Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Pakko tehdä tää kesu nyt vaan vahvistukseksi, etten taas peräänny
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 65714" data-attributes="member: 34"><p>Kolmas juttu mikä mun pitäis tarkistaa.......... Menkkajuttujen yms ja hampaide lisäks mun pitäs tarkistaa mun jalassa oleva patti, vaikka uskonkin et se on vaaraton mut oon niin saatanan vainoharhanen murehtija, koko ajan on jotain terveysjuttuja mistä olla huolissaan. Sit mul on käsivarren ihossa vielä toi random kipu välillä, tosin siitä oon puhunukin jo lääkärissä ja ei se ainakaan sanonu että se olis mitään vakavaa. Mut en tiiä oisko sen pitäny jo tällee about vuodessa mennä ohi?? Pitääkö mun olla huolissaan siitäkin? Unohan koht kaikki ku on liian monta ahistavaa asiaa, vaik oikeesti varmaan noista ei tarvis olla niin huolissaan. En oikeesti jaksa sitä et oon kaikesta huolissani, jokainen luomiki on sellanen saatanan ahistusta aiheuttava asia, vaikka ei niissä kai pitäs olla mitään mut en tiiä vittu saatana.</p><p></p><p>Mä en tosta patistakaan ollu nii huolissaan kunnes äsken katoin videon mis joku lääkäri spottas naisen kaulasta syövän, ku siin oli sellanen kuhmu. Niin rupesin miettiny mitä jos toi patti on jotenki vaarallinen :D mutta se ei oo mikään kauheen iso edes ja se on aik semmone pehmee eikä mitenkään kovin kipeäkään. Ei vaikuta huolestuttavalt mut emt, juuh mitenköhän mä voin KAIKKI nää asiat selittää jollekin lääkärille ei saatana. Ehkä sen pitäs paremminkin määrätä mulle jotain rauhottavia etten murehtis koko ajan jotain turhaa..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 65714, member: 34"] Kolmas juttu mikä mun pitäis tarkistaa.......... Menkkajuttujen yms ja hampaide lisäks mun pitäs tarkistaa mun jalassa oleva patti, vaikka uskonkin et se on vaaraton mut oon niin saatanan vainoharhanen murehtija, koko ajan on jotain terveysjuttuja mistä olla huolissaan. Sit mul on käsivarren ihossa vielä toi random kipu välillä, tosin siitä oon puhunukin jo lääkärissä ja ei se ainakaan sanonu että se olis mitään vakavaa. Mut en tiiä oisko sen pitäny jo tällee about vuodessa mennä ohi?? Pitääkö mun olla huolissaan siitäkin? Unohan koht kaikki ku on liian monta ahistavaa asiaa, vaik oikeesti varmaan noista ei tarvis olla niin huolissaan. En oikeesti jaksa sitä et oon kaikesta huolissani, jokainen luomiki on sellanen saatanan ahistusta aiheuttava asia, vaikka ei niissä kai pitäs olla mitään mut en tiiä vittu saatana. Mä en tosta patistakaan ollu nii huolissaan kunnes äsken katoin videon mis joku lääkäri spottas naisen kaulasta syövän, ku siin oli sellanen kuhmu. Niin rupesin miettiny mitä jos toi patti on jotenki vaarallinen :D mutta se ei oo mikään kauheen iso edes ja se on aik semmone pehmee eikä mitenkään kovin kipeäkään. Ei vaikuta huolestuttavalt mut emt, juuh mitenköhän mä voin KAIKKI nää asiat selittää jollekin lääkärille ei saatana. Ehkä sen pitäs paremminkin määrätä mulle jotain rauhottavia etten murehtis koko ajan jotain turhaa.. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Pakko tehdä tää kesu nyt vaan vahvistukseksi, etten taas peräänny
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja