Suhteet pe-la yö...

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
sanotaanko näin, että tapasin uuden ihmisen (yllätys).

miulle tuli tylsää ja olin sitten laittanu jodeliin, että haluisko joku lähtee kävelylle. monet kommentoi, mutta laitoin yhelle randomille chat-pyyntöö. kysyin iän (23), mutten tajunnu sukupuolta kysyy (eli en oikeesti tienny ketä oottaa).

tavattiin klo 23 keskustassa ja miespuolinen henkilö ilmaantu paikalle. hän oli super mukava ja hauska. jotenkin hänen seurassa vaan pystyin olla oma outo itteni, ettei ollu semmonen pidättyväinen olo. jossain vaiheessa kiipesin jonkun lumikasan päälle ja hän seuras perässä :D ja jossain vaiheessa vitsailin siitä, "miten vanha hän on", johon...no hän huudahti miun nimen ja sit jotenkin vitsillä sano "toi oli tosi ilkeetä" ja hellästi tönäs miut lumipenkkaan :'D

käytiin kaupassa ostaa vähän herkkuja ja sit mentiin burger kingiin. käytiin sieltä ruokaa ja mentiin hänen kämpille. voin sanoo, että oli ihanaa istuu alas sen jälkeen, kun olin kävelly yhteensä 26km :'D

no kun oltiin syöty, niin mie sanoin, että kumpa olisin omassa sängyssä viltin alla (oli kylmä - meillä molemmilla oli). hän sitten käperty peiton sisälle ja tokasin, että epäreiluu :D hän sano, että voin tulla sinne kans jos haluun ja...no mie sit käperryin hänen viereen. hän rupes silittelee minuu ja hyvin pikkuhiljaa siirty silittelee muualta... ja se sit eskaloitu (mutta ei pantu, koska menkat). myö sit käytiin sen jälkeen nukkuu ja oli ihana nukkuu lusikassa pitkästä pitkästä aikaa...
aamulla sit se taas vähän eskaloitu ja...no sen jälkeen chillailtiin, kunnes miun piti lähtee.

sanotaanko näin, että kävelyllä olin ajatellu hänen suutelemista (oli hyvän näkönen ja vaikutti mukavalta persoonalta), mutten viittiny tehä minkään näköstä alotetta, mutta en sit tienny, että hän halus jotain (toki kävelyllä, kun oltiin enemmän puhuttu, oli semmosia pikku kosketuksia ja hän katto minuu aika paljon).

ollaan nyt juteltu viesteillä vähäsen ja puhuttiin myös ens kerrasta kasvotusten. haluun kyllä nähä uuelleenkin, koska oli hauska hengata. mutta ei miulla oo mitään toiveita tai tavotteita, että jotain pitäis tapahtuu. kaipa oon nyt oppinu vaan elämään hetkessä ja antaa ajan näyttää, että mitä tulevaisuudessa tulee tapahtuu.



+AG:sta pieni update...

mie en tiiä mitä se haluu miusta... on koulussa vaikuttanu kiinnostuneelta (mm. kattoo tosi paljon, minkä jo kaverit on huomannu... varsinkin, kun pelleilee poikien kaa, niin kattoo minuu), on vähän kehunu ja silleensä, MUTTA eilen kun kysyin miten hänellä on menny, niin...no hän on miettiny sitä, että _löytäis_ parisuhteen, mikä siis kuulosti siltä, ettei haluu parisuhdetta minusta vaan ettii muualta. en jaksa tätä sen enempää miettii tai stressata. kunhan vaan hän on onnellinen ja mie tosiaan meen virran mukana. tulevaisuus sen näyttää mitä tapahtuu kenenkin kaa (en jaksa turhaan haaveilla tai innostuu nyt mistään, että oon oppinu olemaan rauhallinen näissä jutuissa). ja sitä nyt en varsinkaan jaksa, jos pelais jotain pelii (esittää ettei ois kiinnostunu tai yrittäis tehä mustasukkaseks tai jotain).
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
kuulostaa ihanalta! mutta oo varovainen, sieltä voi tulla kuka tahansa jos ei ennalta tunne ja vaikka miten mukavalta vaikuttaisi voi hän myöhemmin paljastua vaaralliseksi kyrväksi. varsinkin jos ei ole ite selvin päin. tuli vaan sen takia mieleen kun nuorempana itsekin tutustuin tuntemattomiin ihmisiin ja saatoin mennä tuntemattomien luokse yöksi. osa oli mukavia mutta osa ei niiinkään joten pidä pliis huolta itestäs!
 

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
kuulostaa ihanalta! mutta oo varovainen, sieltä voi tulla kuka tahansa jos ei ennalta tunne ja vaikka miten mukavalta vaikuttaisi voi hän myöhemmin paljastua vaaralliseksi kyrväksi. varsinkin jos ei ole ite selvin päin. tuli vaan sen takia mieleen kun nuorempana itsekin tutustuin tuntemattomiin ihmisiin ja saatoin mennä tuntemattomien luokse yöksi. osa oli mukavia mutta osa ei niiinkään joten pidä pliis huolta itestäs!
tottakai oon varovainen :)! ja jep, sieltä voi tosiaan tulla minkälainen tyyppi vaan (ylipäänsä jodelin kautta kun menee anona tapaa), mutta onneks jälleen sattu tulemaan mukavan olonen tyyppi (vaikken voi vieläkään sanoo minkälainen oikeesti on, mutta...miun vaisto sanoo, että hän on järkevä. tai oon saanu tietyistä tyypeistä oudon vaiston ja hyö on paljastunu kusipäiks, joten...pidän silmät ja korvat auki, mutta luotan myös jollain tavalla vaistoon). mutta kyllä, mie oon varovainen ja kiitos huolenpidosta ❤️
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
tottakai oon varovainen :)! ja jep, sieltä voi tosiaan tulla minkälainen tyyppi vaan (ylipäänsä jodelin kautta kun menee anona tapaa), mutta onneks jälleen sattu tulemaan mukavan olonen tyyppi (vaikken voi vieläkään sanoo minkälainen oikeesti on, mutta...miun vaisto sanoo, että hän on järkevä. tai oon saanu tietyistä tyypeistä oudon vaiston ja hyö on paljastunu kusipäiks, joten...pidän silmät ja korvat auki, mutta luotan myös jollain tavalla vaistoon). mutta kyllä, mie oon varovainen ja kiitos huolenpidosta ❤️
Kerro kuitenki aina jollukkin kaverille/tms läheiselle että oot menossa? Se olis varmaan hyvä et jos jotain tapahtuukin ni ees joku tietää
 

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
Kerro kuitenki aina jollukkin kaverille/tms läheiselle että oot menossa? Se olis varmaan hyvä et jos jotain tapahtuukin ni ees joku tietää
joo mie olin laittanu ensimmäistä kertaa elämässäni snäppi kartan päälle miun hyvälle ystävälle (jonka tiesin valvovan myöhään), sekä kerroin hälle vähän mistä on kyse ja...laitoin myös, että "jos laitan 🦊 tuon emojin, niin oon kusessa" (saman viestin olin laittanu toiselle kaverille, joka asuu ihan ydin keskustassa).

en oo aiemmin jotenkaan...välittäny tai tajunnu? mutta nyt halusin pitää huolta omasta turvallisuudesta (ja hyvä niin, vaikka mitään ei tapahtunukaan).
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
joo mie olin laittanu ensimmäistä kertaa elämässäni snäppi kartan päälle miun hyvälle ystävälle (jonka tiesin valvovan myöhään), sekä kerroin hälle vähän mistä on kyse ja...laitoin myös, että "jos laitan 🦊 tuon emojin, niin oon kusessa" (saman viestin olin laittanu toiselle kaverille, joka asuu ihan ydin keskustassa).

en oo aiemmin jotenkaan...välittäny tai tajunnu? mutta nyt halusin pitää huolta omasta turvallisuudesta (ja hyvä niin, vaikka mitään ei tapahtunukaan).
Hei tosi hyvä homma että meni hyvin ja hyvä idea tuo emoji-koodi:D
 
Ylös Pohja