Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Paha eksä on taas vauhdissa + narsismikeloja
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="titi-uuh" data-source="post: 19713" data-attributes="member: 168"><p>Jeejee, tein eilen rikosilmoituksen :))))))) </p><p></p><p>Poliisi oli todella mukava ja empaattinen. Sanoi, että hyvä että tulin. Tuntuu kuin jokin pitkään roikkumassa ollut asia ois saanut päätepisteen. Olo on paljon kevyempi nyt. </p><p></p><p>Ollut kyllä tosi intensiiviset 1,5 viikkoa. Mulla on onneksi kolme vuotta terapiaa pohjalla, joten vaikka paattini keikkuu, se ei kaadu. Luotan nykyään omaan arvooni, mikä on iso lahja. Silti aika raffia tajuta, miten hirveitä asioita oon joutunut kokemaan ja miten voimakkaan aivopesun kohteena oon ollut. Samalla oon alkanut vihdoin hahmottaa, miksi tietynlaiset asiat aiheuttaa mussa niin isoja reaktioita. Vähänkö helpottaa elämää, kun hahmotan tarpeeni, toiveeni ja rajani taas tarkemmin. </p><p></p><p>Kävin moikkaamassa tätä uusinta uhria. Hän oli hakeutunut osastolle. </p><p></p><p><em>Tuolla maailmassa liikkuu ihan hirveitä petoja.</em></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="titi-uuh, post: 19713, member: 168"] Jeejee, tein eilen rikosilmoituksen :))))))) Poliisi oli todella mukava ja empaattinen. Sanoi, että hyvä että tulin. Tuntuu kuin jokin pitkään roikkumassa ollut asia ois saanut päätepisteen. Olo on paljon kevyempi nyt. Ollut kyllä tosi intensiiviset 1,5 viikkoa. Mulla on onneksi kolme vuotta terapiaa pohjalla, joten vaikka paattini keikkuu, se ei kaadu. Luotan nykyään omaan arvooni, mikä on iso lahja. Silti aika raffia tajuta, miten hirveitä asioita oon joutunut kokemaan ja miten voimakkaan aivopesun kohteena oon ollut. Samalla oon alkanut vihdoin hahmottaa, miksi tietynlaiset asiat aiheuttaa mussa niin isoja reaktioita. Vähänkö helpottaa elämää, kun hahmotan tarpeeni, toiveeni ja rajani taas tarkemmin. Kävin moikkaamassa tätä uusinta uhria. Hän oli hakeutunut osastolle. [I]Tuolla maailmassa liikkuu ihan hirveitä petoja.[/I] [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Paha eksä on taas vauhdissa + narsismikeloja
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja