Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Pakko avautuu yhestä jutusta (luuletteko et muistaisin jos jotain muutaki ois käyny?)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="mielikuvitusolento" data-source="post: 115578" data-attributes="member: 1348"><p>Niin joo, muistan et se vissii valitti jotain niskakivuist ja mä sanoin sille et ottaa paidan pois nii annan sille hieronnan (ku oon ainaki palautteen perusteella tosi hyvä hieroja) ja sen jälkeen hipsuttelin sitä koska se on must kivaa niin kai se otti sen silleen vähän ku alotteen tekemisenä mun osalta, vaik mulle noi asiat ei oo mitenkää seksuaalisii tms. Tajusin vast nyt et se oli varmaan se syy miks se ehotti sen fritsun tekemistä ja otti sen sen lelunsa esille vaikka olin sanonu et en oo kiinnostunu harrastaa seksiä.</p><p></p><p>Oonpas oikeesti vitun naiivi ja tyhmä. :D</p><p></p><p>Toisaalta nyt ku mietin tota nii on kyl vähän helpottuneempi olo et ehkä se ei ollukaa vaa joku creepperi joka randomisti vetäsee peniksensä esille vaik toinen on sanonu et ei haluu harrastaa seksiä.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mielikuvitusolento, post: 115578, member: 1348"] Niin joo, muistan et se vissii valitti jotain niskakivuist ja mä sanoin sille et ottaa paidan pois nii annan sille hieronnan (ku oon ainaki palautteen perusteella tosi hyvä hieroja) ja sen jälkeen hipsuttelin sitä koska se on must kivaa niin kai se otti sen silleen vähän ku alotteen tekemisenä mun osalta, vaik mulle noi asiat ei oo mitenkää seksuaalisii tms. Tajusin vast nyt et se oli varmaan se syy miks se ehotti sen fritsun tekemistä ja otti sen sen lelunsa esille vaikka olin sanonu et en oo kiinnostunu harrastaa seksiä. Oonpas oikeesti vitun naiivi ja tyhmä. :D Toisaalta nyt ku mietin tota nii on kyl vähän helpottuneempi olo et ehkä se ei ollukaa vaa joku creepperi joka randomisti vetäsee peniksensä esille vaik toinen on sanonu et ei haluu harrastaa seksiä. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Pakko avautuu yhestä jutusta (luuletteko et muistaisin jos jotain muutaki ois käyny?)
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja