Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Paha eksä on taas vauhdissa + narsismikeloja
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="mamiya" data-source="post: 15819" data-attributes="member: 176"><p>kuulostaa hirveeltä. itse myös elänyt suhteessa missä mies ollut väkivaltanen, harhanen ja mustasukkainen. on ihme ettei kummallekaan käynyt mitään oikeasti peruuttamatonta, paitsi no psyykkiset vammat on asia erikseen. jossain vaiheessa en uskaltanut kadulla kävvelessä katsoa edes eteenpäin vaan kuljin pää maassa etten vahingossa katso ketään miespuolista silmiin. jos joku flirttaili tai katsoi mua, se oli mun vika. oon mäkin joskus käyttänyt väkivaltaa, lähinnä itsepuolustuksena, mutta varmasti joskus oon ollu alottaa osapuoli myös. vaikka altavastaaja oonki. tähän ehkä tarpeellista sanoa että miehellä on jonkin sortin psykoosisairaus, eli ei kykene tällä hetkellä aina ajattelemaan rationaalisesti. tilanne on onneksi rauhoittunut. väkivaltaa ei ole ollut vajaa vuoteen, harhoja on edelleen mutta suurin osa mustasukkasuudesta on helpottanut aika paljon vaikka sitäkin joskus esiintyy. ja mies haki apua paikasta mikä oli tarkoitettu miehille ketkä on käyttänyt väkivaltaa parisuhteessa ja on aggression kanssa ongelmia, mutta koska fyysistä tappelua ei ole ollut vajaa vuoteen niin sanoivat etteivät voi auttaa, ettei oo oikee paikka miehelle. vaikka väkivallalle on aina joku syy, ei se katoa itsestään, vaan pitäisi hoitaa pois _ennen kuin_ sattuu jotain peruuttamatonta. julkiseltakin on niin vaikea nyt saada apua korona aikaan.</p><p></p><p>sori rönsyilevät ajatukset, tiedän ettei oma mies narsisti ole vaan hyvä ihminen joka haluaa kovasti muuttua. toivon että te kaikki saisitte läpikäytyä traumanne, ne ei parane itsestään. kuulostaa kyllä tosi raskaalta suhteelta tuo ja pystyn hyvin samaistumaan tohon sairaalloiseen mustasukkasuuteen. toivottavasti pääsisit koko tyypistä nyt eroon, jos ei jätä rauhaan niin poliisille sit vaan jos ne vois auttaa asiassa. tsemppiä kovasti, jos joskus kaipaa juttuseuraa niin mulle voi laittaa viestiä. D=</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mamiya, post: 15819, member: 176"] kuulostaa hirveeltä. itse myös elänyt suhteessa missä mies ollut väkivaltanen, harhanen ja mustasukkainen. on ihme ettei kummallekaan käynyt mitään oikeasti peruuttamatonta, paitsi no psyykkiset vammat on asia erikseen. jossain vaiheessa en uskaltanut kadulla kävvelessä katsoa edes eteenpäin vaan kuljin pää maassa etten vahingossa katso ketään miespuolista silmiin. jos joku flirttaili tai katsoi mua, se oli mun vika. oon mäkin joskus käyttänyt väkivaltaa, lähinnä itsepuolustuksena, mutta varmasti joskus oon ollu alottaa osapuoli myös. vaikka altavastaaja oonki. tähän ehkä tarpeellista sanoa että miehellä on jonkin sortin psykoosisairaus, eli ei kykene tällä hetkellä aina ajattelemaan rationaalisesti. tilanne on onneksi rauhoittunut. väkivaltaa ei ole ollut vajaa vuoteen, harhoja on edelleen mutta suurin osa mustasukkasuudesta on helpottanut aika paljon vaikka sitäkin joskus esiintyy. ja mies haki apua paikasta mikä oli tarkoitettu miehille ketkä on käyttänyt väkivaltaa parisuhteessa ja on aggression kanssa ongelmia, mutta koska fyysistä tappelua ei ole ollut vajaa vuoteen niin sanoivat etteivät voi auttaa, ettei oo oikee paikka miehelle. vaikka väkivallalle on aina joku syy, ei se katoa itsestään, vaan pitäisi hoitaa pois _ennen kuin_ sattuu jotain peruuttamatonta. julkiseltakin on niin vaikea nyt saada apua korona aikaan. sori rönsyilevät ajatukset, tiedän ettei oma mies narsisti ole vaan hyvä ihminen joka haluaa kovasti muuttua. toivon että te kaikki saisitte läpikäytyä traumanne, ne ei parane itsestään. kuulostaa kyllä tosi raskaalta suhteelta tuo ja pystyn hyvin samaistumaan tohon sairaalloiseen mustasukkasuuteen. toivottavasti pääsisit koko tyypistä nyt eroon, jos ei jätä rauhaan niin poliisille sit vaan jos ne vois auttaa asiassa. tsemppiä kovasti, jos joskus kaipaa juttuseuraa niin mulle voi laittaa viestiä. D= [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Paha eksä on taas vauhdissa + narsismikeloja
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja