Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Päässä heittää
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 87740" data-attributes="member: 34"><p><em>Kuukautiskivut voivat olla primaarisia tai sekundaarisia. Primaarinen tarkoittaa sitä, että kuukautiset ovat kivuliaat nuoresta pitäen ja sekundaarinen sitä, että kivuttomat kuukautiset muuttuvat kivuliaiksi myöhemmin. Primaaristen kuukautiskipujen taustalla on kohdun limakalvon erittämät prostaglandiinit, jotka aiheuttavat muun muassa kohdun supistelua.</em></p><p></p><p>Mul on selkeesti sitten toi primaarinen koska ne ei koskaan ole ollut kivuttomat. Tarkottaako sitten sitä että mulla ei oo endometrioosi tmv tässä taustalla? Jos se johtuu noista prostaglandiineista. Ok nice</p><p></p><p>mutta:</p><p><em>– Usein riittää, kun kipulääkkeiden syömisen aloittaa päivää ennen kuukautisten alkamista ja käyttää niitä muutaman päivän, Minna Paavonsalo kertoo.</em></p><p></p><p>BITCH mä en TIEDÄ tarkkaan millon mun menkat alkaa joten mä en voi alottaa "päivää ennen" ???????????? Nytkin period trackeri ennusti että ne ois alkanut huomenna mut alkokin päivää ennen?? Mä en yksinkertaisesti voi tietää joten mun pitää sit vaan ottaa samantien se särkylääke kun huomaan että menkat alko nyt. Ja sit pari päivää syödä niitä tai en tiiä aina että tarviiko enää sitten esim tokana päivänä. Ku sillon ei välttämättä oo kipuja, tai niiku tommosia kipuja. Mut nytkin joo mun ois pitäny ottaa se lääke ihan HETI aamulla ku heräsin ja huomasin et menkat alko mutta ku sit siinä on sekin et särkylääkettä ei pitäs ottaa tyhjään vatsaan ni piti syödä eka vähän. Ja sit ne kivut ehtiki jo äityy todella pahaksi enne ku se lääke vaikutti. Et en sit oikee tiiä. Mitä tässä voi tehdä. Pitääks sit vaa kuitenkin ottaa tyhjään vatsaan. En vittu tiiä mistää Mitää, miten näissä pitää toimia.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 87740, member: 34"] [I]Kuukautiskivut voivat olla primaarisia tai sekundaarisia. Primaarinen tarkoittaa sitä, että kuukautiset ovat kivuliaat nuoresta pitäen ja sekundaarinen sitä, että kivuttomat kuukautiset muuttuvat kivuliaiksi myöhemmin. Primaaristen kuukautiskipujen taustalla on kohdun limakalvon erittämät prostaglandiinit, jotka aiheuttavat muun muassa kohdun supistelua.[/I] Mul on selkeesti sitten toi primaarinen koska ne ei koskaan ole ollut kivuttomat. Tarkottaako sitten sitä että mulla ei oo endometrioosi tmv tässä taustalla? Jos se johtuu noista prostaglandiineista. Ok nice mutta: [I]– Usein riittää, kun kipulääkkeiden syömisen aloittaa päivää ennen kuukautisten alkamista ja käyttää niitä muutaman päivän, Minna Paavonsalo kertoo.[/I] BITCH mä en TIEDÄ tarkkaan millon mun menkat alkaa joten mä en voi alottaa "päivää ennen" ???????????? Nytkin period trackeri ennusti että ne ois alkanut huomenna mut alkokin päivää ennen?? Mä en yksinkertaisesti voi tietää joten mun pitää sit vaan ottaa samantien se särkylääke kun huomaan että menkat alko nyt. Ja sit pari päivää syödä niitä tai en tiiä aina että tarviiko enää sitten esim tokana päivänä. Ku sillon ei välttämättä oo kipuja, tai niiku tommosia kipuja. Mut nytkin joo mun ois pitäny ottaa se lääke ihan HETI aamulla ku heräsin ja huomasin et menkat alko mutta ku sit siinä on sekin et särkylääkettä ei pitäs ottaa tyhjään vatsaan ni piti syödä eka vähän. Ja sit ne kivut ehtiki jo äityy todella pahaksi enne ku se lääke vaikutti. Et en sit oikee tiiä. Mitä tässä voi tehdä. Pitääks sit vaa kuitenkin ottaa tyhjään vatsaan. En vittu tiiä mistää Mitää, miten näissä pitää toimia.[I][/I] [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Päässä heittää
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja