Keho Pakko tehdä tää kesu nyt vaan vahvistukseksi, etten taas peräänny

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,616
Reaktioarvo
2,896
Juu ajattelin et mun on varmaan pakko nyt varata se aika terveysasemalle (menkkojen takia lähinnä mietin), sinne pitää vissiin soittaa ja en tykkää yhtään mutta pakko kai se on. Must vaan alkaa tuntua nyt että on pakko selvittää mistä tässä on kyse, tämmönen ei voi olla normaalia.

En vaan oikein tiedä kun oon menkkaongelmista maininnu monesti aiemminkin mutta ikinä ei alettu tutkia mitään, ei endometrioosia eikä mitään. Eikö ne olis pitäny tutkia sillon jo? Miks helvetissä mut jätetään aina näiden asioiden kanssa yksin eikä ikinä voida tutkia mitään. En nyt muista sanoinko sillon että pärjään perus buranalla vai mitä, kun siitä on aikaa ku oon siel käyny, mut joka tapauksessa mul ei tutkittu kyllä yhtään mitään.

Toisaalta en ehkä sittenkään kehtaa mennä, ei mulla oo mitään. Buranahan auttaa mulla ainakin vähän (sillon harvoin kun sen otan). Mut jos se ei auta ehkä ihan kokonaan? Niin voinko sitte mennä kuitenkin? Vai ylireagoinko.

Mua pelottaa et ne vähättelee ja sanoo ettei mulla oo mitään jos burana auttaa, mutta kun ei se auta edes kovin pitkään ja mun pitäs ottaa sit tosi monta niitä. En tiedä mitä tehä, sitä paitsi en yleensä pysty ottamaan lääkettä pakko-oireiden takia.

Mua vaa pelottaa et mul on endometrioosi, varsinkin kun siihen voi liittyä ibs:n kaltasiakin oireita mitä mulla on myös niin nyt oon entistä vainoharhasempi ja mietin et mul on varmasti joko endometrioosi tai joku muu sairaus.

Must tuntuu et mä pärjään näiden kipujen kanssa koska mul ei oo muuta vaihtoehtoa ku pärjätä, mut must tuntuu ettei tämmöset kivut voi mitenkään olla normaaleja.

Meenkö mä lääkäriin vai tuhlaanko siinä vaan resursseja. Periaatteessa jo päätin että meen mutta must tuntuu ettei mul voi sit kuitenkaan olla niin paha tää.

Ei kyl mun on pakko mennä.
 
Liittynyt
12.5.2021
Viestejä
97
Reaktioarvo
91
Omaolo:ssa voi tehä sähkösestiki (nettipankkitunnuksilla) oirearvion, jonka perusteella sulle voidaan varata tarvittava aika tutkimuksia varten. :)

Ja ei oo tyhmää mennä mun mielestä ollenkaan. Varsinki sillon jos menkkakivut on niin pahat, ettei burana vie niitä täysin pois. Ilmase siinä samalla vaikka miten paljon se tietämättömyys vaikuttaa sun henkiseenki hyvinvointiin.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,616
Reaktioarvo
2,896
Huoh mun pitäs hoitaa tää asia ja lisäks mun pitäs käydä hammaslääkärissä. Mitähän muuta vielä lisäks. En mä jaksa enää. Just tämmösenki takia en jaksa tätä enää.
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,453
Reaktioarvo
2,339
Vähän myöhässä vastaan, mutta varaa ihmeessä aika! Parempi tutkia aiemmin kuin myöhemmin. Varmasti tulee parempi olo henkisestikin, kun tietää, mistä oireet johtuvat.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,616
Reaktioarvo
2,896
Kolmas juttu mikä mun pitäis tarkistaa.......... Menkkajuttujen yms ja hampaide lisäks mun pitäs tarkistaa mun jalassa oleva patti, vaikka uskonkin et se on vaaraton mut oon niin saatanan vainoharhanen murehtija, koko ajan on jotain terveysjuttuja mistä olla huolissaan. Sit mul on käsivarren ihossa vielä toi random kipu välillä, tosin siitä oon puhunukin jo lääkärissä ja ei se ainakaan sanonu että se olis mitään vakavaa. Mut en tiiä oisko sen pitäny jo tällee about vuodessa mennä ohi?? Pitääkö mun olla huolissaan siitäkin? Unohan koht kaikki ku on liian monta ahistavaa asiaa, vaik oikeesti varmaan noista ei tarvis olla niin huolissaan. En oikeesti jaksa sitä et oon kaikesta huolissani, jokainen luomiki on sellanen saatanan ahistusta aiheuttava asia, vaikka ei niissä kai pitäs olla mitään mut en tiiä vittu saatana.

Mä en tosta patistakaan ollu nii huolissaan kunnes äsken katoin videon mis joku lääkäri spottas naisen kaulasta syövän, ku siin oli sellanen kuhmu. Niin rupesin miettiny mitä jos toi patti on jotenki vaarallinen :D mutta se ei oo mikään kauheen iso edes ja se on aik semmone pehmee eikä mitenkään kovin kipeäkään. Ei vaikuta huolestuttavalt mut emt, juuh mitenköhän mä voin KAIKKI nää asiat selittää jollekin lääkärille ei saatana. Ehkä sen pitäs paremminkin määrätä mulle jotain rauhottavia etten murehtis koko ajan jotain turhaa..
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,616
Reaktioarvo
2,896
Ehkä sen pitäs paremminkin määrätä mulle jotain rauhottavia etten murehtis koko ajan jotain turhaa..
Ja varmaan joku hiton paniikkihäiriö lääkitys ku en pysty nykyään kulkee bussilla ilman paniikkikohtausta. Voi vittu :D no jaa.
 
Ylös Pohja