Aihe vapaa Paljastan nyt itsestäni oudon asian mitä harrastin teininä

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Valitsin koulussa aina kaksikkoja, joiden en ollut koskaan nähnyt juttelevan toisilleen. Sitten sivusilmällä seurailin jännittyneenä, puhuuko ne toisilleen.
Jos joku sellainen kaksikko bondaili keskenään, sisälläni oli samanlainen olo kuin joku suuri käänne olisi sattunut jossain draamasarjassa tai kuin olisin saanut lahjaksi sen pitkään toivomani iphonen.
Sellaista se oli olla yksinäinen/ulkopuoliseksi olonsa tunteva minkelii jolla oli tylsää koulussa D:
Myös julkkiksista ja sarjoista valitsin aina tiettyjä kaksikkoja, joiden en nähnyt koskaan puhuneen keskenään. Ja odotin aina sitä hetkeä millon ne puhuisi :D
Pulssi aina kiihtyi kun näki tiettyjen tyyppien olevan samassa tilassa jokseenkin lähellä sarjassa tai koulussa. Monesti niiden ihmisten kemiat eivät olleet kovin ihmeelliset. Mutta oli poikkeuksiakin joukossa ja se oli aina jännittävää :D
Voi olla säälittävyyttä, en tiedä. Omituista tai ei, niin ainakaan mulla ei ollut tylsää ja kaikki tapahtui mielessä joten :DD
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Olen huolissani kun googletin äsken kaksi laulajaa että näkisinkö heidän olleen yhdessä jossain :,D
Osuin heti napakymppiin
9CDE327B-404A-4A37-94E0-B898DCE3AF64.jpeg
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Huhhuh pelkäsin että kaikki piti mua kauheena kyylääjäänä tän takia ahdistukset oli päällä ja stalkkailin netistä että mitä tarkoittaa stalkkaaminen ja pelkäsin et oon joku rikollinen tämän perusteella :DDD
Mut ei kai tuo nyt oikeesti kauheeta oo, ei siitä kukaan kärsinyt/ahdistunut silloin. Se on vain uteliaisuutta. Ei kukaan edes tiennyt siitä enkä alkanut parittamaan ketään yhteen, ei riittänyt uskallus sellaiseen, ei ees käynyt mielessäkään.
Ainakin hiljaista tässä keskustelussa on ollut siltä osin et hiljaisuus on hyväksymisen merkki huhhuh.
 
Viimeksi muokattu:

hiiri

jäkälää
Liittynyt
3.5.2022
Viestejä
1,064
Reaktioarvo
793
eipä kai tuossa mittään vikkaa oo, ku ei vaikuta oikeesti muihin.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Ihan mielenkiintoiselta toi musta kuulostaa :D Ja ehkä hieman huvittavaltakin.
Ite taas oon vaa aina istunu jossaki nurkassa ja vaa seurannu muitten ihimisten tekemisiä millintarkasti (siis oikeesti aina,,, oon kai jotenki vainoharhanen tai jotaki)
Ja siis tän takia mun kaveri on aina tullu eri ihimisistä kyselee et joo tiiäkkö kuka toi on onks noi kaks kavereita tai onks ne ees puhunu toisilleen yms xD Koska siis yleensä aika varmasti tiesin, joko olin nähäny tai sit kuullu muitten keskustelua
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Ihan mielenkiintoiselta toi musta kuulostaa :D Ja ehkä hieman huvittavaltakin.
Ite taas oon vaa aina istunu jossaki nurkassa ja vaa seurannu muitten ihimisten tekemisiä millintarkasti (siis oikeesti aina,,, oon kai jotenki vainoharhanen tai jotaki)
Ja siis tän takia mun kaveri on aina tullu eri ihimisistä kyselee et joo tiiäkkö kuka toi on onks noi kaks kavereita tai onks ne ees puhunu toisilleen yms xD Koska siis yleensä aika varmasti tiesin, joko olin nähäny tai sit kuullu muitten keskustelua
Heh aika hyvä juttu :D
”Kyttääminen” on mielenkiintoista, varsinkin sosiaalisissa tilanteissa kiinnostaa, miten eri ihmisten kemiat toimii.
 
Ylös Pohja