Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Pelkästään miehistä tykkäävät vastatkaa D:
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 52143" data-attributes="member: 34"><p>Juu siis mä kans oon nyt ainakin tänää kokenu asian niin et en haluu eikä mul oo tarvetta mahtua mihinkään muottiin mut ymmärrän sen et ei ymmärrä itteään, koska en mäkään tavallaan. Tai se on outoo että rakastun miehiin sellasella vitun intensiteetillä että heikompaa hirvittää ja sit naisiin rakastun sillee 50 % siitä ehkä :D niiku iha oikeesti. Ykskään nainen ei oo ollu sellanen super super super super paha rakastumine kun sit taas moni mies on ollu vähän liikaakin. Vai en tiiä onko sit kuitenki ollu mut en jotenkin tajuu sitä xD mutta en viitti ahistuu siit liikaa. Tai no siis yritän ainakin. Mut siis ehkä mä vaa oon sellane et en koskaan rakastu naiseen silleen samalla vakavasti, mut en kyl ymmärrä mitä järkee on sit tykätä niistä ollenkaan jos se ei oo samaa tasoo 😂😂 siis tää on vaa jotenki huvittavaa</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 52143, member: 34"] Juu siis mä kans oon nyt ainakin tänää kokenu asian niin et en haluu eikä mul oo tarvetta mahtua mihinkään muottiin mut ymmärrän sen et ei ymmärrä itteään, koska en mäkään tavallaan. Tai se on outoo että rakastun miehiin sellasella vitun intensiteetillä että heikompaa hirvittää ja sit naisiin rakastun sillee 50 % siitä ehkä :D niiku iha oikeesti. Ykskään nainen ei oo ollu sellanen super super super super paha rakastumine kun sit taas moni mies on ollu vähän liikaakin. Vai en tiiä onko sit kuitenki ollu mut en jotenkin tajuu sitä xD mutta en viitti ahistuu siit liikaa. Tai no siis yritän ainakin. Mut siis ehkä mä vaa oon sellane et en koskaan rakastu naiseen silleen samalla vakavasti, mut en kyl ymmärrä mitä järkee on sit tykätä niistä ollenkaan jos se ei oo samaa tasoo 😂😂 siis tää on vaa jotenki huvittavaa [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Pelkästään miehistä tykkäävät vastatkaa D:
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja