Pelit Pelikesu

salisbury

nettimuumio
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
384
Reaktioarvo
462
Elikkäs, mitä pelejä pelaatte? Ja käytättekö steamia, ubisoftia, epiciä jne.
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
heips! mul ei oo steamia tms käytössä D: ite pelaan nykyään aika paljon animal crossingii ja sitte pleikkarilla yleensä fairy tailia. joskus käväsen gtassa tai fall guyssissa mut erittäin paljon on siis niiden pelaaminen vähentynyt :D

itse asias jos jollain on suositeltavii pelei switchille tai pleikalle niin saa ehdottaa! D:
 

salisbury

nettimuumio
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
384
Reaktioarvo
462
heips! mul ei oo steamia tms käytössä D: ite pelaan nykyään aika paljon animal crossingii ja sitte pleikkarilla yleensä fairy tailia. joskus käväsen gtassa tai fall guyssissa mut erittäin paljon on siis niiden pelaaminen vähentynyt :D

itse asias jos jollain on suositeltavii pelei switchille tai pleikalle niin saa ehdottaa! D:
Ite en omista vaanku vanhan kunnon pölysen Wiin konsolina : D Mutta Assassin's Creedit on aina hyviä pelejä, jos tykkää tarinallisista :-) Ite oon nyt jo puoli vuotta hakannut läpi Assassin's Creed Odyssey :ta ja vieläki hirveesti tekemistä siinä :'D
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
Pelaan lähinnä roolipelejä, etenkin jrpg:t iskee. Lemppareita esim. Final Fantasy, Tales of, Kingdom Hearts, Suikoden, Ni no Kuni ja tällaiset. Konsoleita löytyy PS3 ja -4.
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
Ite en omista vaanku vanhan kunnon pölysen Wiin konsolina : D Mutta Assassin's Creedit on aina hyviä pelejä, jos tykkää tarinallisista :-) Ite oon nyt jo puoli vuotta hakannut läpi Assassin's Creed Odyssey :ta ja vieläki hirveesti tekemistä siinä :'D
oi, joskus halusin wiin D: en koskaan saanu sitä, sad.

mun on pitäny tutustua assasin's creedeihin mut en oo saanu aikaseksi ;__; täytyy kattoa jos joskus vois hommata jonkun niistä!

Pelaan lähinnä roolipelejä, etenkin jrpg:t iskee. Lemppareita esim. Final Fantasy, Tales of, Kingdom Hearts, Suikoden, Ni no Kuni ja tällaiset. Konsoleita löytyy PS3 ja -4.
mulla on final fantasy xv, mut en oo sitä tosi pitkään aikaan pelannut. D: kuulemma muut final fantasyt on parempia kuin se, oon siitä kyllä ihan tykännyt mut noooooh, ei jotenkin oo tehny mieli pelata sitä. tykkään tosi paljon niiden visuaalisesta ilmeestä kyllä! onks sulla lemppari final fantasya?
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
mulla on final fantasy xv, mut en oo sitä tosi pitkään aikaan pelannut. D: kuulemma muut final fantasyt on parempia kuin se, oon siitä kyllä ihan tykännyt mut noooooh, ei jotenkin oo tehny mieli pelata sitä. tykkään tosi paljon niiden visuaalisesta ilmeestä kyllä! onks sulla lemppari final fantasya?
Mä tykkään melkeinpä kaikista niistä, ykköslemppareita on varmaan X ja XIII (ml. XIII-2 ja Lightning Returns). Myös mm. IX ja XII on tosi hyviä. Mulla on kyllä vissiin vähän Epäsuosittuja Mielipiteitä™ FF-peleistä, kun esim. VII on mielestäni vähän yliarvostettu ja tota XIII-trilogiaa rakastan, kun taas monet muut ei tykkää siitä paljoakaan. :D Tota XV en oo vielä hankkinut, pitäs kyllä joskus vielä kokeilla.
 

salisbury

nettimuumio
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
384
Reaktioarvo
462
Omat lempparit AC:sta on Rogue, Black Flag, Brotherhood, AC 2, ja nyt toi Odyssey : D tykkään kyllä monesta niistä, mutta Rogue oli tarinaltaan ainakin paras ennen Odysseysta, joka on ihan omaa luokkaansa. Tykkään myös, että saa mennä laivalla merellä, ku se on jotenki rauhottavaa vaan kruisailla menemään toiselle puolelle karttaa joku 20 min :-D
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
Mä tykkään melkeinpä kaikista niistä, ykköslemppareita on varmaan X ja XIII (ml. XIII-2 ja Lightning Returns). Myös mm. IX ja XII on tosi hyviä. Mulla on kyllä vissiin vähän Epäsuosittuja Mielipiteitä™ FF-peleistä, kun esim. VII on mielestäni vähän yliarvostettu ja tota XIII-trilogiaa rakastan, kun taas monet muut ei tykkää siitä paljoakaan. :D Tota XV en oo vielä hankkinut, pitäs kyllä joskus vielä kokeilla.
muistankin, että oon varsinki tosta ix:stä kuullu että se on tosi hyvä! ja no siis, täytyy myöntää, et vii on kerännyt nii paljon hypee että oon itekin ollu ja oon vieläkin ever so slightly skeptinen sen suhteen :D xv:tä voi kyl musta suositella, koska itse ainakin tykkään siitä taistelumekaniikasta ja ns ympäri karttaa menosta, mun mielestä se on vaan hauskaa - toiiiisaalta monien mielestä nää asiat ei oo kivoja. D:

Omat lempparit AC:sta on Rogue, Black Flag, Brotherhood, AC 2, ja nyt toi Odyssey : D tykkään kyllä monesta niistä, mutta Rogue oli tarinaltaan ainakin paras ennen Odysseysta, joka on ihan omaa luokkaansa. Tykkään myös, että saa mennä laivalla merellä, ku se on jotenki rauhottavaa vaan kruisailla menemään toiselle puolelle karttaa joku 20 min :-D
tajusin juuri, että oon kuullu lähinnä vaan ac 2:sta ja odysseysta enkä noista muista. täällä on muuten kans toinen kruisailija, se on parasta ja nii rentouttavaa tekemistä peleissä! :D tuli tossa mieleen, että ootko aatellu valhallan hankkimista? muistan, että siitä kirjoteltiin julkasuaikaan aika paljonkin ainaki fb:n pleikkaryhmän puolella
 

salisbury

nettimuumio
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
384
Reaktioarvo
462
@persikkapyllykkä (upee nimi muuten :D)

Oon niin saituri, että ootan niin kauan, että se Valhalla tulee väh. -60% aleen :'D mun veljellä toisaalta ois se jo, niin voisin pelata sitä kautta :-D se kyllä vaikuttais jännältä, koska viikingit <3 ja se miespuolinen päähahmo on komee :Dddd
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
@persikkapyllykkä (upee nimi muuten :D)

Oon niin saituri, että ootan niin kauan, että se Valhalla tulee väh. -60% aleen :'D mun veljellä toisaalta ois se jo, niin voisin pelata sitä kautta :-D se kyllä vaikuttais jännältä, koska viikingit <3 ja se miespuolinen päähahmo on komee :Dddd
kiitos kehuista, mietin sitä for real pitkään ja hartaasti XDD oon ylpeä nimestäni!

en voi syyttää sua saituruudesta, koska kyllähän se on aika kallis D: tai no, pelit on mut myös syystäkin. mutta noh, jos ei muuten ni veljeltä sitten tai ostat oman - valintojen maailma!
also mun piti mennä googlettamaan tää päähahmo mut kieltämättä ihan joo i gotz to say :D
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
Nyt hommasin viimeinkin tuon Final Fantasy XV:n, piti oikein erikseen raivata sille tilaa pleikkarille niin toivottavasti on edes vähän hyvä peli. :D
nonii, toivottavasti pidät! 😎 mä lisäsin just yks päivä VII remaken kirjastoon, aattelin et tsiigaan onks se legit yliarvostettu vai onks sillä jotai virkaa 👀
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
nonii, toivottavasti pidät! 😎 mä lisäsin just yks päivä VII remaken kirjastoon, aattelin et tsiigaan onks se legit yliarvostettu vai onks sillä jotai virkaa 👀
Mä katselin kanssa tota VII remakea, mutta en ainakaan toistaseks innostunut ostamaan – sen sijaan latasin kyllä alkuperäisen VII:n nyt PS4:llekin. :cool: Toi ei tosiaan oo ollut ihan mun lempparipelejä, mutta pakkohan se originaalikin on pelata läpi ennen remaken peluuta, kun tällainen FF-fani olen. :D
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
Mä katselin kanssa tota VII remakea, mutta en ainakaan toistaseks innostunut ostamaan – sen sijaan latasin kyllä alkuperäisen VII:n nyt PS4:llekin. :cool: Toi ei tosiaan oo ollut ihan mun lempparipelejä, mutta pakkohan se originaalikin on pelata läpi ennen remaken peluuta, kun tällainen FF-fani olen. :D
tottakai jos mahis on pelaa original ensin läpi ni go for it! 💪🏻
 

swindle

piisamirotta
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
196
Reaktioarvo
232
steam löytyy mutta oikeastaan en pelaa muuta kun jotain stardew valleyta ja skyrimiä (+ sims) koska muuten tuntuu että läppäri räjähtää hetkenä minä hyvänsä. epicin tilille oon vaan haalinut kaikki ilmaispelit joita haaveilen pelaavani sitten joskus, kun saan joku kaunis päivä hankittua kunnon koneen :D

punnitsin joskus ps4 ja switchin välillä, mutta päädyin kuitenki ostamaan pleikan aiemmin omistamani ps2 takia ja oon ollut ihan tyytyväinen vaikka kiinnostas kyllä edelleen hankkia myös se switch mutta kun ne pelit on niin julmetun kalliita. pleikkaan en ole päässyt käsiksi pitkiin aikoihin, sillä se on jumissa toisella puolen suomea. jee. siihen mulla on gta v, far cry 4 ja 5, ac origins, last of us, unchartedit, rdr2, life is strange (se ensimmäinen + before the storm) jne. tykkään eniten tarinapohjasista avoimen maailman peleistä joissa on kuitenkin mahdollista tehdä lähes mitä haluaa kuten vaikkapa just tuo rdr ja fc5, vaikka se tarina sieltä löytyykin niin silti voi vapaasti seikkailla ja ihailla maisemia, hyvää vaihtelua sellaisille joissa ohjeistetaan koko ajan tekemään jotain eikä tarvi olla jatkuvasti riehumassa jossain. LIS vaatii tietynlaisen fiiliksen että siihen maailmaan jaksaa kunnolla uppoutua.

assassins creedeistä kiinnostas hirveästi valhalla ja black flag. tänään julkistettiin uus tulossa oleva life is strange jonka todennäkösesti hankin jossain vaiheessa. pitäs se kakkososakin pelata läpi kun olis aikaa.

final fantasyita en oo koskaan kokeillut, pelkään niitten olevan tylsiä :D voishan sitä kyllä koittaa ja myydä sitten jos ei kiinnosta
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,994
Reaktioarvo
8,480
Pitäisi jaksaa pelata Far Cry 5 läpi, mutta ei jaksa. Pitäisi jaksaa pelata RDR2:sta, mutta ei jaksa. Ainoastaan Civ 6 enää innostaa.
 

salisbury

nettimuumio
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
384
Reaktioarvo
462
steam löytyy mutta oikeastaan en pelaa muuta kun jotain stardew valleyta ja skyrimiä (+ sims) koska muuten tuntuu että läppäri räjähtää hetkenä minä hyvänsä. epicin tilille oon vaan haalinut kaikki ilmaispelit joita haaveilen pelaavani sitten joskus, kun saan joku kaunis päivä hankittua kunnon koneen :D

punnitsin joskus ps4 ja switchin välillä, mutta päädyin kuitenki ostamaan pleikan aiemmin omistamani ps2 takia ja oon ollut ihan tyytyväinen vaikka kiinnostas kyllä edelleen hankkia myös se switch mutta kun ne pelit on niin julmetun kalliita. pleikkaan en ole päässyt käsiksi pitkiin aikoihin, sillä se on jumissa toisella puolen suomea. jee. siihen mulla on gta v, far cry 4 ja 5, ac origins, last of us, unchartedit, rdr2, life is strange (se ensimmäinen + before the storm) jne. tykkään eniten tarinapohjasista avoimen maailman peleistä joissa on kuitenkin mahdollista tehdä lähes mitä haluaa kuten vaikkapa just tuo rdr ja fc5, vaikka se tarina sieltä löytyykin niin silti voi vapaasti seikkailla ja ihailla maisemia, hyvää vaihtelua sellaisille joissa ohjeistetaan koko ajan tekemään jotain eikä tarvi olla jatkuvasti riehumassa jossain. LIS vaatii tietynlaisen fiiliksen että siihen maailmaan jaksaa kunnolla uppoutua.

assassins creedeistä kiinnostas hirveästi valhalla ja black flag. tänään julkistettiin uus tulossa oleva life is strange jonka todennäkösesti hankin jossain vaiheessa. pitäs se kakkososakin pelata läpi kun olis aikaa.

final fantasyita en oo koskaan kokeillut, pelkään niitten olevan tylsiä :D voishan sitä kyllä koittaa ja myydä sitten jos ei kiinnosta
Tarinapohjaset pelit <3

Mutta joo, Black Flaghan ei enää maksa varmaan ku muutaman euron ja kannattaa ostaa just konsolille, ku se ei PC:llä pyöri yhtä hyvin normaalistikaan. Itteäki kuumottais vieläki hankkia toi Valhalla, mutta koitan edelleen malttaa alemyynteihin asti :'D

Ttykkään Last Of Usista, mutta en ite koskaan uskaltais pelata, kun mun verenpaine ei kestä hiiviskelyä zombien seassa :D Oon sit vaan kattonu youtubesta, ku mun lempipelaajat menee sitä läpi :-) Last of us 2 oli kyllä floppi :D
 

Anonyyminen

Harjoittelija
Liittynyt
18.3.2021
Viestejä
9
Reaktioarvo
16
ps4 löytyy ja pelailen paljon codeja ja enimmäkseen warzonee. Gtaata tulee kans sillontällön pelattuu jos joskus jaksais ostaa sen ps+. PCllä pelailin viimevuonna enemmän mut se nyt jääny vähemmälle. Konsoleita löytyy ps3 ja 4 ja PC. Vintin jossain uumenissa on myös ps1 ja 2 ja niille satoja pelejä:D ja Wii kans jossain kaapin pohjalla pitäis olla. Sit perus nintendot ja gameboyt.
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
Mun keskittymisongelmainen perseeni FFXV:n tappelututoriaalien aikana: 👁👄👁 Noo, ehkä tämä vielä tästä.
Muutaman pelitunnin jälkeen oon kyllä jo ihan tykästynyt tähän peliin, vaikka muutamat jutut vähän tökkiikin. Grafiikat ovat ensinnäkin todella nättejä. Noihin pelikontrolleihinkin olen jo suunnilleen tottunut, vaikka alkututoriaalien aikana meinasikin iskeä pieni epätoivo kaiken muistamisessa. Ääninäyttely herättää kuitenkin lievää myötähäpeää, enkä ole (ainakaan toistaiseksi) kauhean vaikuttunut tuosta all-male päänelikosta. Merkittävin naishahmo on toistaiseksi ollut... auto? Ja bikineihin pukeutunut autonrassaaja. :rolleyes: Ehkäpä tarina ja hahmot muuttuvat kuitenkin mielenkiintoisemmiksi pidemmälle edetessä. Joka tapauksessa pelaan kuitenkin tuon pelin ihan mielelläni läpi, ei kaduta tää hankinta. (y)
 

salisbury

nettimuumio
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
384
Reaktioarvo
462
Itse sain tässä hiljattain Sherlock Holmes: The Devil's Daughter:in läpi ja täytyy sanoa, että oli outoine hahmomalleineen (Watson.) silti hyvä peli : D Harmittaa, kun kesti vain n. 10h pelata läpi, olisin halunnut enemmänkin, kun tää ei ollu niin himskatin vaikee, ku ne aiemmat Sherlockit :'c Ei tarvinnu olla ÄÖ 250 tajutakseen ne puzzlet ja oli hauska pelata välillä Watsoninakin :D Tarina kans ihan ok, ja lopputwistit mielenkiintosia.

Odotan innolla sitä Frogwaresin (sama kehittäjä) uutta peliä, jossa pelataan nuorena Sherlockina :-)
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
Muutaman pelitunnin jälkeen oon kyllä jo ihan tykästynyt tähän peliin, vaikka muutamat jutut vähän tökkiikin. Grafiikat ovat ensinnäkin todella nättejä. Noihin pelikontrolleihinkin olen jo suunnilleen tottunut, vaikka alkututoriaalien aikana meinasikin iskeä pieni epätoivo kaiken muistamisessa. Ääninäyttely herättää kuitenkin lievää myötähäpeää, enkä ole (ainakaan toistaiseksi) kauhean vaikuttunut tuosta all-male päänelikosta. Merkittävin naishahmo on toistaiseksi ollut... auto? Ja bikineihin pukeutunut autonrassaaja. :rolleyes: Ehkäpä tarina ja hahmot muuttuvat kuitenkin mielenkiintoisemmiksi pidemmälle edetessä. Joka tapauksessa pelaan kuitenkin tuon pelin ihan mielelläni läpi, ei kaduta tää hankinta. (y)
itekin ihmettelin, et missä kaikki naishahmot D: mä oon aika vähän pelannu tarinaa läpi, niin en tiiä onko oikee muita ku se autonrassaaja ja sit se prinsessa - jos se ees oli prinsessa...? hmm, vähän aikaa vierähtänyt viime kerrasta ku pelasin ni en enää sitäkää muista tyyliin 😂 mut anyway, kiva ku tykkäät!!
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
must tuntuu, et mä oon jotenki erilainen nuori tässä kessassa tai sit kuvittelen vain 😂 täytyy tutkiskella näitä pelejä paremmin, joita ootte maininnu - jos vaikka löytyis mullekin joku uus kiva peli 👀

mut anyway, mulla on ollu jonkin aikaa täs työn alla saada ensimmäinen platina koskaan ja aion hommata sen fairy tailista. oon siis vaan animen katsonu enkä mangaa oo lukenu mut imo onnistunut peli! mä tykkään :3

81% jo saatu trophyista!
 

salisbury

nettimuumio
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
384
Reaktioarvo
462
must tuntuu, et mä oon jotenki erilainen nuori tässä kessassa tai sit kuvittelen vain 😂 täytyy tutkiskella näitä pelejä paremmin, joita ootte maininnu - jos vaikka löytyis mullekin joku uus kiva peli 👀

mut anyway, mulla on ollu jonkin aikaa täs työn alla saada ensimmäinen platina koskaan ja aion hommata sen fairy tailista. oon siis vaan animen katsonu enkä mangaa oo lukenu mut imo onnistunut peli! mä tykkään :3

81% jo saatu trophyista!
Itellä on steamissa vaan yksi peli tällä hetkellä 100% läpi, kun siinä sai saavutukset kun vaan pelas :'D Borderlands 3 oli kans 100%, mutta sit tuli uus lisäosa, jota en oo vielä ostanu :'c tunnen itseni spesiaaliksi, kun on saavutus, joka on vain 1.3% pelaajista maailmassa :'D
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
Itellä on steamissa vaan yksi peli tällä hetkellä 100% läpi, kun siinä sai saavutukset kun vaan pelas :'D Borderlands 3 oli kans 100%, mutta sit tuli uus lisäosa, jota en oo vielä ostanu :'c tunnen itseni spesiaaliksi, kun on saavutus, joka on vain 1.3% pelaajista maailmassa :'D
OOOOH sietää tunteaki ittensä spesiaaliks, tosi siistii! 👀
 

RilliPöllö

Uudenmaan Louhi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
389
Reaktioarvo
592
Pelaan tasan yhtä tietokonepeliä, ja se on Raft :D
En ole oikein tutustunut muihin, Valheimiä kehutaan kovasti mutta kun käytössä on iskän tietokone niin sen pyöritysmahdollisuudet on hiukkasen rajalliset.
Mutta niin, Raftia pelailen sillointällöin. (vaikka pelkäänkin sen pelin hirviöitä enkä osaa taistella niitä vastaan)
 

salisbury

nettimuumio
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
384
Reaktioarvo
462
Pelaan tasan yhtä tietokonepeliä, ja se on Raft :D
En ole oikein tutustunut muihin, Valheimiä kehutaan kovasti mutta kun käytössä on iskän tietokone niin sen pyöritysmahdollisuudet on hiukkasen rajalliset.
Mutta niin, Raftia pelailen sillointällöin. (vaikka pelkäänkin sen pelin hirviöitä enkä osaa taistella niitä vastaan)
Mun veli pelas yhteen aikaan Raftia koko ajan : D Ite en tykkää hirveesti sen tyyppisistä peleistä (onks ne nyt jotain survival -pelejä??), ku en jaksais keräillä mitään puutikkuja 25 tuntia ja rakentaa lauttaa ja sit kuolla kesken kaiken johonkin elukan hyökkäykseen :D
 

RilliPöllö

Uudenmaan Louhi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
389
Reaktioarvo
592
Mun veli pelas yhteen aikaan Raftia koko ajan : D Ite en tykkää hirveesti sen tyyppisistä peleistä (onks ne nyt jotain survival -pelejä??), ku en jaksais keräillä mitään puutikkuja 25 tuntia ja rakentaa lauttaa ja sit kuolla kesken kaiken johonkin elukan hyökkäykseen :D
Se voi kieltämättä ketuttaa, varsinkin alkuvaiheessa...
Pelaan tosin easylla että mikään vaan ei katoa kun heitän veivini, koska siinävaiheessa olisin kaikkea muuta kuin iloinen :D
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
Olen ollut FFXV:ssä jo pienen ikuisuuden jumissa siinä kohtaa, kun pitäisi lähteä sen Jack-Sparrow-mikä-sen-nimi-olikaan-tyypin mukaan, mutten malta lähteä, koska haluan tehdä ensin 1000 kpl side questejä. :D Alan jo ehkä hieman lämmetä päänelikollekin, eikä ääninäyttelykään enää herätä niin hirveää myötähäpeää (tajusin, että Promptolla on sama ääninäyttelijä kuin Tales of Zestirian Soreylla, joka on vienyt sydämeni <3), paitsi ehkä Gladion ja Cindyn kohdalla.
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
FFXV-päiväkirja jatkuu: Olen nyt pari päivää ollut tahkoamassa 13:tta lukua ja ei jeesus mitä hommaa tuo on (vihaan mm. kaiken maailman hiiviskelyä pimeässä ja jump scareja). Rupesin siinä miettimään, että miksi tämä jatkuu aina vaan ja milloin oikein pääsen täältä tehtaasta helevettiin, mutta sitten aloin katsella ensimmäistä kertaa mitään pelioppaita ja jokaisessa tuli vastaan sellaiset kilometrin tekstiseinät koskien Zegnautus Keepiä. Mullehan oli myös siis täysi yllätys, että peli muuttuu suunnilleen puolivälistä lineaariseksi, kun olin jo tottunut avoimeen maailmaan ja lukuisten side questien suorittamiseen. Olin kyllä tehnyt niitä jo niin paljon, että olen reilusti yli suositellun levelin ja sinänsä siis pärjään tuolla tehtaassa oikein hyvin. Haluaisin vaan kovasti jo sieltä ulos ja takaisin avoimen maailman pariin, mikäli se nyt on enää edes mahdollista. D:

RIP Luna :(
 
Ylös Pohja