Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Outoa kun on kesä
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 38906" data-attributes="member: 34"><p>Joo niinpä mitä vitun vitun vittua nyt taas :D tää ei oo nyt vittu mitään muuta kun palloilua sedusta timppaan ja tumppiin ja taas timppaan ja taas seduun ja taas tumppiin ja välillä hessua mietitään ja välillä jopa jannea ja poteakin mutta selkeesti vähemmän. Onks nyt siis joku timppa-sedu-tumppi-kausi vai??????? Joo kiitos :DDDDDDDDDD mietin ihan koko vitun ajan noita kolmee. Koko. Ajan. Tajusin että en oo missään nimessä yli tumpista enkä usko et lakkaan rakastamasta ikinä. Moikka kuolen:) mutta en tiedä kehen oon eniten rakastunu koska jokainen noista on ollu sellanen että oon aatellu etten "haluu ketään muuta koskaan" mikä ei siis tietenkään pidä paikkaansa mutta se tunne on jännä kun se tulee (= näin, tämmöstä tänään. Tiesin et tää tumppi case ei ollu viel täs. Arvasin. Vaikka siit on kyl aikaa ku oon miettiny sitä kunnol. Mutjoo. Ja varmaa tääki sedun syytä ku olin sillee ah ne näyttää samalta ja sit vaa aloin miettiä tumppii. Olipa nostalgista tosiaan ku tulee joku 2019 loppuvuos mieleen. Siitäki jo niin kauan. Ja viimeks oon nähny tumpin 2020 alkuvuonna tyyliin just ennen ku kaikki meni päin vittua. Nykyään en varmaa enää uskalla mennä keikoille vaikka niitä oliski. En oo tottunu ni ihmiskammo ottaa vallan. Rääh ei vittu. Täs koko kuvios on nyt niin paljon kaikkee että. Juuh. Mut on kyl ikävä tumppii. Tai en mä sen kanssa oo puhunu ku ehk... Kerran? Mut kuitenkin. Eikä sekää ny mitää ihmeellistä ollu. Turhaa edes yrittää mutta.... Minkäs teet. Voi vittu, tääki kestäny about puoltoist vuotta. Näinpä näin. Tumps. Menin viel tsekkaa vanhoi kuvii voi vittu. Oon iha idiootti.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 38906, member: 34"] Joo niinpä mitä vitun vitun vittua nyt taas :D tää ei oo nyt vittu mitään muuta kun palloilua sedusta timppaan ja tumppiin ja taas timppaan ja taas seduun ja taas tumppiin ja välillä hessua mietitään ja välillä jopa jannea ja poteakin mutta selkeesti vähemmän. Onks nyt siis joku timppa-sedu-tumppi-kausi vai??????? Joo kiitos :DDDDDDDDDD mietin ihan koko vitun ajan noita kolmee. Koko. Ajan. Tajusin että en oo missään nimessä yli tumpista enkä usko et lakkaan rakastamasta ikinä. Moikka kuolen:) mutta en tiedä kehen oon eniten rakastunu koska jokainen noista on ollu sellanen että oon aatellu etten "haluu ketään muuta koskaan" mikä ei siis tietenkään pidä paikkaansa mutta se tunne on jännä kun se tulee (= näin, tämmöstä tänään. Tiesin et tää tumppi case ei ollu viel täs. Arvasin. Vaikka siit on kyl aikaa ku oon miettiny sitä kunnol. Mutjoo. Ja varmaa tääki sedun syytä ku olin sillee ah ne näyttää samalta ja sit vaa aloin miettiä tumppii. Olipa nostalgista tosiaan ku tulee joku 2019 loppuvuos mieleen. Siitäki jo niin kauan. Ja viimeks oon nähny tumpin 2020 alkuvuonna tyyliin just ennen ku kaikki meni päin vittua. Nykyään en varmaa enää uskalla mennä keikoille vaikka niitä oliski. En oo tottunu ni ihmiskammo ottaa vallan. Rääh ei vittu. Täs koko kuvios on nyt niin paljon kaikkee että. Juuh. Mut on kyl ikävä tumppii. Tai en mä sen kanssa oo puhunu ku ehk... Kerran? Mut kuitenkin. Eikä sekää ny mitää ihmeellistä ollu. Turhaa edes yrittää mutta.... Minkäs teet. Voi vittu, tääki kestäny about puoltoist vuotta. Näinpä näin. Tumps. Menin viel tsekkaa vanhoi kuvii voi vittu. Oon iha idiootti. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Outoa kun on kesä
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja