Pelit Pelaako kukaan täällä hay dayta/mitä pelejä pelaatte?

snowflake

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
710
Reaktioarvo
925
Itse pelaan ja olen nyt levelillä 15, aiemmin olen ollut 45 levelillä mutta poistin vahingossa koko pelin niin oli aloitettava alusta, ihmeellisen koukuttavaa ajanvietettä kieltämättä. :D Jos joku haluaa lisätä kaveriksi siellä niin voin toki kertoa koodin! :) kertokaa myös alle teidän suosikki pelit (play kaupasta ladattavat), olis kiva kokeilla jotain uutta.
 

Bella

Asiantuntija
Liittynyt
27.2.2021
Viestejä
236
Reaktioarvo
205
Ite pelaan haydaytä l3velillä liian hyvä, muita en oo löytänyt
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
mulla on aika monta peliä puhelimes, mut pelaan vaan paria niistä D: ultimate lempparit on house flipper, blossom blast saga ja hole.io

itse asias oon aatellu haydayn lataamist uudelleen. oon pari kertaa nii tehnyki, ku aina siis jonku ajan kuluttuu kyllästyn sen pelaamisee ja sit oon sillee nääh ja poistan ja sit lataan uudestaa ain joskus D:
 

Syksysydän

Löylykauha
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
797
Reaktioarvo
624
Pelaan välil pleikkarilla, muute en pelaa D:
Hay day ois muute kyl iha hyvä, mut nul tulee ain varastot täytee ni ei jaksa :'D
 

hemulinlada

hömelö
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
601
Reaktioarvo
655
puhelimelta löytyy Among Us :D ja Moomin Move (se on vähän kuin pokemon go, mutta muumeilla, eli paljon parempi :D)
 

snowflake

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
710
Reaktioarvo
925
Pelaan välil pleikkarilla, muute en pelaa D:
Hay day ois muute kyl iha hyvä, mut nul tulee ain varastot täytee ni ei jaksa :'D
Mitä pelejä tykkäät pelata pleikkarilla? :) Hay day on kyl kiva, samaistun silti tohon varastoiden täyttymiseen. Se on aika turhauttavaa jos vaikka lehdessä on joku juttu myynnissä muttet voi ostaa kun tila loppu.
 

snowflake

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
710
Reaktioarvo
925
mulla on aika monta peliä puhelimes, mut pelaan vaan paria niistä D: ultimate lempparit on house flipper, blossom blast saga ja hole.io

itse asias oon aatellu haydayn lataamist uudelleen. oon pari kertaa nii tehnyki, ku aina siis jonku ajan kuluttuu kyllästyn sen pelaamisee ja sit oon sillee nääh ja poistan ja sit lataan uudestaa ain joskus D:
Kivoilta peleiltä kuulostaa ja näyttää kun kävin play kaupassa kattomassa! :) Jep, kyl se vähän saattaa kyllästyttää etenkin pitkän pelaamis jakson jälkeen mut kannattaa olla poistamatta koska sitten kun taas tekee mieli pelata niin voi jatkaa! D:
 

Syksysydän

Löylykauha
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
797
Reaktioarvo
624
Mitä pelejä tykkäät pelata pleikkarilla? :) Hay day on kyl kiva, samaistun silti tohon varastoiden täyttymiseen. Se on aika turhauttavaa jos vaikka lehdessä on joku juttu myynnissä muttet voi ostaa kun tila loppu.
Jotai mitä siel ny o ja mitä saan ei ne kummosii oo :'D
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
Kivoilta peleiltä kuulostaa ja näyttää kun kävin play kaupassa kattomassa! :) Jep, kyl se vähän saattaa kyllästyttää etenkin pitkän pelaamis jakson jälkeen mut kannattaa olla poistamatta koska sitten kun taas tekee mieli pelata niin voi jatkaa! D:
kokeile niit ihmees 💪🏻 totta kyllä tuokin D: päätin itse asias juuri että jep voisin ladata haydayn takaisin D:
 
Ylös Pohja