilaisel mis voin puhuu tästäki.

En vaa tajuu mite voin olla nii idiootti et lankeen joihinki tollasii :D haloo. Jotenki vaa syytän itteeni niin rankasti tästä kaikesta. Niiku mite mä voin olla nii säälittävä et tunnen näin? Jotain sedua ja timppaa ja tumppia kohtaan? Niiku anteeks ny mitä vittua taas. Sattuu: helvetin paljon. Vitun awkward oikeesti kaikki. En ansaitse vittu mitää ku oon tehny kaiken näi vääri. En tosin ees tiedä miten se vois olla väärin ku en oo voinu tälle mitää. Emt ehkä kaiken oli tarkotuski mennä näin. Mut silti tuntuu et ei mul vaa oo oikeutta mihinkään.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,370
Reaktioarvo
2,900
Aa ei saatana en tajuu mitään. Mikä seki juttu on et ihmiset ei suhtaudu tämmöseen normaalisti ja sit keksitään kaiken maailman teorioita siitä että miks tää rakastaa tollasia ihmisiä. Niinku mitä vittua???????? Niiku "joo tää rakastaa vanhempii miehii siks ku sil on huono isäsuhde ja traumoja ja varhasia seksuaalisia kokemuksia vanhemman ihmisen kaa tai seksuaalist hyväksikäyttöö" siis kaikkee tollasii teorioit on vaik millä mitalla? Onkse muka oikeesti niin koska rohkenen hiukan epäillä? Mistä tollanen johtopäätös on edes vedetty? Miksei vaan voi olla ihan normaalisti eikä aina alottaa sitä saatanan spekulointia kaikesta ja "ei tuu kestää ei tuu kestää" ja "ei ny ainakaan lapsia saa tehä tolla ikäerolla" ja siis mitä ihmettä nyt oikeesti. Mikä vittu siinä on outoa tai ihmeellistä että ihmiset on erilaisia? Voi jeesus. Eikun eheytysterapiaan sitte vissiin, sinne tieni vie. Ei taida tosin tämmöseen olla kehitettykään mitään semmosta vai toimiskohan se samalla periaatteella kun "homosta heteroksi" -eheytysterapia. Mut nii et emt eipä ihme et tuntuu jatkuvasti siltä et jotain mussa on väärin, vaikka ei se siltä pitäs tuntua. Mut totta kai se tuntuu kun maailma on mitä on. Ja sitähän se on ollu aina niin on tätä kuultu jo ala-asteesta lähtien. "Yy miks tykkäät siit sehä o ainaki kuuskymppine ja ruma" jne. No vittu anteeks. Vittu jos oisin ite saanu päättää ni en ois koskaa ees syntyny tämmöseks. Miten sä sit rakastat ittees ja yrität saada paremman itsetunnon ku et koskaan ees kuule mitään positiivista itestäs. Kaikki mitä teet on aina väärin. Etkä uskalla ees avautua tämmösistä asioista vanhemmilles. Ymmärtäisköhä ne ees yhtää. Repeen jo pelkälle ajatukselle et yrittäisin selittää niille kuinka mua ahistaa se kuka oon ja se johtuu siitä että rakastun vanhoihin miehiin. Pelkästään jo ton lauseen sanominen ois iha mahdotonta kosk ne ois tälleen: 😧

Et juuh. Mite mul voi olla niin huono tuuri et oon tämmönen. Oisin voinu syntyy normaaliks. Aaaaa yäk oksettaa kaikki. Tää ei oo ees totta. Tää ei oo ees oikeeta ihastumista. On se, mutta kun kaikki on aina silleen "isäongelmia" niin siks panikoin aina tätä hyyyyi vittu tunnen itteni ihan oikeesti pikkulapseks ei saaaakeli.

Katoin muuten mun ja tumpin yhteiskuvaa tossa äsken ja jotenki kyl naurattaa koska en vois kuvitella just sen takii meitä yhessä koska oon ihan lapsi. En tiiä ehkä se on vaa sellane asia minkä tää yhteiskunta on saanu mun päähän eikä siinä oikeesti olis ongelmaa mut koska en oo tottunu näkee sellasia pareja, ni sitä on kyl vaikee kuvitella. Ku katon tota kuvaa ni tuntuu vaa silt et .... Emt en osaa pukee sanoiks. Jotenki vaa. Ei. Tuntuu vaan että kaikki tää... Kaikki mun ihastukset. Ne on sellasia et. Vaikka se oliskin ihan laillista mut käytännössä se ei tunnu ees maholliselt koska koen (ehkä vaan kuvittelen sen?) Et kaikki ton ikäset vaan näkee mut lapsena ja se ei vaan jotenki oo.... Silleen.. mahollist? Ehkä jos oisin kolmekymppinen tai ees aikuisemman näkönen mut ku näytän vielä ikäistäni nuoremmalta. Nsdhjfkffk emt.
 
Ylös Pohja