Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Viihde & vapaa-aika
Pelikesu
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="swindle" data-source="post: 19045" data-attributes="member: 118"><p>steam löytyy mutta oikeastaan en pelaa muuta kun jotain stardew valleyta ja skyrimiä (+ sims) koska muuten tuntuu että läppäri räjähtää hetkenä minä hyvänsä. epicin tilille oon vaan haalinut kaikki ilmaispelit joita haaveilen pelaavani sitten joskus, kun saan joku kaunis päivä hankittua kunnon koneen :D</p><p></p><p>punnitsin joskus ps4 ja switchin välillä, mutta päädyin kuitenki ostamaan pleikan aiemmin omistamani ps2 takia ja oon ollut ihan tyytyväinen vaikka kiinnostas kyllä edelleen hankkia myös se switch mutta kun ne pelit on niin julmetun kalliita. pleikkaan en ole päässyt käsiksi pitkiin aikoihin, sillä se on jumissa toisella puolen suomea. jee. siihen mulla on gta v, far cry 4 ja 5, ac origins, last of us, unchartedit, rdr2, life is strange (se ensimmäinen + before the storm) jne. tykkään eniten tarinapohjasista avoimen maailman peleistä joissa on kuitenkin mahdollista tehdä lähes mitä haluaa kuten vaikkapa just tuo rdr ja fc5, vaikka se tarina sieltä löytyykin niin silti voi vapaasti seikkailla ja ihailla maisemia, hyvää vaihtelua sellaisille joissa ohjeistetaan koko ajan tekemään jotain eikä tarvi olla jatkuvasti riehumassa jossain. LIS vaatii tietynlaisen fiiliksen että siihen maailmaan jaksaa kunnolla uppoutua.</p><p></p><p>assassins creedeistä kiinnostas hirveästi valhalla ja black flag. tänään julkistettiin uus tulossa oleva life is strange jonka todennäkösesti hankin jossain vaiheessa. pitäs se kakkososakin pelata läpi kun olis aikaa. </p><p></p><p>final fantasyita en oo koskaan kokeillut, pelkään niitten olevan tylsiä :D voishan sitä kyllä koittaa ja myydä sitten jos ei kiinnosta</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="swindle, post: 19045, member: 118"] steam löytyy mutta oikeastaan en pelaa muuta kun jotain stardew valleyta ja skyrimiä (+ sims) koska muuten tuntuu että läppäri räjähtää hetkenä minä hyvänsä. epicin tilille oon vaan haalinut kaikki ilmaispelit joita haaveilen pelaavani sitten joskus, kun saan joku kaunis päivä hankittua kunnon koneen :D punnitsin joskus ps4 ja switchin välillä, mutta päädyin kuitenki ostamaan pleikan aiemmin omistamani ps2 takia ja oon ollut ihan tyytyväinen vaikka kiinnostas kyllä edelleen hankkia myös se switch mutta kun ne pelit on niin julmetun kalliita. pleikkaan en ole päässyt käsiksi pitkiin aikoihin, sillä se on jumissa toisella puolen suomea. jee. siihen mulla on gta v, far cry 4 ja 5, ac origins, last of us, unchartedit, rdr2, life is strange (se ensimmäinen + before the storm) jne. tykkään eniten tarinapohjasista avoimen maailman peleistä joissa on kuitenkin mahdollista tehdä lähes mitä haluaa kuten vaikkapa just tuo rdr ja fc5, vaikka se tarina sieltä löytyykin niin silti voi vapaasti seikkailla ja ihailla maisemia, hyvää vaihtelua sellaisille joissa ohjeistetaan koko ajan tekemään jotain eikä tarvi olla jatkuvasti riehumassa jossain. LIS vaatii tietynlaisen fiiliksen että siihen maailmaan jaksaa kunnolla uppoutua. assassins creedeistä kiinnostas hirveästi valhalla ja black flag. tänään julkistettiin uus tulossa oleva life is strange jonka todennäkösesti hankin jossain vaiheessa. pitäs se kakkososakin pelata läpi kun olis aikaa. final fantasyita en oo koskaan kokeillut, pelkään niitten olevan tylsiä :D voishan sitä kyllä koittaa ja myydä sitten jos ei kiinnosta [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Viihde & vapaa-aika
Pelikesu
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja