Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Outoa kun on kesä
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 38909" data-attributes="member: 34"><p>Aa ei saatana en tajuu mitään. Mikä seki juttu on et ihmiset ei suhtaudu tämmöseen normaalisti ja sit keksitään kaiken maailman teorioita siitä että miks tää rakastaa tollasia ihmisiä. Niinku mitä vittua???????? Niiku "joo tää rakastaa vanhempii miehii siks ku sil on huono isäsuhde ja traumoja ja varhasia seksuaalisia kokemuksia vanhemman ihmisen kaa tai seksuaalist hyväksikäyttöö" siis kaikkee tollasii teorioit on vaik millä mitalla? Onkse muka oikeesti niin koska rohkenen hiukan epäillä? Mistä tollanen johtopäätös on edes vedetty? Miksei vaan voi olla ihan normaalisti eikä aina alottaa sitä saatanan spekulointia kaikesta ja "ei tuu kestää ei tuu kestää" ja "ei ny ainakaan lapsia saa tehä tolla ikäerolla" ja siis mitä ihmettä nyt oikeesti. Mikä vittu siinä on outoa tai ihmeellistä että ihmiset on erilaisia? Voi jeesus. Eikun eheytysterapiaan sitte vissiin, sinne tieni vie. Ei taida tosin tämmöseen olla kehitettykään mitään semmosta vai toimiskohan se samalla periaatteella kun "homosta heteroksi" -eheytysterapia. Mut nii et emt eipä ihme et tuntuu jatkuvasti siltä et jotain mussa on väärin, vaikka ei se siltä pitäs tuntua. Mut totta kai se tuntuu kun maailma on mitä on. Ja sitähän se on ollu aina niin on tätä kuultu jo ala-asteesta lähtien. "Yy miks tykkäät siit sehä o ainaki kuuskymppine ja ruma" jne. No vittu anteeks. Vittu jos oisin ite saanu päättää ni en ois koskaa ees syntyny tämmöseks. Miten sä sit rakastat ittees ja yrität saada paremman itsetunnon ku et koskaan ees kuule mitään positiivista itestäs. Kaikki mitä teet on aina väärin. Etkä uskalla ees avautua tämmösistä asioista vanhemmilles. Ymmärtäisköhä ne ees yhtää. Repeen jo pelkälle ajatukselle et yrittäisin selittää niille kuinka mua ahistaa se kuka oon ja se johtuu siitä että rakastun vanhoihin miehiin. Pelkästään jo ton lauseen sanominen ois iha mahdotonta kosk ne ois tälleen: 😧</p><p></p><p>Et juuh. Mite mul voi olla niin huono tuuri et oon tämmönen. Oisin voinu syntyy normaaliks. Aaaaa yäk oksettaa kaikki. Tää ei oo ees totta. Tää ei oo ees oikeeta ihastumista. On se, mutta kun kaikki on aina silleen "isäongelmia" niin siks panikoin aina tätä hyyyyi vittu tunnen itteni ihan oikeesti pikkulapseks ei saaaakeli.</p><p></p><p>Katoin muuten mun ja tumpin yhteiskuvaa tossa äsken ja jotenki kyl naurattaa koska en vois kuvitella just sen takii meitä yhessä koska oon ihan lapsi. En tiiä ehkä se on vaa sellane asia minkä tää yhteiskunta on saanu mun päähän eikä siinä oikeesti olis ongelmaa mut koska en oo tottunu näkee sellasia pareja, ni sitä on kyl vaikee kuvitella. Ku katon tota kuvaa ni tuntuu vaa silt et .... Emt en osaa pukee sanoiks. Jotenki vaa. Ei. Tuntuu vaan että kaikki tää... Kaikki mun ihastukset. Ne on sellasia et. Vaikka se oliskin ihan laillista mut käytännössä se ei tunnu ees maholliselt koska koen (ehkä vaan kuvittelen sen?) Et kaikki ton ikäset vaan näkee mut lapsena ja se ei vaan jotenki oo.... Silleen.. mahollist? Ehkä jos oisin kolmekymppinen tai ees aikuisemman näkönen mut ku näytän vielä ikäistäni nuoremmalta. Nsdhjfkffk emt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 38909, member: 34"] Aa ei saatana en tajuu mitään. Mikä seki juttu on et ihmiset ei suhtaudu tämmöseen normaalisti ja sit keksitään kaiken maailman teorioita siitä että miks tää rakastaa tollasia ihmisiä. Niinku mitä vittua???????? Niiku "joo tää rakastaa vanhempii miehii siks ku sil on huono isäsuhde ja traumoja ja varhasia seksuaalisia kokemuksia vanhemman ihmisen kaa tai seksuaalist hyväksikäyttöö" siis kaikkee tollasii teorioit on vaik millä mitalla? Onkse muka oikeesti niin koska rohkenen hiukan epäillä? Mistä tollanen johtopäätös on edes vedetty? Miksei vaan voi olla ihan normaalisti eikä aina alottaa sitä saatanan spekulointia kaikesta ja "ei tuu kestää ei tuu kestää" ja "ei ny ainakaan lapsia saa tehä tolla ikäerolla" ja siis mitä ihmettä nyt oikeesti. Mikä vittu siinä on outoa tai ihmeellistä että ihmiset on erilaisia? Voi jeesus. Eikun eheytysterapiaan sitte vissiin, sinne tieni vie. Ei taida tosin tämmöseen olla kehitettykään mitään semmosta vai toimiskohan se samalla periaatteella kun "homosta heteroksi" -eheytysterapia. Mut nii et emt eipä ihme et tuntuu jatkuvasti siltä et jotain mussa on väärin, vaikka ei se siltä pitäs tuntua. Mut totta kai se tuntuu kun maailma on mitä on. Ja sitähän se on ollu aina niin on tätä kuultu jo ala-asteesta lähtien. "Yy miks tykkäät siit sehä o ainaki kuuskymppine ja ruma" jne. No vittu anteeks. Vittu jos oisin ite saanu päättää ni en ois koskaa ees syntyny tämmöseks. Miten sä sit rakastat ittees ja yrität saada paremman itsetunnon ku et koskaan ees kuule mitään positiivista itestäs. Kaikki mitä teet on aina väärin. Etkä uskalla ees avautua tämmösistä asioista vanhemmilles. Ymmärtäisköhä ne ees yhtää. Repeen jo pelkälle ajatukselle et yrittäisin selittää niille kuinka mua ahistaa se kuka oon ja se johtuu siitä että rakastun vanhoihin miehiin. Pelkästään jo ton lauseen sanominen ois iha mahdotonta kosk ne ois tälleen: 😧 Et juuh. Mite mul voi olla niin huono tuuri et oon tämmönen. Oisin voinu syntyy normaaliks. Aaaaa yäk oksettaa kaikki. Tää ei oo ees totta. Tää ei oo ees oikeeta ihastumista. On se, mutta kun kaikki on aina silleen "isäongelmia" niin siks panikoin aina tätä hyyyyi vittu tunnen itteni ihan oikeesti pikkulapseks ei saaaakeli. Katoin muuten mun ja tumpin yhteiskuvaa tossa äsken ja jotenki kyl naurattaa koska en vois kuvitella just sen takii meitä yhessä koska oon ihan lapsi. En tiiä ehkä se on vaa sellane asia minkä tää yhteiskunta on saanu mun päähän eikä siinä oikeesti olis ongelmaa mut koska en oo tottunu näkee sellasia pareja, ni sitä on kyl vaikee kuvitella. Ku katon tota kuvaa ni tuntuu vaa silt et .... Emt en osaa pukee sanoiks. Jotenki vaa. Ei. Tuntuu vaan että kaikki tää... Kaikki mun ihastukset. Ne on sellasia et. Vaikka se oliskin ihan laillista mut käytännössä se ei tunnu ees maholliselt koska koen (ehkä vaan kuvittelen sen?) Et kaikki ton ikäset vaan näkee mut lapsena ja se ei vaan jotenki oo.... Silleen.. mahollist? Ehkä jos oisin kolmekymppinen tai ees aikuisemman näkönen mut ku näytän vielä ikäistäni nuoremmalta. Nsdhjfkffk emt. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Outoa kun on kesä
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja