Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Elämänkokemus
Pahin krapulasi? 🤮🤢🥂
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 41772" data-attributes="member: 34"><p>Ekana tuli mieleen jotkut pikkujoulut vuonna 2018. Oli jotain boolia joka oli sitte ilmeisesti vähän petollista kun kai se oli sitte aika vahvaa. En vieläkään tosin ymmärrä miten oksensin siitä koska se oli siis ainut kerta ikinä ku oon oksentanu alkoholin takia. Niin mietin et voiko se olla myös joku random pöpö tai jotain. Joka tapauksessa kuulin et muutkin oli oksentanu ni en sit tiiä. Tai sit se oli vaan niin älyttömän vahvaa se booli. Joka tapauksessa, tuli tehtyä typeriä juttuja liittyen ihmissuhteisiin mm. Laitoin silloselle ihastukselle viestiä kavereiden kanssa ja kaikkee tämmöstä. Tosin eipä siinä sen kummempaa mut kyl se vähän nolotti jälkeenpäin kuitenkin. Muistan vaa kuinka mulla oli jo yöllä saatanan huono olo ja sit joskus aamulla/päivällä oksensin. Sen jälkeen kuitenkin helpotti ja iltaa kohden krapula taittui mukavasti siinä sitten niin. Ainiin, ja mulle nousi myös iha hirvee kuume. Muistan et laitoin patterin puhaltaa täysillä mun huonees ja laitoin kylpytakin ja lämpimät vaatteet ja paljon peittoa päälle ja silti hytisin kylmästä. Tuntu siltä niiku ois ollu joku 40 astetta kuumetta. Sit välil ku se kylmä meni ohi ni oli aivan saatanan kuuma ku se patteri puhals niin täysillä ja sit taas hetken päästä tuli niin vitu kylmä. Ja kaikki lihakset kipeenä tietty. Mutta sekin helpotti sitten illemmalla kyl.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 41772, member: 34"] Ekana tuli mieleen jotkut pikkujoulut vuonna 2018. Oli jotain boolia joka oli sitte ilmeisesti vähän petollista kun kai se oli sitte aika vahvaa. En vieläkään tosin ymmärrä miten oksensin siitä koska se oli siis ainut kerta ikinä ku oon oksentanu alkoholin takia. Niin mietin et voiko se olla myös joku random pöpö tai jotain. Joka tapauksessa kuulin et muutkin oli oksentanu ni en sit tiiä. Tai sit se oli vaan niin älyttömän vahvaa se booli. Joka tapauksessa, tuli tehtyä typeriä juttuja liittyen ihmissuhteisiin mm. Laitoin silloselle ihastukselle viestiä kavereiden kanssa ja kaikkee tämmöstä. Tosin eipä siinä sen kummempaa mut kyl se vähän nolotti jälkeenpäin kuitenkin. Muistan vaa kuinka mulla oli jo yöllä saatanan huono olo ja sit joskus aamulla/päivällä oksensin. Sen jälkeen kuitenkin helpotti ja iltaa kohden krapula taittui mukavasti siinä sitten niin. Ainiin, ja mulle nousi myös iha hirvee kuume. Muistan et laitoin patterin puhaltaa täysillä mun huonees ja laitoin kylpytakin ja lämpimät vaatteet ja paljon peittoa päälle ja silti hytisin kylmästä. Tuntu siltä niiku ois ollu joku 40 astetta kuumetta. Sit välil ku se kylmä meni ohi ni oli aivan saatanan kuuma ku se patteri puhals niin täysillä ja sit taas hetken päästä tuli niin vitu kylmä. Ja kaikki lihakset kipeenä tietty. Mutta sekin helpotti sitten illemmalla kyl. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Elämänkokemus
Pahin krapulasi? 🤮🤢🥂
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja