En. Tai no tässä katon lippuja itelle :D ja aikasemmin olin lähössä junalla ratsastusleirille..Harrastatko juna-aikatauluja?
Junalla ratsastamaan? ??? Eikö se pitäisi mennä hevosella..?En. Tai no tässä katon lippuja itelle :D ja aikasemmin olin lähössä junalla ratsastusleirille..
No heh heh!Junalla ratsastamaan? ??? Eikö se pitäisi mennä hevosella..?
Halusin joskus itsekin... toivottavasti pääset! Ootko jo miettiny mahdollisia stoppeja?2024 kesällä :D
Ainut vaan että en varmaan saa lupaa..
Mutta se ois vaan ihan älyttömän hienoa:DD
Noo oon kyllä miettiny vaikka mitä maita ja kaupunkeja! Lista olis vaan ihan sairaan pitkä:D mutta haluaisin saksaan, puolaan, tsekkiin, ranskaan ja italiaan ainaki :D pitkä reissu.. tsekissä oon kyllä pienenä käyny kerran🤔🤔Halusin joskus itsekin... toivottavasti pääset! Ootko jo miettiny mahdollisia stoppeja?
Junailu Puolassa on juutalaisen kulttuurin omimista!Noo oon kyllä miettiny vaikka mitä maita ja kaupunkeja! Lista olis vaan ihan sairaan pitkä:D mutta haluaisin saksaan, puolaan, tsekkiin, ranskaan ja italiaan ainaki :D pitkä reissu.. tsekissä oon kyllä pienenä käyny kerran🤔🤔
Ja tosiaan siinä kohtaa oon 16v :D
Voi ei!Junailu Puolassa on juutalaisen kulttuurin omimista!
Tarkoititko: oy vey!Voi ei!
No EN!Tarkoititko: oy vey!
Hyvä, et sitten omi juutalaisuutta enempi!No EN!
Niimpä!Hyvä, et sitten omi juutalaisuutta enempi!
Mitä äitisi voi tehdä, jos karkaat junailemaan? Niinpä!Äiti sano että pittää olla ainaki 18 ennen ko lähen.. eli 2026 :D
Totta! Ei mitään!Mitä äitisi voi tehdä, jos karkaat junailemaan? Niinpä!