Suhteet päivityksiä ajatuksista (AE & AG)

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
alotetaan AE:sta...
-tää meiän tilanne ei harmita enää juuri ollenkaan. toki on semmonen tietty ahistus (mm. siitä, että uskaltauduin näyttää hälle miun kroppaa, vaikka loppuu kohen se rupes häntä ahistaa, mutta ei sit ilenny mainita asiasta...), mutta oon ilonen että ollaan ihan vaan kavereita... en haluis seurustella tommosen perus jampan kaa.

-eilen kysyin mikä päivä pystyis hengata ("ennen uuttavuotta", eli tällä viikolla). kysyin sit onko hällä huomenna mitään (peukun kera, "ei oo mitään"). kysyin pystyiskö huomenna nähä ("joo enköhän"). saa nähä nähäänkö myö tänään, mutta kyllä huomaa, että noi vastaukset oli paljon positiivisempia eikä vältteleviä, mitä viime viikolla "pitää kattoo", "kysy huomenna", jne. (nyt kun häntä ei enää stressaa ja on tehny selväks, että haluu jatkaa kavereina). jos ei tänään, niin joko humenna tai torstaina.

-en oo AE:lle maininnu, mutta on vielä muutama asia minkä haluun mainita siitä puhelusta :') ja oon syystä jättäny mainitsematta, koska sit se taas ahistuis ja rupeis välttelee miun kaa näkemistä, että parempi että tulee yllätyksenä (eilen kyllä kaverin kaa naurettiin sitä aika paljon, että tapaamisella oon silleen "tuli muuten nyt vielä mieleen" ja sit kaivan puhelimen muistion esille :D kun oon kirjottanu ylös, mitä pitää muistaa sanoo). pitää sanoo suoraan muutamat asiat, jonka jälkeen kaikki on hyvin ja voiaan olla kavereita.

-ois kyllä kiva, ettei hän feidas minuu tänään :D oon kyllä jo valmistautunu siihen, ettei sen puoleen... mutta toisaalta nyt on todennäkösempää, että suostuu näkee tänään (todennäkösempää mitä viime viikolla), kun ei oo enää mitään stressii meiän jutusta (kun ei oo enää mitään juttuu) ja...no hän ei tosiaan tiiä, että miulla on vielä muutama juttu mielenpäällä, josta pystyis ahistuu. että pitää nyt esittää vaan, että kaikki on hyvin, niin eiköhän nähä tällä viikolla..

no sitten AG...
-miulla on tosi levollinen olo tästä :) eilenkin oli super kiva jutskailla ja vitsailla viesteillä :)! (tai että viesteillä juttelu toimii, eikä tuu pelkkiä "nii", "juu" vastauksia).

-tuli myös mieleen, että...mistä sitä tietää, jos AG ois ollu kiinnostunu jo aiemmin miusta... mutta ei oo välttämättä sitä ees ite tajunnu, koska oon ollu aina siinä nenän alla tavallaan (ken tietää). mutta vuos sitten kun oli juttuu yhen tyypin kaa, niin AG koko ajan kiusotteli siitä ja yritti puhuu kaikkee paskaa siitä tyypistä. muutenkin otti hänet aina puheeks... JA hän aina välillä kyseli miun parhaasta ystävästä, että seurustellaanko ja vitsaili välillä hävyttömyyksiä... niin ehkä sillon ois voinu olla jo kiinnostusta, mutta ehkä sit parhaiten tajus tänä syksynä sen, kun 1) ollaan lähennetty ystävinä ja 2) ...hän koulussa kuunteli kun hehkutin AE:sta tytöille, niin ehkä hän koki siitä mustasukkasuutta tai jotain...

-...ja nyt jälkeenpäin hirvittää ajatella, miten olin tosiaan hehkuttanu AE:sta koulussa ja hän oli aina välillä kuunnellu... hän joutu kuuntelee sitä hehkutusta, kun oli samanaikasesti kiinnostunu miusta... D:
 
Ylös Pohja