Mielenterveys Pelkään nyt sitä että tuun itkemään joka yö itseni uneen siellä asuntolassa

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Otsikon lisäksi pelkään sitä että mua ahdistaa olla siellä ja sitä etten löydä sieltä yhtään kavereita. Pelkään myös hirveesti sitä että joka päivä tunnen ulkopuolisuutta. Pelkään myös sitä, että oon ihan hiljainen vaikka se on ihan omasta itsestä kiinni mutta monesti on vaikeaa saada sanotuksi mitään.
Pelkään nyt oikeestaan koko reissua ja asuntolaa. Jos siellä onkin ihan kamalaa? Ois ihan typerää perua se, koska muuten mun perumiskierre ja mukavuusaluekierre vaan kasvaa. Ja oon venaillu tätä jo yli vuoden mutta sit muistin sen että millainen taipumus mulla on jäädä aina ulkopuoliseksi porukoista. Jatkan tähän kesuun erillisiin viesteihin sen mitä tulee vielä mieleen.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Okei tällä hetkellä musta tuntuu siltä että haluaisin sen lähtöpäivän vaan kauemmas. Niinku en tajua mun aivoja ollenkaan. Ensin kesällä oon tosi innoissani lähdössä sinne mutta sitten kun lähtöpäivä on lähellä niin en enää oo innoissaan. Saattaa olla että mua vaan jännittää se niin paljon. Jos en menis niin veikkaan että joskus hyvänä hetkenä tulevaisuudessa mua harmittaa kun en mennyt sinne. Et parempi vaan viimeinkin olla rohkea eikä antaa pupun mennä pöksyyn. Poistua mukavuusalueelta.
Pelkään myös sitä että onko tämäkään alavalinta se mun juttu…
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Uh, tuttu tunne, vaikka samassa tilanteessa en ole ollut alkuunkaan. Tossa pari viikkoa aiemmin meinasin perua osallistumisen eräälle leirille, ahdisti niin helvetisti. Onneksi en perunut, ensimmäisten kahden päivän jälkeen jää suli ja sitten olikin ihan kivaa. Että sanoisin, että sun kannattaa ehdottomasti mennä. Asuntola voikin osoittautua ihan kivaksi etkä jää välttämättä yksin ainakaan vasten tahtoasi. Ja voi olla aivan totta, että myöhemmin harmittaa, ettet edes käynyt kokeilemassa Jos alkaa hirveästi ahdistaa tai toteat, ettei tää oo sun juttu, kai sä voit sieltä lähteäkin? Musta ainakin on ihan okei testailla juttuja. Jos löytää tiensä liian helposti, se ei tunnu samalta.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Uh, tuttu tunne, vaikka samassa tilanteessa en ole ollut alkuunkaan. Tossa pari viikkoa aiemmin meinasin perua osallistumisen eräälle leirille, ahdisti niin helvetisti. Onneksi en perunut, ensimmäisten kahden päivän jälkeen jää suli ja sitten olikin ihan kivaa. Että sanoisin, että sun kannattaa ehdottomasti mennä. Asuntola voikin osoittautua ihan kivaksi etkä jää välttämättä yksin ainakaan vasten tahtoasi. Ja voi olla aivan totta, että myöhemmin harmittaa, ettet edes käynyt kokeilemassa Jos alkaa hirveästi ahdistaa tai toteat, ettei tää oo sun juttu, kai sä voit sieltä lähteäkin? Musta ainakin on ihan okei testailla juttuja. Jos löytää tiensä liian helposti, se ei tunnu samalta.
Oi kiitos! Sun viesti tsemppas paljon! Mukava kuulla että sulla käänty lopulta hyvin!
Mä oon aina ollut tämmönen jännittäjä.
Joo, ehkä mä sitten lähden sieltä pois jos se ei vaikutakaan ihan omalta jutulta. Varmaan ihan normaalia juuri ennen lähtöä tämmöset ajatukset ettei haluakaan lähteä, en varmasti ole ainoa. Ja joo, ihan mielelläni kokeilen uusia juttuja, tätäkin oon suunnitellut jo viime vuodesta saakka ku siitä ois varmasti hyötyä pääsykokeisiinki :DD
 
Ylös Pohja